Witam, Panowie mam okazje kupić silnik 7m-gte kompletny w dobrym prajsie, pytanie czy warto?
Bo podobno to tak jak w nissanach 1.8t podstawowy silnik, lecz czasem można się spotkać że te silniki kręcą nawet na 400/500 km itp więc może potencjał jest.
Tylko czy koszty modyfikacji będą się opłacać czy jednak czekać i bawić się w rb/jz ?
7m-gte Warto?
Moderator: Moderator
Kosmetyki samochodowe | oleje | akumulatory www.pan-samochodzik.com
Facebook : zapraszam do polubienia !
https://www.facebook.com/sklepPanSamochodzik/
Dla forum rabat 10% na cały asortyment!
Facebook : zapraszam do polubienia !
https://www.facebook.com/sklepPanSamochodzik/
Dla forum rabat 10% na cały asortyment!
nie warto
a coś więcej na ten temat? dlaczego ? itp.
Kosmetyki samochodowe | oleje | akumulatory www.pan-samochodzik.com
Facebook : zapraszam do polubienia !
https://www.facebook.com/sklepPanSamochodzik/
Dla forum rabat 10% na cały asortyment!
Facebook : zapraszam do polubienia !
https://www.facebook.com/sklepPanSamochodzik/
Dla forum rabat 10% na cały asortyment!
sam sobie odopowiedziałeś wczesniej
stary silnik z "wadą" - w serii równie słaby jak dla przykładu CA
by to miało ręce i nogi włożysz 2 worki złota, zamiast jednego w inny silnik
stary silnik z "wadą" - w serii równie słaby jak dla przykładu CA
by to miało ręce i nogi włożysz 2 worki złota, zamiast jednego w inny silnik
Odkopie temat jako przestroga przed 7mgte.
Silnik jako seria jakoś wytrzymuje.Największą bolączką 7m jest układ chłodzenia nie przeskoczy się tego żadną chłodnicą wentylatorami itp.Wiem to bo miałem taki w Suprze mk3.Silnik zbudowany od nowa 400PS 520NM i jak chciałeś go dłużej przypałować temperatura momentalnie skakała i głowę w górę.w 7m jest stary system chłodzenia gdzie zamiast schłodzony płyn powinien iść najpierw na głowice to idzie na blok gzie się już nagrzewa i ma chłodzić nagrzany głowicę.Jest tak dlatego ponieważ seria silników M pierwotnie miała żeliwną głowicę i taki system nie przeszkadzał żeliwnej głowicy.
Silnik jako seria jakoś wytrzymuje.Największą bolączką 7m jest układ chłodzenia nie przeskoczy się tego żadną chłodnicą wentylatorami itp.Wiem to bo miałem taki w Suprze mk3.Silnik zbudowany od nowa 400PS 520NM i jak chciałeś go dłużej przypałować temperatura momentalnie skakała i głowę w górę.w 7m jest stary system chłodzenia gdzie zamiast schłodzony płyn powinien iść najpierw na głowice to idzie na blok gzie się już nagrzewa i ma chłodzić nagrzany głowicę.Jest tak dlatego ponieważ seria silników M pierwotnie miała żeliwną głowicę i taki system nie przeszkadzał żeliwnej głowicy.