Strona 2 z 2

: wt 25 lis, 2014 22:12
autor: Saqu
rusek300zx pisze:mozliwe ale wystarczy w avatar spojzec i poiteresowac sie postami dlaczego pytam!
nie każdy ma ochotę zagłębiać się w twoje wcześniejsze wypowiedzi itp itd... z takim podejściem musiałbym cały dzień siedzieć na forum, a tym czasem wpadam, przeglądam nowe posty i spadam z forum. Więc określaj dokładniej o co chcesz zapytać itp a będzie to klucz do trafnych odpowiedzi.


Ja osobiście nie zakładam panewek typu acl race czy czegoś takiego z tego względu że kosztują 4x tyle co zwykłe a pochodzą tak samo długo bez smarowania. Zapewniając odpowiednie smarowanie silnik pożyje i na tych i na tych. Jak klient bardzo chcesz nie ma problemu żeby takie założyć, ale wtedy w końcu to jego pieniądze a nie moje ;)

: śr 26 lis, 2014 10:48
autor: Binio_
Rusek, ja do mojego 'mocarnego' 1.5JZ wybrałem z pełną świadomością KINGi Race i postawiłem je wyżej nad Clevitami a ACL ze względu na rozkraczenie się i brak dostępności oraz wyższą cenę został przeze mnie wyeliminowany.
Poczytaj co w hamburgerowni budują na Kingach i jakie mają serie panewek oraz jakie są standardy wykonania i dokładność - myślę iż też się przekonasz

: śr 26 lis, 2014 16:52
autor: rusek300zx
dzieki za porady koledzy :) wiec poczytalem troche i acl to tak naprawde gowno z opini innych co przewertowalem google kingi okej sa ale nie moge do siebie ich znalezc :? clevite sa dostepne i w dobrych pieniadzach :) a wogle to znalazlem ze clevite to w sumie mahle jest koncern :D

: pt 28 lis, 2014 08:45
autor: Nero
Podepnę się pod temat, tzn żeby w ogóle odpuścić sobie acl bo to badziew? :D

: pt 28 lis, 2014 09:03
autor: borimichal
Jak bedzie cisnienei oleju,a nowa panewka nie bedzie wadliwa to kazdej firmy beda dobre-to sa odpowiednie wnioski !

Co do tego ze ACL to gowno to za dalece posunieta teoria,bo miliony grubych projektow jezdzi na tych panewkach.

: pt 28 lis, 2014 10:15
autor: Binio_
Nero pisze:Podepnę się pod temat, tzn żeby w ogóle odpuścić sobie acl bo to badziew? :D
Nie, ale nie znaczy to że nie ma lepszych lub o lepszym współczynniku jakość/cena

: śr 10 gru, 2014 08:24
autor: Tomek89
a wiecie że clevite i mahle to to samo? znaczy ze clevite chyba jest pod kontrolą mahle

patrzyłem po katalogach i numery te same, na przykładzie SR20
korby
CB-1629 seria P, H, HX

główne
MS-2015 seria P,H i HX

Gadałem z szlifierzem i powiedział że alu-cyna to szmelc w klekotach to pada seryjnych, rozwarstwiają się przy otworach smarowania, i ze do turbo benzyny tylko z miedzią panwie

: śr 10 gru, 2014 15:29
autor: rusek300zx
toz przeciez napisalem wyzej :lol:

: śr 10 gru, 2014 16:40
autor: Tomek89
Co masz na myśli że mówiłeś wcześniej?
wątek o alu-cyna panwiach ?

bo wypowiedź mojego szlifierza jest sprzeczna z cytatem z racingforum odnośnie panewek KING.

Co do mahle=clevite znalazłem na stronie mahle katalogi i tak doszedłem do tego

: śr 10 gru, 2014 18:28
autor: rusek300zx
to ze napisalem wyzej ze clevite to koncern mahle :lol:

: śr 10 gru, 2014 19:00
autor: Tomek89
nie doczytałem postu , ślepota zaawansowana z mojej strony :)

tak czy siak seria HX to panwie z nawierchnią typu splutter, H seria ma nakładane wszystko galwanicznie, szlifierz że splutter jak najbardziej się nada.

Doinformuję się i podzielę się