Problem z boostem:(

Wszystko dotyczące użytkowania, dobierania, eksploatacji turbin oraz ew.napraw

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

dobra juz chyba wiem :) cos mi juz tam swita ze w s14 jest oprocz wg sterowanie boostem z ecu wiec o to chodzi tak? wsumie o tym zapomnialem kompletnie
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

z 10 razy pisałem już na forum ;)
seryjny actuator z t28 od s14 i s14a jest ustawiony na ciśnienie coś koło 0,3 - 0,35 bara
jesli bez mbc cisnienie trzyma stabilnie, a z mbc wacha się od 0,5 do 1 bara to chyba wiesz gdzie problem
albo mbc uwalone, albo źle podłączone innej opcji raczej nie ma, w nieszczelność wątpię
co to za mbc ?
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
wiszene
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 529
Rejestracja: pt 15 lut, 2008 13:19
Lokalizacja: świętokrzyskie
Kontakt:

MBC jest z Properfect...a czy moze miec wpływ na takie wachanie cisnienia to,ze rurka od podcisnienia jest wspawana w metalową rure która idzie od turbo do IC??bo w t25 jest kruciec wkrecony w zimną muszle..a tu ten przewód jest troche dłuzszy...czy to moze byc przyczyna???

[ Dodano: Sob 28 Lut, 2009 18:54 ]
A co masz na mysli pisząc ze MBC jest zle podłączone???
S13 1JZ
ppp
Stały gość
Stały gość
Posty: 237
Rejestracja: czw 16 lis, 2006 18:33

rurka od podcisnienia jest wspawana w metalową rure która idzie od turbo do IC
Też tak mam i nie ma problemu z doładowaniem.
gh
Stały gość
Stały gość
Posty: 414
Rejestracja: pt 16 sty, 2009 16:54
Lokalizacja: 3miasto

wiszene i co znalazles rozwiązanie?
Bo ja wlasnie mam taki sam problem z moja nysą. Mi laduje na 1bar ale po chwili schodzi do 0,7. :? Mam chipa, ale normalnie ladowal 1,2 a teraz lipa. Jak przestawie, opoznie zaplon to turbo spokojnie laduje mi te 1,2bara ale zupenie nie ma mocy. Ma ktos jakis pomysl.
Uklad szczelny, WG sprawne, paliwo jest 3,7bara WALBRO, wydech kwas 2,5 cala. taki setup jak wczesniej gdy ladowala 1,2. Nowy rozrzad, z tym ze przestawilem sobie teraz walek ssacy o jeden zabek, ale przed wymiana bylo to samo.
Moze byc za malo paliwa, wskaznik troszke skacze mi przy bucie. ale cisnienie nie spada.

PS: sorki za brak pl. znakow
wiszene
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 529
Rejestracja: pt 15 lut, 2008 13:19
Lokalizacja: świętokrzyskie
Kontakt:

Hmmm..do dzis mam z tym problem,czasem jest dobrze wchodzi na 0,8 i nie spada ale niekiedy podchodzi pod 1bar i odcina paliwo lub własnie spada:(Juz na dniach bede montował nowy FMIC z kompletnym orurowaniem i mam nadzieje ze sie poprawi bo gdzies moze jest jednak nieszczelnosc która pojawia sie przy wyzszym doładowaniu i wtedy spada,tyle tylko ze czemu raz jest dobrze a raz zle??Jak dojde z tym do ładu to napisze:)
S13 1JZ
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbo”