Witam. Jest problem z autem znajomego. S13 z 1JZ-GTE po generalnym remoncie na kutych tłokach. Problem polega na zbyt małym ciśnieniu oleju. Przy jeździe i małym upalaniu zegar od ciśnienia pokazywał maksymalnie trochę ponad 2b. Na wolnych dochodził nawet do zera i falował wraz z obrotami. Wpięliśmy zewnętrzny manometr w celu sprawdzenia czy zegar czasem nie daje w oszystwo. Zanim to zrobiliśmy to auto chwilę się schłodziło i na wolnych pokazywał już 1,2-1,5b ale wkręcał się tylko do 2,7. Sprawdziliśmy smoka czy czasem gdzieś tam nie jest coś źle zrobione ale wszystko jest elegancko. Po złożeniu i odpaleniu pokazuje cały czas 0b. Sprawdzone już niemalże wszystko i obstawiamy że to pompa oleju. Stąd też post żeby się upewnić, może ktoś już miał taki problem albo posiada jakieś cenne rady i wiedzę na te tematy i jest w stanie cokolwiek pomóc. Dzięki i pozdrawiam
nie używamy wulgaryzmów
1JZ-GTE Brak cisnienia oleju
Moderator: Moderator
Zapewne już nie ma panewek głównych...
Czy podczas remontu wjechała nowa pompa oleju? Jeśli nie to czy w starej był sprawdzony i wyczyszczony zaworek?
Czy podczas remontu wjechała nowa pompa oleju? Jeśli nie to czy w starej był sprawdzony i wyczyszczony zaworek?
Majac swiadomosc ze cisnienie ledwo przekracza 2b upalaliscie go?
Jeszcze sie nic nie tlucze w silniku?
Jak sciagneliscie miske to nie bylo opilkow w oleju?
Jak juz dobraliscie sie do smoka to nie sprawdziliscie chociaz jednej panewki?
Jeszcze sie nic nie tlucze w silniku?
Jak sciagneliscie miske to nie bylo opilkow w oleju?
Jak juz dobraliscie sie do smoka to nie sprawdziliscie chociaz jednej panewki?
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
Źle napisałem. Po remoncie i pierwszym strojeniu według właściciela nie było niepokojących oznak co do ciśnienia oleju. Dopiero jak pojechaliśmy wczoraj na stacje i zrobił dwa zakręty bokiem (cieżko to nazwać upalaniem, mój błąd) to zauważyliśmy problemy z ciśnieniem. Fakt faktem że zegar też źle pokazuje bo zewnętrzny podaje nam większe wartości. Nie wiem czy sprawdzał panewki, olej czysty. Nic nie pukał. Jest możliwość że to tylko pompa? Czy panewki już podziękowały?
S13 RB25DET
Nikt tu raczej wróżyć nie bedzie Moze byc po panewach a moze sie fartnac i beda ok.birdhouse pisze:Źle napisałem. Po remoncie i pierwszym strojeniu według właściciela nie było niepokojących oznak co do ciśnienia oleju. Dopiero jak pojechaliśmy wczoraj na stacje i zrobił dwa zakręty bokiem (cieżko to nazwać upalaniem, mój błąd) to zauważyliśmy problemy z ciśnieniem. Fakt faktem że zegar też źle pokazuje bo zewnętrzny podaje nam większe wartości. Nie wiem czy sprawdzał panewki, olej czysty. Nic nie pukał. Jest możliwość że to tylko pompa? Czy panewki już podziękowały?
Wszystko zalezy jak wczesnie byla wykryta usterka i jak byl traktowany po tym silnik.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM