Cześć, mam takie pytanie, mianowicie na starym powiedzmy prawie seryjnym wydechu moje t28 dmuchało 0,8b, było świetnie zrobiłem nowy układ wydechowy 3" dp i 2,5" do końca z jednym środkowym przelotowym, turbo na tym samym ustawieniu mbc zaczęło dmuchać po 1,2b, oczywiście komputer wszystko odcinał i strzelało no i nie jeździło.
Teraz mbc mam rozkręcone i turbo dmucha 0,4b przyczym nie mogę ustawic tak żeby było jak wcześniej np 0,8b , skręcając mbc mam efekt taki że dmucha 0,4b zmieniam bieg wyskakuje boost pod 0,9b np po czym po dwoch sek wraca na 0,4b, gdy skręce mocniej mbc dzieje się to samo tylko boost wyskakuje np do 1b i też wraca.
Czy ja coś robię źle, czy gdzieś jest problem? czy mogę podmienić np wg od t25, czy to coś zmieni? Chciałbym ustawić doładowanie na jakies 0,7b 0,8b.
Z góry dziękuje za przeczytanie powyższego postu, mam nadzieję że opisałem dosyć szczegółowo
problem z ustawieniem właściwego ciś doładowania,
Moderator: Moderator
Ostatnio zmieniony pn 08 lut, 2010 15:26 przez michalek, łącznie zmieniany 1 raz.
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Usuń MBC i zobacz co się będzie działo (powinno być stałe doładowanie na poziomie 0.3b). Wygląda to na szwankujący MBC. Doładowanie po odetkaniu wydechu zawsze skacze, ale aż tyle to przegięcie.
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
wstaw aktuator od T25 i będzie po problemie,
mbc rozkręć na luźne i na nowym starym aktuatorze obejrzyj jaka reakcja przy kręceniu mbc
mbc rozkręć na luźne i na nowym starym aktuatorze obejrzyj jaka reakcja przy kręceniu mbc
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
to słaby pomysł , dopiero się zaczną szopki .Pajak2444 pisze:wstaw aktuator od T25 i będzie po problemie,
mbc rozkręć na luźne i na nowym starym aktuatorze obejrzyj jaka reakcja przy kręceniu mbc
sprawdź bez mbc czy trzyma ciśnienie. jak nie to WG padł, jeśli wszystko będzie ok , to pożycz od kogoś inne mbc, może twoje świruje.
Ostatnio zmieniony pn 08 lut, 2010 18:13 przez Forest, łącznie zmieniany 1 raz.
Mialem podobny problem z mbc properfekta, jesli masz tez od niego to wez go rozkrec(nie zgub kulki) i przepsikaj wd-40. Pozatym warto dodac ze regulujac mbc trzeba to robic bardzo delikatnie, chodzi mi o to ze mozna krecic krecic i nic sie nie dzieje az dchodzimy do punktu gdzie minimalne obroty daja nam oczekiwany efekt, kiedy juz dojdziemy do tego punktu trzeba delikatnie obracac i spowrotem do auta przelecec WOT na 3 i sprawdzic doladowanie i tak az do momentu ustawienia zadanego cisnienia. Moim zdaniem problem lezy wlasnie w tym ze za robisz za duze oborty i skaczesz miedzy mbc zamknietym max a otwartym na max.
Ostatnio zmieniony pn 08 lut, 2010 20:46 przez ige, łącznie zmieniany 1 raz.
u mnie pol obrotu dodaje 0.2 bara
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
na luźnym, czy wyjętym mbc trzyma ładnie 0,3b (nie 0,4 mój błąd) nie jest to mbc properfekta, teraz już nie pamiętam jakiej firmy, rozkręcałem je i w środku niema kulki tylko coś jakby na kształt stożkowego tłoczka, który wkręcając ogranicza przepływ powietrza.
Regulując delikatnie owszem jest różnica od pewnego momentu ale zmienia mi się jedynie ta wartość która po chwili wraca do 0,3b , gdy skręce je jeszcze mocniej to zaczyna już dmuchać całkiem pod 1,2b komputer chce sie zesrać odcinając to wszystko a autko strzela i nie jedzie. Nie chciałbym przerabiać kompa bo wole zostawić to do tego "bezpiecznego" 0,8b żeby nie zepsuć panewek czy czegoś innego przy okazji a wcześniej na starym wydechu na 0,8 jeździł bardzo dynamicznie no i stabilnie trzymał ciśnienie, jednakże opcja powrotu do starego wydechu odpada
Regulując delikatnie owszem jest różnica od pewnego momentu ale zmienia mi się jedynie ta wartość która po chwili wraca do 0,3b , gdy skręce je jeszcze mocniej to zaczyna już dmuchać całkiem pod 1,2b komputer chce sie zesrać odcinając to wszystko a autko strzela i nie jedzie. Nie chciałbym przerabiać kompa bo wole zostawić to do tego "bezpiecznego" 0,8b żeby nie zepsuć panewek czy czegoś innego przy okazji a wcześniej na starym wydechu na 0,8 jeździł bardzo dynamicznie no i stabilnie trzymał ciśnienie, jednakże opcja powrotu do starego wydechu odpada
Miałem takie samo mbc i moi znajomi też i nie było problemu.
Jeśli to mbc z 3 wyjściami bardzo ważne jest żeby to 3 wyjście puścić z powrotem w dolot przed turbinę !
Jeśli to mbc z 3 wyjściami bardzo ważne jest żeby to 3 wyjście puścić z powrotem w dolot przed turbinę !
tak, jest z trzema wyjściami, u mnie jedno jest właśnie zaślepione wkręconą śrubką, sprawdzę to wpinając jak radzisz, jak nie pomoże to będę myślał nad zmianą mbc, bardzo dziękuję za pomoc, oczywiście dam znać czy sie poprawiło
No to sobie sam zrobiłeś psikus. Te na przeciwko siebie podpinasz w wężyk od aktuatora, a ten 3 w rurę między stożkiem a turbiną. jak zaślepiłeś jedno wyjście nie miało to prawa działać.
pozdro
pozdro
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
@michalek
Podłączone powinno być jak forest pisze, ale z czystej ciekawości - jak było podpięte przed wymianą wydechu? Rzadko wymieniając wydech odcina się rurkę od MBC w celu jej zaślepienia śrubką A pisałeś że było ok...
Podłączone powinno być jak forest pisze, ale z czystej ciekawości - jak było podpięte przed wymianą wydechu? Rzadko wymieniając wydech odcina się rurkę od MBC w celu jej zaślepienia śrubką A pisałeś że było ok...
Ostatnio zmieniony wt 09 lut, 2010 01:05 przez roball, łącznie zmieniany 1 raz.
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
już tłumaczę, tak mi podpowiedział poprzedni użytkownik tego ustrojstwa kolega Mysza na starym wydechu prawie całkiem miałem mbc skręcone i dlatego dmuchało 0,8b widocznie więcej nie mogło?
sprawdzę dziś tak jak radzicie z tą trzecią rurką w dolot
[ Dodano: Wto 09 Lut, 2010 23:25 ]
zrobione jak radziliście i działa bardzo bardzo dziękuję, niewiem czemu niema opcji "pomógł" i jak inaczej mogę się zrewanżować, ale jeszcze raz dzięki
sprawdzę dziś tak jak radzicie z tą trzecią rurką w dolot
[ Dodano: Wto 09 Lut, 2010 23:25 ]
zrobione jak radziliście i działa bardzo bardzo dziękuję, niewiem czemu niema opcji "pomógł" i jak inaczej mogę się zrewanżować, ale jeszcze raz dzięki