Nissan i zagadka wału korbowego =)

Wszystkie inne silniki

Moderator: Moderator

onet

Hello. Mam Primerkę 2.0d SLX z '91 i mam jedno dosyć ważne pytanie:

miedzy wałem korbowym a kołem zębatym jest jeszcze coś w rodzaju ogranicznika paska rozrządu, niestety w moim samochodzie jest on w takich strzepach ze nie potrafie go zidentyfikowac. Czy ktos wie jaką on ma średnicę, grubość, z czego jest wykonany itp? Za wszelka pomoc bede bardzo wdzieczny, pozdrawiam
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Jaka zagadka potrezbujesz talerzyk koła rozrządu - call czikko i nowo !!! chyba nie masz zamiaru dorabiać??? :wink:
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
onet

dzieki za nazwe, przyda sie =) dorabiac nie bede, chyba =) w kazdym razie brak tej czesci spowodowal rekacje łańcuchową w samochodzie wiec pytanie jest następujące: Ma ktoś na sprzedarz 3 popychacze wysokość 27 i szerokość 34? =) pozdrawiam
Awatar użytkownika
mf
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 36
Rejestracja: pt 16 cze, 2006 13:44
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

pasek rozrzadu pekl w dieselku ?
sprawdz dobrze czy nie potrzebujesz duzo wiecej czesci. Czesto konczy sie to poszukiwaniem duzo wiekszej czesci po prostu - najtaniej i najpewniej moze byc wymienic silnik. Pewnie dostaly zawory, moze byc cos nie tak z glowica, walkami, korbowodami. Po zlozeniu calosci moze sie po jakims niedlugim czasie okazac ze panewki szlak trafil.
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

MYŚLISZ ZE SZKLANECZKI dostały i dlatego niema kompresji ?? zaworki sie pogieły i nie trzymają.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
onet

za pierwszym razem(tak, tak, wiecej niz raz tak bylo =) ) jak pasek poszedl wlasnie z powodu tego ze w warsztacie ten talerzyk wału korbowego rozje...li to spustoszenie bylo straszne, teraz o zawory nie ma co sie martwic bo to juz mozna latwiej i taniej niz popychacze dostac =)
Awatar użytkownika
mf
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 36
Rejestracja: pt 16 cze, 2006 13:44
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

z reguly jak pojdzie pasek rozrzadu to konczy sie to strasznym spustoszeniem ktore tak na prawde najtaniej i najpewniej jest naprawic przez wymiane silnika.
Bo po naprawie glowicy moze sie po krotkim czasie okazac ze nie ma cisnienia oleju albo kompresji
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki reszta”