Mam problem z włożeniem T28. Wszystko jest gotowe do włożenia, tylko mam problem bo jak wkładam poskręcane kolektor+T28+DP to aktuator zatrzymuje się na przewodzie od klimatyzacji. Niech niczego robić na siłę, żeby przypadkiem sobie samego WG nie uszkodzić.
Jak Wy sobie z tym poradziliście? Bo ja się już siłuje z tym i nie mogę wpasować tego wszystkiego.
Montaż T28 / problem z przewodem od klimy
Moderator: Moderator
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
U mnie jest wszystko OK,wogole takiego problemu nie bylo.
Jeszcze wieczorem sprawdze jak to wyglada u mnie i ew zrobie fotke.
Jeszcze wieczorem sprawdze jak to wyglada u mnie i ew zrobie fotke.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Ja odkręciłem przewód od klimy ten co idzie od sprężarki i łączy się na wysokości pompy hamulcowej (bo na nim blokował się WG, ja ma WG oryginalnego od T28). Po tym zabiegu kolektor z turbo wszedł za pierwszym podejściem. Ale teraz będę musiał przerobić ten przewód, żeby szedł jak najbliżej podłużnicy. No i potem ponowne napełnienie klimy.
Ige będę wdzięczny za zdjęcia. Może u Ciebie jakoś inaczej idzie ten przewód.
Ige będę wdzięczny za zdjęcia. Może u Ciebie jakoś inaczej idzie ten przewód.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Dzisiaj wkładałem T28 do S13`stki z klima i nie było żadnego problemu z chaczeniem o przewody od klimy
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
A Wy macie T28 z WG z T28 czy z T25?
To ja już nie rozumiem co jest u mnie, jutro z rana jeszcze raz spróbuje wsadzić ten przewód od klimy, może teraz się uda go jakoś ułożyć sensownie.
To ja już nie rozumiem co jest u mnie, jutro z rana jeszcze raz spróbuje wsadzić ten przewód od klimy, może teraz się uda go jakoś ułożyć sensownie.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
kamilp1908 mam wg orginalne z t28,fotke niestety zrobie dopiero jutro bo wlasnie wychodze na mala popijawe
[ Dodano: Sro 26 Sie, 2009 21:08 ]
OK zrobione,jak chcesz jeszcze jakies to daj znac chodz zabardzo tam nie ma czego robic fotek,moze masz ta rurke pokrzywiona czy cos...
[ Dodano: Sro 26 Sie, 2009 21:08 ]
OK zrobione,jak chcesz jeszcze jakies to daj znac chodz zabardzo tam nie ma czego robic fotek,moze masz ta rurke pokrzywiona czy cos...
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
U mnie też właśnie idzie podobnie ta rurka, pod WG. A może zrobić fotki jak idzie ta rurka u Ciebie od samego kompresora, może ja mam tam gdzieś ją inaczej powyginaną. Będę musiał zdjąć u siebie ten kołnierz osłonny na ten przewód od klimy.
Dzięki za pomoc ige
Dzięki za pomoc ige
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
Jeszcze taka fote wygrzebalem z montazu t28 jeszcze z t25 na kolektorze,jutro jak bedzie jasno pstrykne jakies dokladniejsze jak to idze od kompresora klimy.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
No ja troche przekrecalem to fakt
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Ja tez ją przekręciłem, żeby spływ oleju był pionowo. W sobotę od rana będę walczyć żeby spowrotem włożyć ten przewód od klimy. Mam nadzieje, że się uda go jakoś wcisnąć, albo jeszcze przekręcę stronę zimną.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Żeby przekręcić środek turbiny musiałeś luzować mocowanie muszli gorącej (bo to ona jest przykręcona do kolektora i ustala pozycję całości w przestrzeni) - teraz ustaw odpowiednio muszlę zimną i naprawdę powinno być po problemie ...kamilp1908 pisze:Ja tez ją przekręciłem, żeby spływ oleju był pionowo. W sobotę od rana będę walczyć żeby spowrotem włożyć ten przewód od klimy. Mam nadzieje, że się uda go jakoś wcisnąć, albo jeszcze przekręcę stronę zimną.
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Najwyraźniej przy przekręcaniu środka, za bardzo przekręciłem też stronę zimną. Bo zdjąłem obie musze i potem ponownie skręciłem.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
żeby kręcić muszlą nie trzeba jej zdejmować - wystarczy trochę poluzować, jak ci się uda znaleźć takie położenie że będzie ok to napisz o tym - będzie dla potomnych info że się da
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Poluzować stronę zimną czy gorącą? Bo zimna trzymana jest przez pierścien Segera, a gorąca na 4 śruby.
Bo ten pierścień to nie tak łatwo wyciągnąć, trzeba użyć trochę siły do niego.
Bo ten pierścień to nie tak łatwo wyciągnąć, trzeba użyć trochę siły do niego.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować