Hello. Mam Primerkę 2.0d SLX z '91 i mam jedno dosyć ważne pytanie:
miedzy wałem korbowym a kołem zębatym jest jeszcze coś w rodzaju ogranicznika paska rozrządu, niestety w moim samochodzie jest on w takich strzepach ze nie potrafie go zidentyfikowac. Czy ktos wie jaką on ma średnicę, grubość, z czego jest wykonany itp? Za wszelka pomoc bede bardzo wdzieczny, pozdrawiam
Nissan i zagadka wału korbowego =)
Moderator: Moderator
Jaka zagadka potrezbujesz talerzyk koła rozrządu - call czikko i nowo !!! chyba nie masz zamiaru dorabiać???
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
dzieki za nazwe, przyda sie =) dorabiac nie bede, chyba =) w kazdym razie brak tej czesci spowodowal rekacje łańcuchową w samochodzie wiec pytanie jest następujące: Ma ktoś na sprzedarz 3 popychacze wysokość 27 i szerokość 34? =) pozdrawiam
pasek rozrzadu pekl w dieselku ?
sprawdz dobrze czy nie potrzebujesz duzo wiecej czesci. Czesto konczy sie to poszukiwaniem duzo wiekszej czesci po prostu - najtaniej i najpewniej moze byc wymienic silnik. Pewnie dostaly zawory, moze byc cos nie tak z glowica, walkami, korbowodami. Po zlozeniu calosci moze sie po jakims niedlugim czasie okazac ze panewki szlak trafil.
sprawdz dobrze czy nie potrzebujesz duzo wiecej czesci. Czesto konczy sie to poszukiwaniem duzo wiekszej czesci po prostu - najtaniej i najpewniej moze byc wymienic silnik. Pewnie dostaly zawory, moze byc cos nie tak z glowica, walkami, korbowodami. Po zlozeniu calosci moze sie po jakims niedlugim czasie okazac ze panewki szlak trafil.
MYŚLISZ ZE SZKLANECZKI dostały i dlatego niema kompresji ?? zaworki sie pogieły i nie trzymają.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
za pierwszym razem(tak, tak, wiecej niz raz tak bylo =) ) jak pasek poszedl wlasnie z powodu tego ze w warsztacie ten talerzyk wału korbowego rozje...li to spustoszenie bylo straszne, teraz o zawory nie ma co sie martwic bo to juz mozna latwiej i taniej niz popychacze dostac =)
z reguly jak pojdzie pasek rozrzadu to konczy sie to strasznym spustoszeniem ktore tak na prawde najtaniej i najpewniej jest naprawic przez wymiane silnika.
Bo po naprawie glowicy moze sie po krotkim czasie okazac ze nie ma cisnienia oleju albo kompresji
Bo po naprawie glowicy moze sie po krotkim czasie okazac ze nie ma cisnienia oleju albo kompresji