1JZ-GTE Brak cisnienia oleju

Wszystkie inne silniki

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
birdhouse
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 63
Rejestracja: ndz 03 lut, 2013 11:28
Lokalizacja: Kraków

Witam. Jest problem z autem znajomego. S13 z 1JZ-GTE po generalnym remoncie na kutych tłokach. Problem polega na zbyt małym ciśnieniu oleju. Przy jeździe i małym upalaniu zegar od ciśnienia pokazywał maksymalnie trochę ponad 2b. Na wolnych dochodził nawet do zera i falował wraz z obrotami. Wpięliśmy zewnętrzny manometr w celu sprawdzenia czy zegar czasem nie daje w oszystwo. Zanim to zrobiliśmy to auto chwilę się schłodziło i na wolnych pokazywał już 1,2-1,5b ale wkręcał się tylko do 2,7. Sprawdziliśmy smoka czy czasem gdzieś tam nie jest coś źle zrobione ale wszystko jest elegancko. Po złożeniu i odpaleniu pokazuje cały czas 0b. Sprawdzone już niemalże wszystko i obstawiamy że to pompa oleju. Stąd też post żeby się upewnić, może ktoś już miał taki problem albo posiada jakieś cenne rady i wiedzę na te tematy i jest w stanie cokolwiek pomóc. Dzięki i pozdrawiam ;)

nie używamy wulgaryzmów
Ostatnio zmieniony pt 06 lis, 2015 20:19 przez birdhouse, łącznie zmieniany 2 razy.
S13 RB25DET

Obrazek
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4684
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Zapewne już nie ma panewek głównych...
Czy podczas remontu wjechała nowa pompa oleju? Jeśli nie to czy w starej był sprawdzony i wyczyszczony zaworek?
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

Majac swiadomosc ze cisnienie ledwo przekracza 2b upalaliscie go?
Jeszcze sie nic nie tlucze w silniku?
Jak sciagneliscie miske to nie bylo opilkow w oleju?
Jak juz dobraliscie sie do smoka to nie sprawdziliscie chociaz jednej panewki?
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
birdhouse
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 63
Rejestracja: ndz 03 lut, 2013 11:28
Lokalizacja: Kraków

Źle napisałem. Po remoncie i pierwszym strojeniu według właściciela nie było niepokojących oznak co do ciśnienia oleju. Dopiero jak pojechaliśmy wczoraj na stacje i zrobił dwa zakręty bokiem (cieżko to nazwać upalaniem, mój błąd) to zauważyliśmy problemy z ciśnieniem. Fakt faktem że zegar też źle pokazuje bo zewnętrzny podaje nam większe wartości. Nie wiem czy sprawdzał panewki, olej czysty. Nic nie pukał. Jest możliwość że to tylko pompa? Czy panewki już podziękowały?
S13 RB25DET

Obrazek
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

birdhouse pisze:Źle napisałem. Po remoncie i pierwszym strojeniu według właściciela nie było niepokojących oznak co do ciśnienia oleju. Dopiero jak pojechaliśmy wczoraj na stacje i zrobił dwa zakręty bokiem (cieżko to nazwać upalaniem, mój błąd) to zauważyliśmy problemy z ciśnieniem. Fakt faktem że zegar też źle pokazuje bo zewnętrzny podaje nam większe wartości. Nie wiem czy sprawdzał panewki, olej czysty. Nic nie pukał. Jest możliwość że to tylko pompa? Czy panewki już podziękowały?
Nikt tu raczej wróżyć nie bedzie :) Moze byc po panewach a moze sie fartnac i beda ok.
Wszystko zalezy jak wczesnie byla wykryta usterka i jak byl traktowany po tym silnik.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki reszta”