kup supre 2JZ GTE w LHD
a kup s 13 zrob swap na 2JZ GTE
i jeszcze Ci zostanie kasa na przygotowanie auta do sportu lub pod siebie
1jz vs 2jz
Moderator: Moderator
Ostatnio zmieniony ndz 29 gru, 2013 03:44 przez Andy, łącznie zmieniany 1 raz.
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
nawet kilka razy
Dzieki za informacje,
Teraz wyczytalem, ze masa Supry III zaczynala sie od 1536kg do prawie 1600. Czyli rzeczywiscie o 250kg wiecej od S13. Tyle, ze razem z silnikami. Ile, mniej wiecej, wazy S13 z 1jz i 2jz?
A co mozna ogolnie powieciec o nadowoziu Supry III w porownaniu z S13, ktore trwalsze, mocniejsze, lepiej wykonane?
Teraz wyczytalem, ze masa Supry III zaczynala sie od 1536kg do prawie 1600. Czyli rzeczywiscie o 250kg wiecej od S13. Tyle, ze razem z silnikami. Ile, mniej wiecej, wazy S13 z 1jz i 2jz?
A co mozna ogolnie powieciec o nadowoziu Supry III w porownaniu z S13, ktore trwalsze, mocniejsze, lepiej wykonane?
240sx s13
- claysman
- Stary Wyjadacz
- Posty: 754
- Rejestracja: pn 09 sty, 2012 22:19
- Lokalizacja: Ujście k/Piły
- Kontakt:
Supra mk3 wychodziła seryjnie z 7m-gte czyli taki CA wśród Toyot.
Można dostać JZA70, ale tylko z rynku japońskiego, więc i cena pójdzie w górę.
Rzeźba low budget mk3 do driftu mija się z celem, bo zanim zejdziesz z wagi i wymyślisz coś ciekawego z przednim zawieszeniem+wrzucisz tam 2/1jz, minie tyle czasu ile potrzebowałbyś na złożenie całego s13.
Co do karoserii Supry MK3 to głównie targi, więc są plastyczne i bez klatki się nie obejdzie. Ponad to Supra będzie o wiele cięższa nawet wybebeszona, bo jest mocniejsza nadwoziowo i o wiele większa.
200sx z 2jz to około 1300KG z pełną klatką (mylę się? )
Generalnie gdyby to było takie proste, mielibyśmy wysyp MK3 na polskiej scenie driftingowej;)
Można dostać JZA70, ale tylko z rynku japońskiego, więc i cena pójdzie w górę.
Rzeźba low budget mk3 do driftu mija się z celem, bo zanim zejdziesz z wagi i wymyślisz coś ciekawego z przednim zawieszeniem+wrzucisz tam 2/1jz, minie tyle czasu ile potrzebowałbyś na złożenie całego s13.
Co do karoserii Supry MK3 to głównie targi, więc są plastyczne i bez klatki się nie obejdzie. Ponad to Supra będzie o wiele cięższa nawet wybebeszona, bo jest mocniejsza nadwoziowo i o wiele większa.
200sx z 2jz to około 1300KG z pełną klatką (mylę się? )
Generalnie gdyby to było takie proste, mielibyśmy wysyp MK3 na polskiej scenie driftingowej;)
Driftowa-odchudzona s13 z JZ pwinna wazyc ~1200kg