Nissan 240 SX 2,4l 175KM

Wszystkie inne silniki

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Sephiron
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 4
Rejestracja: pt 13 kwie, 2007 08:35
Lokalizacja: Białystok/Mikołajki
Kontakt:

Witam,

zakupiłem sobie Nissana 240 SX wersja amerykańska z 1989r. 2,4l bez turbo
w chwili obecnej poszukuje linki do prędkościomierza, oraz mam problem łożysko podpory wału ma luzy muszę wymienić na biegu

czy kupować cały wał z podporą ??

części nie mogę dostać do tej wersji więc zastanawiam się czy części od 200sx będą pasować??

pozdr.

i proszę o pomoc :)
kuvi
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 21
Rejestracja: sob 07 paź, 2006 09:14
Lokalizacja: Kraków

Hej

Silnik 2.4 jest całkowicie inna konstrukcja od 1.8T, wiec częsci nie będą Ci posowały.
Pytanie jeszcze czy masz 12V czy 16V. Do 12V mam częsci do silnika, ale to juz zapraszam na priva.

[ Dodano: Pią Kwi 13, 07 12:14 ]
Jeszcze jedno 175KM, to chyba ktos troche przesadził, no chyba ze masz cos w silniku znacznie dłubane.

Pozdr.
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

Jestes pewien ze auto legitymuje sie moca 175km??? z tego co wiem to najmocniejszy wolnossacy ka24de mial 155km
Awatar użytkownika
Sephiron
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 4
Rejestracja: pt 13 kwie, 2007 08:35
Lokalizacja: Białystok/Mikołajki
Kontakt:

silnik 12V

co do kucy nie sprawdzałem jeszcze możliwe że przesadziłem ;)
Awatar użytkownika
guma
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 113
Rejestracja: wt 04 lip, 2006 20:02
Lokalizacja: Wronowice/Piaski

no ka24e ma 207nm i 140 km z malym hakiem ( zalezy od wypustu silnika byly ze sprazaniem 8,5 i 9 ) wiekszosc czesci pasuje z 200 sx, ale nie licz na hamulce dotyczy przodu i tylu, silnik calkowicie co innego, skrzynia tez troche sie rozni.
Podpora walu w aso 108zl zaplacilem do tego lozysko nowe zamow. Wał z 200sx nie podejdzie. nastepnie w tym aucie nie ma linki predkosciomierza (w skrzyni jest impulsator ). :lol:
a tak poatym polecam lekture serwisowki :roll:
s12v8
Awatar użytkownika
Sephiron
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 4
Rejestracja: pt 13 kwie, 2007 08:35
Lokalizacja: Białystok/Mikołajki
Kontakt:

ok dzięki wielkie guma to już mam jakiś punkt zaczepienia

PS. wygląda na to że mam ten sam model 240 SX S13 KA24E
Awatar użytkownika
driftking.pl
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 92
Rejestracja: sob 17 mar, 2007 20:23
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

skrzynia zwykła od ca18 i ke24 sie różni, a jak jest z automatem? jakie są to różnice?
tolk

driftking.pl pisze:skrzynia zwykła od ca18 i ke24 sie różni, a jak jest z automatem? jakie są to różnice?
Witam

Automaty mają inne oznaczenia, zresztą i skrzyń było kilka rodzai (jeśli chodzi o numerki).

Apropo elementów innych, ja zauważyłem że tulejki drążka kierowniczego (mam nadzieje że nie pomyliłem nazwy) jest inna niż w 200, ma ten sam rozmiar zewnętrzny, ale jest szersza (więcej gumy), większy wewnętrzny na czop o ponad milimetr.

Pozdrawiam
Tomek
wolak240sx
Stały gość
Stały gość
Posty: 290
Rejestracja: śr 15 lut, 2006 22:27
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Kontakt:

w chwili obecnej poszukuje linki do prędkościomierza
Czego?? :roll:
Tam wszystko jest na kable
Cała s13 ka na części Z rozbiórki
Pytać
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki reszta”