1jz vs 2jz
Moderator: Moderator
Czemu wiekszosc swapuje 1jz do nysek? Nie lepiej isc w 2jz? Wielkiej roznicy w wadze nie ma. Moze cos innego? Czy 1jz jest po prostu modny?
przede wszystkim cena 2JZ kosztuje 2x tyle co 1JZ
Nie mowimy tutaj raczej o 2JZ-GE bo za tego wg mnie mozna sie brac od razu zakuwajac i przygotowujac na duza moc, w tym przypadku szkoda kasy na seryjnego 2JZ-GTE
Nie mowimy tutaj raczej o 2JZ-GE bo za tego wg mnie mozna sie brac od razu zakuwajac i przygotowujac na duza moc, w tym przypadku szkoda kasy na seryjnego 2JZ-GTE
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
ALe jak kwestia ceny. Slupek 1jz a 2jz podejrzewam cenowo duzo sie nie roznia, garow po 6 wiec kolektory cenowo podobnie, sprzegla czy inne graty pewnie tez.
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
Ja odkad pamietam to kazdy marudzil ze 2jz jest strasznym klocem i dlatego lepiej 1jz
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
oba kloce są bardzo podobne w swej klocowatości (wadze)
Chodzi o cene
swapy 1jz dało sie kiedyś kupić za 3500zł całe kompletne z wiązką i osprzętem, później już troche drożej ale dalej chodzą w okolicach 5-6k max a za dobrego 2jzgte kompletnego trzeba lekko wycelować 10k obecnie
do 2jzge dodaj koszt zrobienia kolektorów wydechowego i dolotowego, cewek, wiązki innej, kompa, odprężenia, zmiany tłoków, dodania natrysków, turbin, własnego czasu lub czyjegoś-kasa i wyjdze drożej niż 1jz
Chodzi o cene
swapy 1jz dało sie kiedyś kupić za 3500zł całe kompletne z wiązką i osprzętem, później już troche drożej ale dalej chodzą w okolicach 5-6k max a za dobrego 2jzgte kompletnego trzeba lekko wycelować 10k obecnie
do 2jzge dodaj koszt zrobienia kolektorów wydechowego i dolotowego, cewek, wiązki innej, kompa, odprężenia, zmiany tłoków, dodania natrysków, turbin, własnego czasu lub czyjegoś-kasa i wyjdze drożej niż 1jz
Ostatnio zmieniony czw 07 lis, 2013 21:50 przez Binio_, łącznie zmieniany 1 raz.
teoretycznie kolektory, wiazke, kompa do 2jz tez trzeba customowe kombinowac, wiec to nadal mizerny argument wg mnieBinio_ pisze:do 2jzge dodaj koszt zrobienia kolektorów wydechowego i dolotowego, cewek, wiązki innej, kompa, odprężenia, zmiany tłoków, dodania natrysków, turbin, własnego czasu lub czyjegoś-kasa i wyjdze drożej niż 1jz
a do 2jz wrzucasz gruba korbe pod tlok ge, kanapke pod glowe i walisz na 500km
echo, zrobiłeś błąd...
No właśnie o tym Binio_ pisał.. musisz się nakombinować i wydać dodatkową kasę w ge żeby to jechało... a wrzucasz seryjny 1jz-gte, jakaś świnka i bez stresu masz fajnego killera...
No właśnie o tym Binio_ pisał.. musisz się nakombinować i wydać dodatkową kasę w ge żeby to jechało... a wrzucasz seryjny 1jz-gte, jakaś świnka i bez stresu masz fajnego killera...
Najpierw się wahacz czy wkładać ciężkie 2jz do S14 czy jednak zrobić SRa a teraz starasz się pytać indoktrynując o rzekomej wyższości rozbierania i dłubania wolnossaka i poświecania xxx godzin nad tym vs seryjnie uturbiony silnikecho pisze:teoretycznie kolektory, wiazke, kompa do 2jz tez trzeba customowe kombinowac, wiec to nadal mizerny argument wg mnieBinio_ pisze:do 2jzge dodaj koszt zrobienia kolektorów wydechowego i dolotowego, cewek, wiązki innej, kompa, odprężenia, zmiany tłoków, dodania natrysków, turbin, własnego czasu lub czyjegoś-kasa i wyjdze drożej niż 1jz
a do 2jz wrzucasz gruba korbe pod tlok ge, kanapke pod glowe i walisz na 500km
Ja co prawda też będę robił JZ z kawałków ale miało to inne podstawy i plan jest by zrobić to porządnie i tłusto a nie tak ciut na pałę ale może Tobie tak styknie na ulice
Roznica w masie bedzie znikoma.
Mowi sie ze 1jzgte bez vvti zniesie ~500+ a 2jzgte bez vvti ~700
Mowi sie ze 1jzgte bez vvti zniesie ~500+ a 2jzgte bez vvti ~700
Ostatnio zmieniony sob 09 lis, 2013 13:45 przez Binio_, łącznie zmieniany 1 raz.
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
wbrew pozorom rb25 i rb26 to dwa inne silniki, chcesz szalec bierz rb26
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
No a np gte bez vvti? Jego tez trzeba odprezac czy zmieniac korby zeby uciagnac moc np 500+? Jak z cewkami w nim?
echo, nie wiem czego Ty tak naprawdę chcesz się dowiedzieć... w 2jz-gte nie musisz nic więcej, ani mniej robić niż w 1jz-gte,...na 500 KM.. ale kasa jaką wydasz na 2jz-gte jest parę klocków większa niż na 1jz-gte..
właśnie dlatego 1jz jest taki popularny... ludziom starcza te 400-500 koni jakie można z niego wystroić i zostaje im kilka tysięcy na resztę gratów do auta...
myślę że jaśniej się nie da wytłumaczyć dlaczego właśnie 1jz ma u nas przewagę..
właśnie dlatego 1jz jest taki popularny... ludziom starcza te 400-500 koni jakie można z niego wystroić i zostaje im kilka tysięcy na resztę gratów do auta...
myślę że jaśniej się nie da wytłumaczyć dlaczego właśnie 1jz ma u nas przewagę..