Po latach starań i ciężkiej pracy doczekałem się tego wspaniałego dnia w którym nabyłem wymarzone s13 91r. Auto w stanie średnim póki co lecz po woli mam zamiar doprowadzić je do stanu idealnego. Po kupnie pojechałem na hamownie gdzie mi zamiast 200koni jak miało być było 175 zał. z hamowni. Po czym się bardzo rozczarowałem ale cóż kupiłem aby je postawić na nogi więc cudów się nie spodziewałem po tygodniu czasu poszła mi uszczelka miedzy turbina a kolektorem po wyjęciu owych rzeczy okazało się że uszczelkę wywaliło a kolektor pęknięty delikatnie zalecili mi wymianę zatem kupiłem pro racing lecz przy wymianie nastało wiele problemów ledwo to tam wpasowaliśmy T28 zaczelo opierac sie o silnik tak doslownie mm po złożeniu znów uszczelke wywalilo i nie bardzo wiem co dalej w pon nowa uszczelka i przyszlifować to czy jak to wykonać ? Co mam zrobić dalej aby moje cudo bylo w idealnym stanie czy ktoś miał już może problem z montażem tego kolektora ? i jak kupie ecu czy znajdzie sie ktos kto mi to wystroi elegancko
Dzieki
Pozdrawiam
PIPI
Kolektor PRO RACING s13
Moderator: Moderator
-
- Stały gość
- Posty: 243
- Rejestracja: śr 03 sty, 2007 09:39
- Lokalizacja: SRC
pierwszy raz widzę taki wykres
co do kolektora to może pomoże obrócenie muszli
co do wystrojenia to jest duzo opcji więc radze przekopać forum
co do kolektora to może pomoże obrócenie muszli
co do wystrojenia to jest duzo opcji więc radze przekopać forum
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 36
- Rejestracja: sob 02 maja, 2009 12:35
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no nie tak, nie tak przy 3.5tys zaczyna się dusić i przy 4-5tys idzie dalej podobno IC większy muszę nabyć, ECU i strojenie i problem ma podobno zniknąć... a póki co mam tylko kolektor z lipna uszczelka
nie ic tylko pompe paliwa wymienić bo wyglada ze twoja własnie zdycha (stąd 3.5-5000 nie ciagnie)Piszczu pisze:no nie tak, nie tak przy 3.5tys zaczyna się dusić i przy 4-5tys idzie dalej podobno IC większy muszę nabyć, ECU i strojenie i problem ma podobno zniknąć... a póki co mam tylko kolektor z lipna uszczelka
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
mam taki sam kolektor i faktycznie są z nim problemy bo kąty między płaszczyznami są poprzesuwane - musiałem ciąć i spawać DP żeby mi wydech ze skrzynią się minął..
turbina była wkładana razem z kolektorem? jeśli mechanik włożył osobno to nie dziwne że uszczelkę wydmuchało - nie da się jej dokręcić, chyba że ma się ręce z gumy
turbina była wkładana razem z kolektorem? jeśli mechanik włożył osobno to nie dziwne że uszczelkę wydmuchało - nie da się jej dokręcić, chyba że ma się ręce z gumy
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
Uszczelki wydmuchuje bo zapewne włożyłeś te chińskie co z kolektorem były. Uszczelki tylko i wyłącznie oryginał, problem znika.
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
-
- Postojebca
- Posty: 1608
- Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
- Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
- Kontakt:
albo dobrze dorobione,
BTW na chinolach to tak jest, albo porzuca go pod wpływem ciepła, albo się poodkręca.
mi się odkręcił, uszczelkę kiepską już przedtem chrupło. zakładałem osobno baran i turbo ,ale odkręciły się od strony kielicha a tam były zarąbiście dokrecone.
Jak cię mocno będzie wpieniał ten chinol to za grosze kupisz używkę niepopękaną
BTW na chinolach to tak jest, albo porzuca go pod wpływem ciepła, albo się poodkręca.
mi się odkręcił, uszczelkę kiepską już przedtem chrupło. zakładałem osobno baran i turbo ,ale odkręciły się od strony kielicha a tam były zarąbiście dokrecone.
Jak cię mocno będzie wpieniał ten chinol to za grosze kupisz używkę niepopękaną
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 36
- Rejestracja: sob 02 maja, 2009 12:35
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Wezmę to pod uwagę, dzięki serdeczne za pomoc dziś po 17 jadę robić moją s13-stke dorobiłem uszczelkę z miedzi podobno kozak nie do wyje....ania ale wszystko się okaże
DZIEKI WIELKIE
NIECH MOC BEDZIE Z WAMI
DZIEKI WIELKIE
NIECH MOC BEDZIE Z WAMI
Splanuj kolektor bo bez tego i tak Ci moze wysrać uszczelke.Piszczu pisze:Wezmę to pod uwagę, dzięki serdeczne za pomoc dziś po 17 jadę robić moją s13-stke dorobiłem uszczelkę z miedzi podobno kozak nie do wyje....ania ale wszystko się okaże
DZIEKI WIELKIE
NIECH MOC BEDZIE Z WAMI
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 18
- Rejestracja: sob 24 kwie, 2010 10:43
- Lokalizacja: Police
- Kontakt:
Piszczu a w którym miejscu miałeś pęknięty kolektor bo prawdopodobnie mam to samo. Kolega radził mi coś tam żebym splanował głowice bo mi znowu pęknie a kupiłem też ten pro racing i czekam aż mi przyjdzie.
ja mam chinola "s13 drift&battle group" czy coś takiego. U mnie problemem był z odkecaniem się - od strony głowicy - odcięliśmy całą kryzę bo okazało się że ona się po prostu wygina, dorobiliśmy z dobrej blachy. Turbo też się odkręcało - splanowaliśmy kolektor i złożyliśmy to bez uszczelki (na specjalnej paście). Póki co jest dobrze.
Co do wykresu. IMO to nie żadna pompa tylko ślizgające się sprzęgło (albo rolki hamowni), bo to zbyt płynne przejście jak na szarpanie przy niewydalającej pompie.
Co było robione w aucie, że spodziewałeś się 200KM?
Co do wykresu. IMO to nie żadna pompa tylko ślizgające się sprzęgło (albo rolki hamowni), bo to zbyt płynne przejście jak na szarpanie przy niewydalającej pompie.
Co było robione w aucie, że spodziewałeś się 200KM?
Ostatnio zmieniony pt 30 kwie, 2010 13:07 przez MKx, łącznie zmieniany 2 razy.
Dziadek CA daje lekcje Ninjutsu.
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 36
- Rejestracja: sob 02 maja, 2009 12:35
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Cóż jak mam być szczery przed kolektorem i po kolektorze wzrostu mocy zbytnio nie miałem i po wielu wielu problemach z tym kolektorem pro-racing w końcu po tym jak go oddalem do splanowania bylo ok ale moje t28 stykalo sie ze skrzynią wiec szlifowalem turbo i skrzynia i przez ok 3mcy bylo ok potem mi 3razy wydmuchalo uszczelke kolektor turbo i kupilem wróciłem do zwyklego kolektora i serynej turbawki ale na dniach zaczynam wbijac spowrotem T28 i może kolektor zobaczymy jaka decyzja zapadnie w trakcie robót, po skończeniu opiszę : )
wrzuc t28 i seryjny kolektor, uszczelka metalowa z lublina, dobre samokontry i bedzie trzymac
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM