za duze cisnienie doladowania
Moderator: Moderator
mam problem mianowicie po wymianie uszczelki turbo-kolektor pojawil sie problem z doladowaniem tzn ze jak max czyli nic go nie blokuje (ogolnie jezdze na 1.2 bara i do tej pory nic sie nie dzialo ani nie rozregulowalo). nie wiem jaka jest przyczyna ale mam pare pomyslow. pierwszy to taki ze mbc sie zacial/rozwalil a mbc mam nowe ma moze 1,5 miesiaca jest firmy properfekt. druga opcja taka ze podczas wyjmowania kolektora z turbina podgielem ramie od WG. trzecia to taka ze WG sie zacielo (jezeli jest w ogole taka mozliwosc). jak sprawdzic co jest nie tak jeden z pomyslow to taki zeby odlaczyc mbc i sprawdzic ile laduje innych pomyslow nie mam. kto mi pomoze kto cos doradzi moze ktos mial podobny albo taki sam problem. pozdrawiam
podlacz wg z pominieciem mbc, jesli bedzie ladowac tylk co seryjnie to znaczy ze z mbc cos nie tak, z reszta jak manual sie rozlatuje w srodku to powinien normalnie ladowac bo kulka wypada z sprezynki i nie blokuje przeplywu powietrza.
Wygiac ramie z wg to chyba nie takie proste przy wyciaganiu turbo
Wygiac ramie z wg to chyba nie takie proste przy wyciaganiu turbo
zrobie tak jak mowisz jak bede mial chwilke z tym wygieciem to moze i masz racje moze ktos ma zdjecie pogladowe w jak jest "oryginalnie powyginane" ramie od wg w t28 bo zawsze mozna sprawdzic. i czy jakims cudem wg mo0ze sie zaciac?
sprawdzilem i wiadomo ze padl mbc niestety wiec szukam tematow gdzie sa podane inne metody podnoszenia cisnienia bo wymiana mbc co 700km mnie nie bawi pozdrawiam
ja mam mbc properfekt http://moto.allegro.pl/item488066037_manual_boost_control_i_properfekt_mbc_turbo_tuning.html
i nie narzekam,peak'i praktycznie znikome (0,05 bara) i żadnych problemów nie mam.Jak masz wstręt do manuali properfekt to w intercarsie są dostępne mbc Turbosmart ,chyba około 250 zł kosztuje
i nie narzekam,peak'i praktycznie znikome (0,05 bara) i żadnych problemów nie mam.Jak masz wstręt do manuali properfekt to w intercarsie są dostępne mbc Turbosmart ,chyba około 250 zł kosztuje
ja tez mam mbc od propera i dziala od jakiegos czasu bez problemow, czasami sie zdarzalo ze wykrecilem za daleko srubke i kulka wypadla, wystarczy wtedy go rozkrecic i umiescic kulke na sprzezynce. Pokaz jakiego masz mbc, dobrze go podlaczyles? najlepiej sprawdz podlaczenie i czy przewody masz nie zatkane, moze akurat jakis smiec zatkal przewod i wg bedzie caly czas zamkniety.
Wyciagnij i podmuchaj w niego, rozkrec i dalej podmuchaj, zobaczysz czy jest jakas roznica
Wyciagnij i podmuchaj w niego, rozkrec i dalej podmuchaj, zobaczysz czy jest jakas roznica
mbc mam taki rozkrecilem go i niby wszystko ok ale mialem tez stary ktory nie dzialal tzn albo trzymal 0.3-0.4 na t28 w s13 albo pompowal max wiec zalozylem go w celu sprawdzenia i trzyma te 0.35. byc moze problem jest w gdzie indziej moze wg cos nie halo nie mam pojecia
dmuchnelem w niego kilka razy i wszystko cacy rozkrecilem skrecilem spowrotem i kuleczka siedzi na swoim miejscu
dmuchnelem w niego kilka razy i wszystko cacy rozkrecilem skrecilem spowrotem i kuleczka siedzi na swoim miejscu
a jak dmuchasz i dokrecasz srubke to czujesz roznice? zmienia sie przeplyw powietrza?
zmienia sie jest coraz ciezej ide wlasnie wykrece kilka rzeczy w tym prxzeowdy od mbc i zobacze w jakim sa stanie
jak jest coraz ciezej to znaczy ze mbc jest ok, takie ma zadanie zeby zmniejszac lub zwiekszac przeplyw powietrza i tyle
to w jaki sposob wytkumaczyc ze na drugim mbc jest ok czyli te 0.3-0.4 bara bo wlasnie tego pojac nie potrafie