BloodS pisze:Gdyby pompka nie działała to ciśnienia nie było by wcale, a one rzadko się zacierają... raczej po prostu przestają działać całkiem.
ja mialem problem z pompka, a cisnienie jakies tam bylo... pompka, byla spuchnieta (napeczniala) i konczyla swoj zywot... plyn lal sie ze spryskiwaczy przy niskim cisnieniu. wymiana pompki okazala sie rozwiazaniem.
problem byl taki, ze w sklepie znalalzlem tylko pompki do przodu, a ta z przodu przelozylem do tylu, ale musialem rzezbic, bo inaczej ma piny ulozone.
tak wiec:
- sciagnac nadkole i zobaczyc wizualnie wyglad pompki,
- niech ktos pompuje i wsluchuj sie jak pracuja obie pompki (jezeli w s13 tez sa dwie),
- mozesz sprobowac odczepic przewody od spryskiwaczy i zobaczyc jakie jest tam cisnienie, bo moze masz tylko spryski zatkane (wtedy mozesz igla sprobowac je przetkac, czasami na samym wylocie sie przytkaja, ze nie trzeba igly wcale pchac gleboko),
- mozesz tez probowac przeplukac przewody octem, jezeli przypuszczasz, ze przewody moga byc zakamienione (nalac ocet do zbiorniczka, w jakims rozcienczeniu i spryskiwac na szybe),
- tak jak Binio pisal, przedmuchaj przewody - mi sie wydaje, ze w druga strone tez mozna, tylko zuzyj plyn i otworz zbiorniczek (ale ustami, a nie kompresorem).