Swap CA => 2.4 Turbo

Wszystkie inne silniki

Moderator: Moderator

michigann32
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 9
Rejestracja: pt 21 lut, 2014 00:52
Lokalizacja: Bialystok

Witam wszystkich ! jestem tutaj nowy wiec licze na wyrozumialosc :D

Posiadam s13 ca z klepiaca panewka i w automacie ;/
mam mozliwosc kupienia zakutego odprezonego 2.4 + garrett gt33 oczywiscie razem z manualem , orurowaniem FMIC itd silnik po zlozeniu przejechal z 10 km slownie dziesiec kilometrow
moje pytanie pchac sie w to czy postawic na stol swoj CA rozebrac zlozyc na gotowo i oczywiscie dolozyc manual ? Jesli brac te 2.4 to czy duzo zabawy bedzie zeby to dzialalo elektryka itd ? Dziekuje za wszystkie porady i sugestie ? Pozdro
Ostatnio zmieniony pt 21 lut, 2014 02:11 przez michigann32, łącznie zmieniany 1 raz.
Majkelll
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 726
Rejestracja: czw 23 wrz, 2010 22:15
Lokalizacja: Pułtusk

ale jakie to 2.4? KA24 z 240SX czy może 2.4 JTD a alfy? :roll:
CA18DET - Jeden osiem Turbo burbo...
michigann32
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 9
Rejestracja: pt 21 lut, 2014 00:52
Lokalizacja: Bialystok

sorry tak to KA24
Awatar użytkownika
hanf0777
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 77
Rejestracja: sob 01 mar, 2008 19:47
Lokalizacja: wwa - WY
Kontakt:

masz wiązke do tego 2.4? świnke do wystrojenia? sam silnik powinien podejść p&p zabawa z wiązką jak masz pojęcie o lutowaniu i schematach el. raczej nie zrobi problemu :)
ja bym brał ka tym bardziej jak do ca jest automat....
michigann32
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 9
Rejestracja: pt 21 lut, 2014 00:52
Lokalizacja: Bialystok

te 240 sx stoi kompletne jeszcze ze wszystkim takze chetnie dowiem sie co musze jeszcze z niego przelozyc do siebie takze licze na wasza pomoc
Awatar użytkownika
hanf0777
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 77
Rejestracja: sob 01 mar, 2008 19:47
Lokalizacja: wwa - WY
Kontakt:

nie miałem styczności z ka ale na logike do tego co napisałeś

-pedały do przekładki na manuala ( i wszystko inne do konwersji at->mt )
-wiązke silnikową, przepływke (nie wiem do jakiej mocy wyrobia seria), seryjne ecu
-będziesz potrzebował jakąś świnke żeby to wystroić pod turbo
-dużo cierpliwości żeby ogarnąć wiązke...
-dużo zdolności manualnych żeby troche porzeźbić :)

w stosunku do ca powinieneś zyskać lepszy dół (większa pojemność) no i silnik raczej znosi moce ponad 300hp patrząc na to co z niego robią w usa

wszystko zależy od tego jakim funduszem dysponujesz i jakie moce celujesz
Dawid3017
Stały gość
Stały gość
Posty: 448
Rejestracja: sob 04 kwie, 2009 20:07
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Mechanicznie podchodzi p&p bo ja do s12 teraz wkładałem ka24de. Elektrykę musisz przerabiać ale schematy są na necie więc jeśli ogarniasz schematy to nie ma problemu no i ka24 jest lepsze moim zdaniem od ca większa pojemność itp.
duszman
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 1
Rejestracja: ndz 08 gru, 2013 18:03
Lokalizacja: Zalesie Górne

U siebie robiłem swap z CA na KA24DE... wypada mieć cały komplet... silnik, wiązki obie, komputer, skrzynie biegów, wał, most też wkładałem z 240-ki ( jest bez chłodzenia ) niby to samo, a jest wiele różnic... ale się da...robiłem swap tylko z powodu tego, że CA był po drugim szlifie:) ja bym rozebrał na początek CA i zobaczył w jakim jest stanie, pomierzył wszystko czy to nominał czy nie. Może bardziej będzie się opłacać remont silnika i kupno zestawu skrzyni manual. Powodzenia :D
Awatar użytkownika
Golec
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 373
Rejestracja: ndz 27 mar, 2011 12:36
Lokalizacja: Piaseczno

duszman, to odgrzales kotleta :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki reszta”