1jz vs 2jz

Wszystkie inne silniki

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
echo
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 615
Rejestracja: czw 03 maja, 2012 14:14
Lokalizacja: Drezdenko
Kontakt:

Czemu wiekszosc swapuje 1jz do nysek? Nie lepiej isc w 2jz? Wielkiej roznicy w wadze nie ma. Moze cos innego? Czy 1jz jest po prostu modny?
Jest ten Dubaj, czuć ten Berlin!

Proud owner of s14a
topics35/s14a-270-vt22765.htm
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

przede wszystkim cena :D 2JZ kosztuje 2x tyle co 1JZ
Nie mowimy tutaj raczej o 2JZ-GE bo za tego wg mnie mozna sie brac od razu zakuwajac i przygotowujac na duza moc, w tym przypadku szkoda kasy na seryjnego 2JZ-GTE
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
echo
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 615
Rejestracja: czw 03 maja, 2012 14:14
Lokalizacja: Drezdenko
Kontakt:

ALe jak kwestia ceny. Slupek 1jz a 2jz podejrzewam cenowo duzo sie nie roznia, garow po 6 wiec kolektory cenowo podobnie, sprzegla czy inne graty pewnie tez.
Jest ten Dubaj, czuć ten Berlin!

Proud owner of s14a
topics35/s14a-270-vt22765.htm
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

Ja odkad pamietam to kazdy marudzil ze 2jz jest strasznym klocem i dlatego lepiej 1jz
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

oba kloce są bardzo podobne w swej klocowatości (wadze)

Chodzi o cene

swapy 1jz dało sie kiedyś kupić za 3500zł całe kompletne z wiązką i osprzętem, później już troche drożej ale dalej chodzą w okolicach 5-6k max a za dobrego 2jzgte kompletnego trzeba lekko wycelować 10k obecnie

do 2jzge dodaj koszt zrobienia kolektorów wydechowego i dolotowego, cewek, wiązki innej, kompa, odprężenia, zmiany tłoków, dodania natrysków, turbin, własnego czasu lub czyjegoś-kasa i wyjdze drożej niż 1jz ;)
Ostatnio zmieniony czw 07 lis, 2013 21:50 przez Binio_, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
echo
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 615
Rejestracja: czw 03 maja, 2012 14:14
Lokalizacja: Drezdenko
Kontakt:

Binio_ pisze:do 2jzge dodaj koszt zrobienia kolektorów wydechowego i dolotowego, cewek, wiązki innej, kompa, odprężenia, zmiany tłoków, dodania natrysków, turbin, własnego czasu lub czyjegoś-kasa i wyjdze drożej niż 1jz ;)
teoretycznie kolektory, wiazke, kompa do 2jz tez trzeba customowe kombinowac, wiec to nadal mizerny argument wg mnie ;)

a do 2jz wrzucasz gruba korbe pod tlok ge, kanapke pod glowe i walisz na 500km
Jest ten Dubaj, czuć ten Berlin!

Proud owner of s14a
topics35/s14a-270-vt22765.htm
Awatar użytkownika
Bast
Stały gość
Stały gość
Posty: 466
Rejestracja: pn 04 kwie, 2011 18:58
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

echo, zrobiłeś błąd... :wink:

No właśnie o tym Binio_ pisał.. musisz się nakombinować i wydać dodatkową kasę w ge żeby to jechało... a wrzucasz seryjny 1jz-gte, jakaś świnka i bez stresu masz fajnego killera...
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

echo pisze:
Binio_ pisze:do 2jzge dodaj koszt zrobienia kolektorów wydechowego i dolotowego, cewek, wiązki innej, kompa, odprężenia, zmiany tłoków, dodania natrysków, turbin, własnego czasu lub czyjegoś-kasa i wyjdze drożej niż 1jz ;)
teoretycznie kolektory, wiazke, kompa do 2jz tez trzeba customowe kombinowac, wiec to nadal mizerny argument wg mnie ;)

a do 2jz wrzucasz gruba korbe pod tlok ge, kanapke pod glowe i walisz na 500km
Najpierw się wahacz czy wkładać ciężkie 2jz do S14 czy jednak zrobić SRa a teraz starasz się pytać indoktrynując o rzekomej wyższości rozbierania i dłubania wolnossaka i poświecania xxx godzin nad tym vs seryjnie uturbiony silnik ;)

Ja co prawda też będę robił JZ z kawałków ale miało to inne podstawy i plan jest by zrobić to porządnie i tłusto a nie tak ciut na pałę ale może Tobie tak styknie na ulice ;)
Hołek_TH
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 12
Rejestracja: śr 19 gru, 2007 16:37
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

dołacze do tematu ale tylko z pytaniem. Jaka jest roznica w wadze miedzy 1jz a 2jz ona gte. I jaka jest max moc na seryjnych wnetrznosciach dla obu silnikow?
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Roznica w masie bedzie znikoma.
Mowi sie ze 1jzgte bez vvti zniesie ~500+ a 2jzgte bez vvti ~700
Ostatnio zmieniony sob 09 lis, 2013 13:45 przez Binio_, łącznie zmieniany 1 raz.
Hołek_TH
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 12
Rejestracja: śr 19 gru, 2007 16:37
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

dzieki. Wie ze nie bardzo tu pasuje pytanie ale jak jest z rb25 i 26 z wytrzymałoscia?
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

wbrew pozorom rb25 i rb26 to dwa inne silniki, chcesz szalec bierz rb26 :)
Awatar użytkownika
echo
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 615
Rejestracja: czw 03 maja, 2012 14:14
Lokalizacja: Drezdenko
Kontakt:

No a np gte bez vvti? Jego tez trzeba odprezac czy zmieniac korby zeby uciagnac moc np 500+? Jak z cewkami w nim?
Jest ten Dubaj, czuć ten Berlin!

Proud owner of s14a
topics35/s14a-270-vt22765.htm
Awatar użytkownika
Bast
Stały gość
Stały gość
Posty: 466
Rejestracja: pn 04 kwie, 2011 18:58
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

echo, nie wiem czego Ty tak naprawdę chcesz się dowiedzieć... w 2jz-gte nie musisz nic więcej, ani mniej robić niż w 1jz-gte,...na 500 KM.. ale kasa jaką wydasz na 2jz-gte jest parę klocków większa niż na 1jz-gte..
właśnie dlatego 1jz jest taki popularny... ludziom starcza te 400-500 koni jakie można z niego wystroić i zostaje im kilka tysięcy na resztę gratów do auta...

myślę że jaśniej się nie da wytłumaczyć dlaczego właśnie 1jz ma u nas przewagę..
Hołek_TH
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 12
Rejestracja: śr 19 gru, 2007 16:37
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Draxan, wiem ze 26 i 25 to zupełnie inne silniki i dlatego pytam o ich wytrzymałosc na seryjnym dole.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki reszta”