,,Jak ustawisz dobrze rozrzad to przejdz do ustawienia zaplonu, rozgrzej silnik do normalnej temp, wykrec pierwsza cewke, miedzy cewke a swiece wepnij zwykly przewod WN i podlacz do niego lampe, na kole pasowym lepiej oznaczyc np biala kropka drugie naciecie od prawej strony i odpalic silnik, kierujesz swiatlo lampy w strone kola pasowego i sprawdzasz zaplon, luzujesz cas i krecisz nim az sie bedzie pokrywac zaznaczone naciecie na kole pasowym ze strzalka na obudowie rozrzadu, dokrecasz casa i sprawdzasz czy sie nie przesunelo, skrecasz wszystko z powrotem i zrobione''
Witam
Silnik 1JZ-GTE
Mam takie pytanie, czy jeśli posiadam emu i chciał bym ustawić zapłon, czy mam się wzorować na opisie powyżej?
1.Czy gdzieś w emu trzeba wpisać jaki jest zapłon ?
2.Czy ustawić zapłon na 15 procent ?
3.Gdzie w 1jz znajduje się CAS
ustawianie zapłonu 1jz-gte EMU
Moderator: Moderator
w 1jz nie ma regulacji zaplonu
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
- streetfighter44
- Coś już wiem
- Posty: 170
- Rejestracja: pt 16 mar, 2012 22:24
- Lokalizacja: zabrze
- Kontakt:
Nie ma casa w jz-cie jak wyżej napisal banoff w czym masz problem i do czego zmierzasz
bokiem go bokiem
mam problem, auto mi przerywa, na wyższych obrotach, tak jak by coś było nie ustawione, z tego co sie zorientowałem, powinno się zablokować w emu na 0 i sprawdzić czy dobrze wypada na kole pasowym.
A TPS jak ustawić ? miernikiem jak w ca?
A TPS jak ustawić ? miernikiem jak w ca?
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
tak jak piszesz, w emu klikasz na opcje ignition lock i sprawdzasz zaplon lampa.
Majac emu odpalasz logi/analog in/tps i pozniej w ustawieniach tps`a wpisujesz minimalna i maksymalna wartosc
Majac emu odpalasz logi/analog in/tps i pozniej w ustawieniach tps`a wpisujesz minimalna i maksymalna wartosc