jestem nowym na forum:) wiec zaczne od przywitania się ze wszystkimi
Witam serdecznie wszystkich Turbo maniaków:)))
dotarlem ostatnio do ciekawego artykułu jak wykorzystać czesci od GSXR750/1000 i podniesc moc do 200KM moze komus sie to przyda... problem p[olega niestety na tym ze opis jest w jez. ang:( dla mnie to stanowi problem ale moze ktos jest tu oblatany na forum w slownictwie technicznym i przlozy to na polski. zamieszczam link do stronki
http://en.wikibooks.org/wiki/Nissan_240 ... A24E/ITB's
pozdrawiam i zycze owocnej lektorki
jak znacznie ożywić 240sx
Moderator: Moderator
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 43
- Rejestracja: ndz 18 mar, 2007 11:45
- Lokalizacja: Malczyce k.Wrocłaia
Kiedyś do wolnossących silników zakładano 4 gazniki od motorów i dawało to takieeeego kopa.osobiście bardziej polecam 2 gazniki 2 gardzielowe WEBER 45 dcoe.montowano je w lamborghini ferrari lotusach fiatach abartach i B-grópowych ladach fvts-tam z radzieckiego silnika 1.6 dawały 160 km-w 84 roku!!! i 7 sekund do 100!!!!!!!!!
koszt zakupu takich gazników to od 1000 w zwyż.przy dobrym wałku-polecam HENRIH 200 kucyków to mały pikuś...
pewnie mnie za to zjecie ale ruscy tymi ladami sadzą lepsze boki niż cała liga D1-i to podczas rajdu między drzewami.ludzie tam nie oglądają aut WRC-czekają na "lokalnych matadorów"w ladach
koszt zakupu takich gazników to od 1000 w zwyż.przy dobrym wałku-polecam HENRIH 200 kucyków to mały pikuś...
pewnie mnie za to zjecie ale ruscy tymi ladami sadzą lepsze boki niż cała liga D1-i to podczas rajdu między drzewami.ludzie tam nie oglądają aut WRC-czekają na "lokalnych matadorów"w ladach
- Załączniki
-
- nemes_cs.jpg (52.87 KiB) Przejrzano 4623 razy
-
- lada_vfts.jpg (30.33 KiB) Przejrzano 4623 razy
kurczak.drift !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ogólnie takie techniki podnoszenia mocy stosuje się do dzisiaj... ZASADA jest jednak taka sama zawsze,, ILE CZASU I KASY wsadzisz tyle mocy dostaniesz...
mam garbusa 170KM i każdą BMW w mieście zostawało ( swap silnika)
ale nawet moje buggy z silnikami 110KM poj 650cm' dają sobie rade z nissanami wiem bo mam jedno i drugie...
różnica taka że nissan ma 170KM i 1300kg wagi buggy z silnikiem R1 170KM i 320 kg wagi
wyjaśniać nie trzeba..
chcesz podnosić moc czemu nie.. przemyśl wydatki i działaj..
nie wiesz jak określ kwota do wydania i znajdzie sie ktoś kto ci to zrobi
mam garbusa 170KM i każdą BMW w mieście zostawało ( swap silnika)
ale nawet moje buggy z silnikami 110KM poj 650cm' dają sobie rade z nissanami wiem bo mam jedno i drugie...
różnica taka że nissan ma 170KM i 1300kg wagi buggy z silnikiem R1 170KM i 320 kg wagi
wyjaśniać nie trzeba..
chcesz podnosić moc czemu nie.. przemyśl wydatki i działaj..
nie wiesz jak określ kwota do wydania i znajdzie sie ktoś kto ci to zrobi
BUDUJE FAJNE BUGGY http://www.youtube.com/watch?v=nSVnjb7PImM
INFO 508 822 388
www.youtube.com/watch?v=09wOvDba-tQ
www.youtube.com/watch?v=FGDJ9AbxPpQ
INFO 508 822 388
www.youtube.com/watch?v=09wOvDba-tQ
www.youtube.com/watch?v=FGDJ9AbxPpQ
Najprostszy sposób (wedłog amerykanów) to turbo ,do ka24 jest full na ebay'u jak masz hajs to sie w to baw , ale chyba fajniejszy sposób to swap na ca18det a jak masz worek zielonych to na sr20det/rb20det/rb25det/rb26det.... A to oczym kolega pisal o ITB (oddzielna przepustnica na kazdy cylinder- mega trudna zecz do wystrojenia) ale to jest juz ostateczna opcja po walkach ,wydechu ,czipie ,palowaniu ,głowy ,odchudzenia zamachu i innych rzeczach . Gdziesz czytalem ze a tym sprzecie z ca16de wykrecono ponad 200km ale nissan to turbo ,wiec wolał bym slyszec pssst ,
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 43
- Rejestracja: ndz 18 mar, 2007 11:45
- Lokalizacja: Malczyce k.Wrocłaia
maiłem takie gazniki w takiej ladzie tyle ze silnik od fiata 131 abarth głowicą od tempry(16 wentli)wałki świątek.wbrew pozorom te gazniki nie stroi się trudno.ja miałem śruby wkręcone w każdą rurę wychodzącą z cylindra(jakieś 10 centów przed zejście 2) tam wkładałem sondę i regulowałem 1 i 3 cylinder potem sprawdzałem tylko 2 i 4 ponieważ są to 2 gazniki wiec na jednym po ustawieniu mieszanki stechiometrycznej tak samo regulowało się drugą przepustnicę i tak samo z 2 gim gaznikiem.operacja trwała ok godziny chyba że regulowało się
wałki to dochodziło nawet do tygodnia ale M3 M5 nie miały szans.nie trzeba nic czipować.wywalasz kolektor ssący ze wszystkim co ma robisz przystawkę do gazników(trzeba policzyć jej pojemność!)potem wałek głowica wydech i...300 kucy pęka.świst powietrza jest nieraz głosniejszy od wydechu
Koszt
gazniki ok 1500 zł
zrobienie głowicy ok 1000-wrocław
wałek 700 zł 12V henrih-HKS-a ciężko kupić
wydech-kolektor-1000 reszta też 1000(szyty na miarę-michael)
przystawki pod gazniki-100zł
dużo taniej jak turbo.jak wszystko dobrze się policzy to kapeć lub sprzęgło na 3 biegu spalone
wałki to dochodziło nawet do tygodnia ale M3 M5 nie miały szans.nie trzeba nic czipować.wywalasz kolektor ssący ze wszystkim co ma robisz przystawkę do gazników(trzeba policzyć jej pojemność!)potem wałek głowica wydech i...300 kucy pęka.świst powietrza jest nieraz głosniejszy od wydechu
Koszt
gazniki ok 1500 zł
zrobienie głowicy ok 1000-wrocław
wałek 700 zł 12V henrih-HKS-a ciężko kupić
wydech-kolektor-1000 reszta też 1000(szyty na miarę-michael)
przystawki pod gazniki-100zł
dużo taniej jak turbo.jak wszystko dobrze się policzy to kapeć lub sprzęgło na 3 biegu spalone
kurczak.drift !!!!!!!!!!!!!!!!!!!