Witam wszystkich ! jestem tutaj nowy wiec licze na wyrozumialosc
Posiadam s13 ca z klepiaca panewka i w automacie ;/
mam mozliwosc kupienia zakutego odprezonego 2.4 + garrett gt33 oczywiscie razem z manualem , orurowaniem FMIC itd silnik po zlozeniu przejechal z 10 km slownie dziesiec kilometrow
moje pytanie pchac sie w to czy postawic na stol swoj CA rozebrac zlozyc na gotowo i oczywiscie dolozyc manual ? Jesli brac te 2.4 to czy duzo zabawy bedzie zeby to dzialalo elektryka itd ? Dziekuje za wszystkie porady i sugestie ? Pozdro
Swap CA => 2.4 Turbo
Moderator: Moderator
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 9
- Rejestracja: pt 21 lut, 2014 00:52
- Lokalizacja: Bialystok
Ostatnio zmieniony pt 21 lut, 2014 02:11 przez michigann32, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 9
- Rejestracja: pt 21 lut, 2014 00:52
- Lokalizacja: Bialystok
sorry tak to KA24
masz wiązke do tego 2.4? świnke do wystrojenia? sam silnik powinien podejść p&p zabawa z wiązką jak masz pojęcie o lutowaniu i schematach el. raczej nie zrobi problemu
ja bym brał ka tym bardziej jak do ca jest automat....
ja bym brał ka tym bardziej jak do ca jest automat....
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 9
- Rejestracja: pt 21 lut, 2014 00:52
- Lokalizacja: Bialystok
te 240 sx stoi kompletne jeszcze ze wszystkim takze chetnie dowiem sie co musze jeszcze z niego przelozyc do siebie takze licze na wasza pomoc
nie miałem styczności z ka ale na logike do tego co napisałeś
-pedały do przekładki na manuala ( i wszystko inne do konwersji at->mt )
-wiązke silnikową, przepływke (nie wiem do jakiej mocy wyrobia seria), seryjne ecu
-będziesz potrzebował jakąś świnke żeby to wystroić pod turbo
-dużo cierpliwości żeby ogarnąć wiązke...
-dużo zdolności manualnych żeby troche porzeźbić
w stosunku do ca powinieneś zyskać lepszy dół (większa pojemność) no i silnik raczej znosi moce ponad 300hp patrząc na to co z niego robią w usa
wszystko zależy od tego jakim funduszem dysponujesz i jakie moce celujesz
-pedały do przekładki na manuala ( i wszystko inne do konwersji at->mt )
-wiązke silnikową, przepływke (nie wiem do jakiej mocy wyrobia seria), seryjne ecu
-będziesz potrzebował jakąś świnke żeby to wystroić pod turbo
-dużo cierpliwości żeby ogarnąć wiązke...
-dużo zdolności manualnych żeby troche porzeźbić
w stosunku do ca powinieneś zyskać lepszy dół (większa pojemność) no i silnik raczej znosi moce ponad 300hp patrząc na to co z niego robią w usa
wszystko zależy od tego jakim funduszem dysponujesz i jakie moce celujesz
Mechanicznie podchodzi p&p bo ja do s12 teraz wkładałem ka24de. Elektrykę musisz przerabiać ale schematy są na necie więc jeśli ogarniasz schematy to nie ma problemu no i ka24 jest lepsze moim zdaniem od ca większa pojemność itp.
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 1
- Rejestracja: ndz 08 gru, 2013 18:03
- Lokalizacja: Zalesie Górne
U siebie robiłem swap z CA na KA24DE... wypada mieć cały komplet... silnik, wiązki obie, komputer, skrzynie biegów, wał, most też wkładałem z 240-ki ( jest bez chłodzenia ) niby to samo, a jest wiele różnic... ale się da...robiłem swap tylko z powodu tego, że CA był po drugim szlifie:) ja bym rozebrał na początek CA i zobaczył w jakim jest stanie, pomierzył wszystko czy to nominał czy nie. Może bardziej będzie się opłacać remont silnika i kupno zestawu skrzyni manual. Powodzenia