Strona 2 z 6

: wt 17 sie, 2010 09:36
autor: Ban0ff
a to t28 ile laduje aktualnie?
Dobrze podpiete podcisnienie z kolektora? wiecej opcji raczej nie ma jak wczesniej dzialal

: wt 17 sie, 2010 09:47
autor: wis2brwa
w t25 sie otwieral, ale teraz po wymianie na t28 sie nie otwiera.
niewiem ile ładuje bo nie sprawdzalem. wiem tylko tyle ze mechanik po zalozeniu tej t28 uruchomil autko i stwierdzil ze zawor upustowy sie nie otwiera i nie wie jak to zrobic. No i zadzwonil z tym, problemem do mnie.

: wt 17 sie, 2010 09:53
autor: kamilp1908
Ale na postoju się nie otworzy, bo silnik tyle nie napompuje.

: wt 17 sie, 2010 10:10
autor: wis2brwa
wiec zadzwonilem i jest tak:
wszystko robione na postoju
przy dodawaniu gazu cisnienie jest na tyle duze ze wyrywa wężami z turba a zawór upustowy sie nie otwiera
mechanik kazal zapytac gdzie podpiąć ciśnienie do gruszki sterującej zaworem upustowym bo w t28 nie ma tak samo jak w t25

: wt 17 sie, 2010 10:20
autor: kamilp1908
Są 3 wyjścia:
1). nawiercić muszlę zimną i zamontować kruciec z t25
2). dorobić kruciec na rurach od IC (np. zaraz za turbo)
3). pociągnąć ciśnienie z kolektora dolotowego (chyba tak można, ale nie jestem tego pewien)

: wt 17 sie, 2010 10:34
autor: wis2brwa
nie ogarniam tego całego i nie potrafie tego odpowiednio przełożyć mechanikowi.
Jeśli ktoś z wiedzących jak to zrobić mógłby podać swój numer tel a ja bym zadzwonił po południu jak bede u mechanika......
Lub ewentualnie gdyby ktoś miał fotkę jak to jest zrobione......
Mechanik mówił ze nawiercił kruciec w t28 i tam podpial ten wężyk ale tak sie to nie sprawdza i nie działa

: wt 17 sie, 2010 10:48
autor: kamilp1908
Jesli zrobił identycznie (tak rozumiem to co wyżej napisałeś) jak w t25 to powinno być dobrze.

: wt 17 sie, 2010 11:01
autor: wis2brwa
no ale niestety nie dziala:(

: wt 17 sie, 2010 11:49
autor: borimichal
Twoj mechanik rozmawial w sobote ze mna przez telefon i mu to tlumaczylem.
Jesli zrobił tak jak w t25 to raczej nie ma mozliwosci zeby sie nie sprawdzalo-chyba ze sie nie przewiercil na wylot to turbo bedzie pompowało maxem!Mowilem mu tez ze moze zrobic gdzies kruciec na orurowaniu
A skad mechanik wie ze ten system sie nie sprawdza?
Jsli jest seryjne t28 z seryjnym wg to doladowanie bedzie na poziomie 0.3bara
Czyli praktycznie zadne i moze dlatego mysli ze turbo nie działa?
Zeby go zwiekszyc przydaloby sie mbc

: wt 17 sie, 2010 11:52
autor: wis2brwa
Nie wiem czy sie przerwiecił czy nie mowie tylko to co mi powiedzial w rozmowie ze mna przez telefon.
Ja nie mam o tym pojecia.... niestety.

Moze moglbys jeszcze raz z nim pogadac lub zapodac jakas fotke?

: wt 17 sie, 2010 12:36
autor: szaman
tylko wyjasnijmy jedna rzecz czy mowa o blow-off'ie czy wastegate'cie bo ja zrozumialem to tak, ze jest problem z wastem ze sie nie otwiera i turbo zrywa rury bo sie za wysoko wkreca.
Jezeli mam racje to niech sie wypowie ktos kto robil zmiane t25->t28 jak jest z actuatorem i wogole.

: wt 17 sie, 2010 13:22
autor: wis2brwa
tak chodzi o westgate

: wt 17 sie, 2010 15:02
autor: Ban0ff
podlacz podcisnienie z kolektora i tez bedzie dzialac, jezdzilem tak jakis czas i bylo ok

: wt 17 sie, 2010 16:39
autor: ige
wis2brwa pisze:wszystko robione na postoju
na postoju jest za male cisnienie zeby otworzyc ci zawor! to trzeba robic w czasie jazdy

: wt 17 sie, 2010 16:52
autor: Ban0ff
nie no bez przesady przeciez spokojnie zawor bedzie pracowal na postoju, przynajmniej u mnie jak sie wyzej wkrecilo to zawsze sie otwieral :P