po montażu t28

Wszystko dotyczące użytkowania, dobierania, eksploatacji turbin oraz ew.napraw

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Normalne, T25 puchnie pod koniec obrotów. Jedyne wyjście to wymiana na T28 ;) ;)
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
wilczek_1986
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 92
Rejestracja: pt 02 paź, 2009 15:27
Lokalizacja: UK

Ja tez mam pytanie dotyczące ciśnienia doładowania.

Zamontowałem T28 do CA18DET, nie mam MBC, podciśnienie od WG podłączyłem przy pomocy krućca z T25 to rury ssącej idącej do IC-ka, wydech mam przelot 3" łącznie z TURBO ELBOW, FMIC i zdrowe T28.

Pytanie brzmi:

Ile w takim setupie powinno pompować T28 podłączone tak jak wyżej opisałem :?:

Seria T25 pompuje 0,6 bar, tak?
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

0,35 bara, może góra 0,4. Na więcej nie pozwala seryny aktuator z s14.
Seria z T25 powinna dmuchać chyba zgodnie a manualem od 0,75 bara do 0,83. Ale trzeba by te cyferki skonfrontować z manualem.
Ostatnio zmieniony wt 07 gru, 2010 13:35 przez kamilp1908, łącznie zmieniany 1 raz.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

ale kolega to ma seryjny aktuator z t28? i tylko do niego podpial podcisnienie? jak tak to 0.4 max
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
wilczek_1986
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 92
Rejestracja: pt 02 paź, 2009 15:27
Lokalizacja: UK

czyli bez MBC się nie obędzie, muszę sprawdzić z zegarem boostu jakie ciśnienie teraz pompuje.
wiszene
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 529
Rejestracja: pt 15 lut, 2008 13:19
Lokalizacja: świętokrzyskie
Kontakt:

No ,musisz mieć MBC bo ja miałem kiedyś tak samo,ładowało wtedy 0,35 0,4 bara i nic wiecej :wink:
S13 1JZ
Awatar użytkownika
djlasior
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 168
Rejestracja: pt 23 lip, 2010 18:04
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Ale wydaje mi sie ze powinno dmuchac chociaż 0,7 czy 0,8 a nie od pewnych obrotów spada na 0,5 tak jest zawsze z t25 czy niepowinno tak być? Czyli muszla kompresji nie wyrabia czy jak ?
Ostatnio zmieniony wt 07 gru, 2010 15:17 przez djlasior, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

zawsze spada w t25
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Awatar użytkownika
BloodS
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 575
Rejestracja: sob 23 lut, 2008 19:51
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Taka juz natura t25... szybciej Ci wstanie i szybciej opadnie.
Awatar użytkownika
djlasior
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 168
Rejestracja: pt 23 lip, 2010 18:04
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Wracałem z miasta teraz i szok weszło na 0,7 i tak zostało do odcinki na każdym biegu ja już nie wiem o co chodzi :shock:
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

djlasior pisze:Wracałem z miasta teraz i szok weszło na 0,7 i tak zostało do odcinki na każdym biegu ja już nie wiem o co chodzi :shock:
moze masz gdzies jakies nieszczelnosci
Awatar użytkownika
djlasior
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 168
Rejestracja: pt 23 lip, 2010 18:04
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Ok może ale pisali ze t25 spada ciśnienie w postach wyżej wiec nie wiem.
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Spada. Zależy pewnie od stanu egzemplarza dużo. Może się ochłodziło może faza księżyca ustawiła się pomyślnie dla t25. <font class="red">nie znam ortografii brzydkiego słowa określającego męskie przyrodzenie</font> ją wie. Wkładaj t28 i po problemie. Nie pożałujesz!
Awatar użytkownika
djlasior
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 168
Rejestracja: pt 23 lip, 2010 18:04
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Aha he :lol: . Teraz nie bede wkładał ja już to na wiosne sie włoży.
wilczek_1986
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 92
Rejestracja: pt 02 paź, 2009 15:27
Lokalizacja: UK

Zakładał ktoś z was aktuator z t25 do t28, jakie ciśnienie dmuchało turbo? Kupiłem t28 ale bez aktywatora i chcę zalorzyc ze starej t25.

Polecacie , odradzacie?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbo”