seryjny wydech jest policzony na szybką reakcję - jak go nie zmienisz to wiele ponad 200KM nie uzyskasz bo po prostu się zatykawiszene pisze:A ja mam takie pytanie...czego moge sie spodziewac gdy załoze T28 z pompą walbro i seryjnym IC??wydech musowo jest zmienic na wiekszy??bez kompa stand alone ile moge miec koni wtedy??filtr stozkowy tez trzeba załozyc??bo ja gdzies za 2-3 tyg bede sie za to brał i chciałbym sie dowiedziec co musze miec zeby pózniej na szybko nie szukac...pomózcie:)z góry dziekuje...
indywidualne strojenie jest optymalnym rozwiązaniem,
ale zamiast niego możesz zastosować chip stage 2 od jarkowego - taniej, pewnie i przede wszystkim prościej (tylko kompa podmieniasz)
wg opisu można na nim dmuchać bezpiecznie do 1.1 bara co daje około 270KM
wymagany jest luźniejszy wydech i wydajniejszy IC
seryjny IC teoretycznie starcza do 300KM - co jest możliwe jeśli to nówka, czyściutka etc.
po minimum 14 latach wygląda znaczne gorzej - zawsze jest zarypany błotem, finy pogięte, przygnite - więc nawet nie myśl o jego zostawianiu
[ Dodano: Pią 02 Sty, 2009 15:58 ]
jakie masz to T28? tzn jaki AR muszli wydechowej?GPfurious pisze:to tak caly silnik jeste seria. nie mam katalizatora (orginalnie) IC orginal itd. wydech mam sebringa bez srodkowego tlumika, turbo wlacza sie niestety przy 4tys i dalej niewiem czemu,<font class="red">nie znam ortografii brzydkiego słowa określającego męskie przyrodzenie</font> sie tak jezdzi, na T25 zalaczal sie tak jak powininen przy 3tys i super jezdzil na hamowni pokazlo 179kucykow doladowanie 0,9 ,a zapomnialem komputer je po czipie i sportowa wkladka powietrza! mam nadzieje ze to nie wina turbiny tylko jakiejs <font class="red">PIP</font>,powoli mnie to bardzo wkurza... zobaczymy jak zalatwie MBC czy cos sie zmieni,moze ktos mial zalozone T28 bez tego i czy mu sie tez tak robilo ?
jaka średnica wydechu? - nie ważne jakiej firmy, ważne jaki opór daje..