Montaż T28 / problem z przewodem od klimy

Wszystko dotyczące użytkowania, dobierania, eksploatacji turbin oraz ew.napraw

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Mam problem z włożeniem T28. Wszystko jest gotowe do włożenia, tylko mam problem bo jak wkładam poskręcane kolektor+T28+DP to aktuator zatrzymuje się na przewodzie od klimatyzacji. Niech niczego robić na siłę, żeby przypadkiem sobie samego WG nie uszkodzić.
Jak Wy sobie z tym poradziliście? Bo ja się już siłuje z tym i nie mogę wpasować tego wszystkiego.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

U mnie jest wszystko OK,wogole takiego problemu nie bylo.
Jeszcze wieczorem sprawdze jak to wyglada u mnie i ew zrobie fotke.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Ja odkręciłem przewód od klimy ten co idzie od sprężarki i łączy się na wysokości pompy hamulcowej (bo na nim blokował się WG, ja ma WG oryginalnego od T28). Po tym zabiegu kolektor z turbo wszedł za pierwszym podejściem. Ale teraz będę musiał przerobić ten przewód, żeby szedł jak najbliżej podłużnicy. No i potem ponowne napełnienie klimy.
Ige będę wdzięczny za zdjęcia. Może u Ciebie jakoś inaczej idzie ten przewód.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

Dzisiaj wkładałem T28 do S13`stki z klima i nie było żadnego problemu z chaczeniem o przewody od klimy
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

A Wy macie T28 z WG z T28 czy z T25?
To ja już nie rozumiem co jest u mnie, jutro z rana jeszcze raz spróbuje wsadzić ten przewód od klimy, może teraz się uda go jakoś ułożyć sensownie.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

kamilp1908 mam wg orginalne z t28,fotke niestety zrobie dopiero jutro bo wlasnie wychodze na mala popijawe :)

[ Dodano: Sro 26 Sie, 2009 21:08 ]
OK zrobione,jak chcesz jeszcze jakies to daj znac chodz zabardzo tam nie ma czego robic fotek,moze masz ta rurke pokrzywiona czy cos...

Obrazek
Obrazek
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

U mnie też właśnie idzie podobnie ta rurka, pod WG. A może zrobić fotki jak idzie ta rurka u Ciebie od samego kompresora, może ja mam tam gdzieś ją inaczej powyginaną. Będę musiał zdjąć u siebie ten kołnierz osłonny na ten przewód od klimy.
Dzięki za pomoc ige
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Jeszcze taka fote wygrzebalem z montazu t28 jeszcze z t25 na kolektorze,jutro jak bedzie jasno pstrykne jakies dokladniejsze jak to idze od kompresora klimy.

Obrazek
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Przekręć trochę zimną muszlę i po problemie...
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

No ja troche przekrecalem to fakt
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Ja tez ją przekręciłem, żeby spływ oleju był pionowo. W sobotę od rana będę walczyć żeby spowrotem włożyć ten przewód od klimy. Mam nadzieje, że się uda go jakoś wcisnąć, albo jeszcze przekręcę stronę zimną.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

kamilp1908 pisze:Ja tez ją przekręciłem, żeby spływ oleju był pionowo. W sobotę od rana będę walczyć żeby spowrotem włożyć ten przewód od klimy. Mam nadzieje, że się uda go jakoś wcisnąć, albo jeszcze przekręcę stronę zimną.
Żeby przekręcić środek turbiny musiałeś luzować mocowanie muszli gorącej (bo to ona jest przykręcona do kolektora i ustala pozycję całości w przestrzeni) - teraz ustaw odpowiednio muszlę zimną i naprawdę powinno być po problemie ...
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Najwyraźniej przy przekręcaniu środka, za bardzo przekręciłem też stronę zimną. Bo zdjąłem obie musze i potem ponownie skręciłem.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

żeby kręcić muszlą nie trzeba jej zdejmować - wystarczy trochę poluzować, jak ci się uda znaleźć takie położenie że będzie ok to napisz o tym - będzie dla potomnych info że się da ;)
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Poluzować stronę zimną czy gorącą? Bo zimna trzymana jest przez pierścien Segera, a gorąca na 4 śruby.
Bo ten pierścień to nie tak łatwo wyciągnąć, trzeba użyć trochę siły do niego.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbo”