Turbinka pracuje ładnie, ale powstał z początku kłopot z z zaworem upustowym - nie działał. Jednak problem już pokonany i jest ok.
Tylko teraz jest inna rzecz, która mnie zastanawia i trochę niepokoi.
Filtr stożkowy daje teraz też dziwny dźwięk, którego wcześniej nie było. W momencie, gdy załącza się zawór to wydobywa się również dodatkowy dźwięk ze stożka. Od czego to zależy?
Filtr teraz tak zaciąga powietrze? A może wypycha? Jakoś bardziej byłem przekonany, gdy słychać było samego bov'a
Dodam tylko, ze t28 dmucha seryjnie.
po montażu t28
Moderator: Moderator
jak jeszcze bov nie działał też ciągle było słychać ten filtr. Bov został wyregulowany tak, żeby działał, ale to nic nie zmieniło. Dlaczego w takim razie na t25 nie było takiego skutku?
T25 dmuchało więcej, co powodowało, że zawór wcześniej się załączał i dlatego nie było słychać stożka?
T25 dmuchało więcej, co powodowało, że zawór wcześniej się załączał i dlatego nie było słychać stożka?
- m0rr1s
- Postojebca
- Posty: 1079
- Rejestracja: wt 15 sty, 2008 20:25
- Lokalizacja: od o. Rydzyka
- Kontakt:
gdzie masz BOVa? przy przepustnicy czy za turbo zaraz ?
spróbuj podregulować jeszcze troche tego bova...
u mnie na seryjnej puszce + properfekcie typ II nie slychac gołębia... no, ale podobno ta seryjna puszka tak perfekcyjnie wytłumia ten dźwięk, że nie sugeruję nic
spróbuj podregulować jeszcze troche tego bova...
u mnie na seryjnej puszce + properfekcie typ II nie slychac gołębia... no, ale podobno ta seryjna puszka tak perfekcyjnie wytłumia ten dźwięk, że nie sugeruję nic
Nissan will get you through times with no money better than money will get you through times with no Nissan.
m0rris a masz t28? za czasow jak mialem t25 i properze to malo kiedy slyszalem golebia, na t28 + proper golab sie pojawial praktycznie przy kazdym syknieciu bova
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
t28 wieksze od t25 i dlatego glosniej slychac golebia
Zeby ten efekt wyeliminować mozesz sprobowac jeszcze podregulowac bova zeby wczesniej sie otwierał,jesli sie nie uda to go wymienic na inny.Jak Ci tak bardzo przszkadza to mozesz rowniez zalozyc oryginalna puche.
Tylko pytanie po co?
Zeby ten efekt wyeliminować mozesz sprobowac jeszcze podregulowac bova zeby wczesniej sie otwierał,jesli sie nie uda to go wymienic na inny.Jak Ci tak bardzo przszkadza to mozesz rowniez zalozyc oryginalna puche.
Tylko pytanie po co?
Ostatnio zmieniony pn 05 kwie, 2010 18:20 przez borimichal, łącznie zmieniany 1 raz.
u mnie bylo odwrotnie, na t25 syczal bardzo czysto i glosno, na t28 bov byl cichszy i czesto podczas syczenia przeplatywal sie golab
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
mi chodzilo o to ze na t28 bardziej slychac golebia-juz edytowałem posta
Po co? Czasem wirnik turbo nie obrywa, jak powietrze wraca i obija się o łopatki? Łożyska nie siądą albo cuś?borimichal pisze:t28 wieksze od t25 i dlatego glosniej slychac golebia
Zeby ten efekt wyeliminować mozesz sprobowac jeszcze podregulowac bova zeby wczesniej sie otwierał,jesli sie nie uda to go wymienic na inny.Jak Ci tak bardzo przszkadza to mozesz rowniez zalozyc oryginalna puche.
Tylko pytanie po co?
przeczytaj to topics43/pigeon-mod-vt8312.htmmatthew pisze:Po co? Czasem wirnik turbo nie obrywa, jak powietrze wraca i obija się o łopatki? Łożyska nie siądą albo cuś?borimichal pisze:t28 wieksze od t25 i dlatego glosniej slychac golebia
Zeby ten efekt wyeliminować mozesz sprobowac jeszcze podregulowac bova zeby wczesniej sie otwierał,jesli sie nie uda to go wymienic na inny.Jak Ci tak bardzo przszkadza to mozesz rowniez zalozyc oryginalna puche.
Tylko pytanie po co?
Dziadek CA daje lekcje Ninjutsu.
- wis2brwa
- Stały gość
- Posty: 339
- Rejestracja: pt 26 lut, 2010 08:41
- Lokalizacja: Rydułtowy/Cuijk NL
- Kontakt:
Witam!matthew pisze:Turbinka pracuje ładnie, ale powstał z początku kłopot z z zaworem upustowym - nie działał. Jednak problem już pokonany i jest ok.
.
Ja mam właśnie problem z zaworem upustowym.........
Po wymianie turbo na t28 tez zawor sie nie otwiera.
Jeśli można prosić o szybką poradę jak to zrobić?
Od razu powiem, że nie jestem mechanikiem i sam też tego nie robie tylko mój mechanik.
Z góry dzięki za wszelką pomoc
Pozdro!