7m-gte Warto?

Wszystkie inne silniki

Moderator: Moderator

dek
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 76
Rejestracja: sob 08 wrz, 2012 10:41
Lokalizacja: RYBNIK

Witam, Panowie mam okazje kupić silnik 7m-gte kompletny w dobrym prajsie, pytanie czy warto?
Bo podobno to tak jak w nissanach 1.8t podstawowy silnik, lecz czasem można się spotkać że te silniki kręcą nawet na 400/500 km itp więc może potencjał jest.
Tylko czy koszty modyfikacji będą się opłacać czy jednak czekać i bawić się w rb/jz ?
Kosmetyki samochodowe | oleje | akumulatory www.pan-samochodzik.com
Facebook : zapraszam do polubienia !
https://www.facebook.com/sklepPanSamochodzik/

Dla forum rabat 10% na cały asortyment!
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4684
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

nie warto
dek
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 76
Rejestracja: sob 08 wrz, 2012 10:41
Lokalizacja: RYBNIK

a coś więcej na ten temat? dlaczego ? itp.
Kosmetyki samochodowe | oleje | akumulatory www.pan-samochodzik.com
Facebook : zapraszam do polubienia !
https://www.facebook.com/sklepPanSamochodzik/

Dla forum rabat 10% na cały asortyment!
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4684
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

sam sobie odopowiedziałeś wczesniej ;)

stary silnik z "wadą" - w serii równie słaby jak dla przykładu CA
by to miało ręce i nogi włożysz 2 worki złota, zamiast jednego w inny silnik
gorgu1
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 4
Rejestracja: sob 10 sty, 2015 16:18
Lokalizacja: Z warsztatu

Odkopie temat jako przestroga przed 7mgte.
Silnik jako seria jakoś wytrzymuje.Największą bolączką 7m jest układ chłodzenia nie przeskoczy się tego żadną chłodnicą wentylatorami itp.Wiem to bo miałem taki w Suprze mk3.Silnik zbudowany od nowa 400PS 520NM i jak chciałeś go dłużej przypałować temperatura momentalnie skakała i głowę w górę.w 7m jest stary system chłodzenia gdzie zamiast schłodzony płyn powinien iść najpierw na głowice to idzie na blok gzie się już nagrzewa i ma chłodzić nagrzany głowicę.Jest tak dlatego ponieważ seria silników M pierwotnie miała żeliwną głowicę i taki system nie przeszkadzał żeliwnej głowicy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki reszta”