EBC

Wszystko dotyczące użytkowania, dobierania, eksploatacji turbin oraz ew.napraw

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Konrad
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 954
Rejestracja: czw 31 sie, 2006 14:58
Lokalizacja: Koziegłówki
Kontakt:

Zastanawiam się nad kupnem Electronic Boost Controler, oglądałem kilka różnych i nie mogę się zdecydować na jakiś konkretny, najbardziej przypadły mi do gustu HKS 45003-AK005 EVC Boost Controller VI albo Greddy 15500210 Profec B Spec II Boost Controller.

Ale nie mam żadnego doświadczenia jeżeli chodzi o takie ustrojstwo, proszę o wypowiedź kogoś kto używa EBC i podpowiedź jakie może mi polecić.
Obrazek
Kiepuczi
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 8
Rejestracja: wt 28 lip, 2009 20:04
Lokalizacja: Puławy

HKS EVC 5 jest najlpeszy na rynku moim zdaniem, BLitz SBC jest tez ok zwłaszcza jego nowa wersja SBC-ID z kolorowym wyświetlaczem.

HKS jest najstabilniejszy w swojej pracy . Odpuść sobie Greddy profec B , wielu moich znajomych miało , ma dziwny nawyk upuszczania ciśnienia przy niskich obrotach dużo poniżej żądanego.
Autoryzwany dystrybutor ACT, Exedy Racing, Racelogic, Hawk Perormance, Cometic, Mocal and more..
www.topendpower.pl
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

Ja tam z tych wszystkich bawilem sie tylko profeciem i nie mam pozytywnych doswiadczen z tym urzadzeniem, jakos niestabilnie trzyma cisnienie
Awatar użytkownika
Konrad
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 954
Rejestracja: czw 31 sie, 2006 14:58
Lokalizacja: Koziegłówki
Kontakt:

A co myślicie o nowym Apexi AVC Type-R Boost Controller z całym czarnym wyświetlaczem?

http://www.apexi-usa.com/products/?id=5356
Obrazek
Kiepuczi
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 8
Rejestracja: wt 28 lip, 2009 20:04
Lokalizacja: Puławy