Mam od tygodnia S13 CA i problem dławienia od około 3tyś.
Nową pompę 255 GSS 341 Walbro zamówiłem , bo wyczytałem że to jest na 90% przyczyna.
Mam też na zimnym jakies pierdzenie w okolicy turbiny , więc dziś odkręciłem osłone kolektora wydech. i zaniepokoiły mnie dwie rzeczy.
1.brak jednej nakrętki kolektora za turbo
2.Zaspawany WG, chyba WG bo jeszcze nie jestem pewny co jest co
Zobaczcie na fotke i powiedzcie dlaczego tak jest, poprzedni właściciel miał BOVa ale zdemontował i zaślepił weżyki podciśnienia. tylko że chyba zapomniał odblokować WG.
Co mam zrobić , kupić jakiegoś BOVa i zostawić zaspawane WG.
Czy tak można jezdzić ?
Filtr powietrza i całą resztę mam puki co seria.
WG zespawane ??? Co z tym zrobić ?
Moderator: Moderator
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
BOV nie ma nic wspolnego z WG,fotka jest niewyrażna ale jesli masz przyspawane dzwigienke do turbiny w ten sposob ze sie nie rusza,to wyciag czym przedzej turbine i zobacz co z nia jest nie tak(jesli ktos to zaspawał celowo to zapewne chciał cos ukryc.
Odkrecona nakretka to ze tak sie wyraze to normalka,ktos nie skrecił tego do porzadku i sie poluzowała.
Odkrecona nakretka to ze tak sie wyraze to normalka,ktos nie skrecił tego do porzadku i sie poluzowała.
- DarekAMS
- Coś już wiem
- Posty: 171
- Rejestracja: czw 09 lip, 2009 22:53
- Lokalizacja: AutoManiaSłupsk
- Kontakt:
Więc tak
Zamontowałem wskaznik Boosta i po jazdach testowych wyszło.
Na wolnych obr. -0,6 jadąc spokojnie rosnie , hamując silnikiem spada do 0,9
Od 3tyś obr. do 5,5tyś. +0,65 jak wyżej kręce to spada na około 0,4
Na zimym silniku i czasem na ciepłym coś głośno świszcze , turbina czy uszczelki wydmuchane ?
WG nie odblokowałem bo szlifierką nie dojdę , a pilnikiem i brzeszczotem będę jeszcze szlifował pewnie z dwa dni
Problem zmulania zniknął po zamontowaniu nowej pompy Walbro
Zamontowałem wskaznik Boosta i po jazdach testowych wyszło.
Na wolnych obr. -0,6 jadąc spokojnie rosnie , hamując silnikiem spada do 0,9
Od 3tyś obr. do 5,5tyś. +0,65 jak wyżej kręce to spada na około 0,4
Na zimym silniku i czasem na ciepłym coś głośno świszcze , turbina czy uszczelki wydmuchane ?
WG nie odblokowałem bo szlifierką nie dojdę , a pilnikiem i brzeszczotem będę jeszcze szlifował pewnie z dwa dni
Problem zmulania zniknął po zamontowaniu nowej pompy Walbro
doladowanie masz OK wiec raczej wg nie jest zablokowane bo wtedy doladowanie byloby duzo wieksze
jak ci swiszczy to sprawdz uszczelke miedzy kolektorem a turbo bo one lubia sie wydmuchac
druga sprawa sprawdz czy turbo jest dobrze dokrecone do kolektora bo tez lubi sie poluzowac i wtedy automatycznie lubi sie odrazu wydmuchac uszczelka
jak ci swiszczy to sprawdz uszczelke miedzy kolektorem a turbo bo one lubia sie wydmuchac
druga sprawa sprawdz czy turbo jest dobrze dokrecone do kolektora bo tez lubi sie poluzowac i wtedy automatycznie lubi sie odrazu wydmuchac uszczelka
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM