Turbo ujarzmione???

Wszystko dotyczące użytkowania, dobierania, eksploatacji turbin oraz ew.napraw

Moderator: Moderator

Stef

Rzućcie okiem na to:

The factory computer limits the boost in neutral, reverse and first gear. In Neutral and Reverse, the car is normally aspirated. In first, it's limited to a small amount of positive pressure. The reasons for neutral and reverse are pretty obvious since we don't want to find ourselves launching ballistically out of the garage in the morning. My guess is that the 1st gear cut is to stop you tearing up clutches and transmissions.
(ściągnięte z www.200sx.org)

Wydawałoby się, że elektronika nie ma tu nic do gadania, bo turbo załączane jest ciśnieniowo....... :?

Może chodzi o nowszy model - s14, s15 :?:

Ale przyznaję się, że na wstecznym jeszcze turbo nie załączałem - ktoś próbował? Jakie efekty i jak się mają do tej twórczości w języku angielskim powyżej :?:
Pozdr
Awatar użytkownika
Lukasz
Stały gość
Stały gość
Posty: 274
Rejestracja: czw 25 wrz, 2003 22:18
Lokalizacja: Dusseldorf | Wrocław
Kontakt:

Chodzi tutaj o nowsze modele (s14,s15). Podobno mają słabsze sprzęgło i skrzynie niż s13, więc "The factory computer limits the boost in neutral, reverse and first gear." :lol:
Stef

hm.... To przy wyjeździe z garażu na wstecznym nawet małej hopki zrobić nie mogą :P
No chłopaki (i dziewczyny :roll: - myślmy przyszłościowo) - coś za coś
......albo sr20det albo turbo bez granic :wink:
Stef

Jednak of course, there are alternatives that will help you get around this problem. You could have the ECU modified to eliminate the boost cut, or use a solenoid valve to operate a bleeder. Trigger the solenoid valve through a microswitch attached to the gear lever. Not easy mechanically, but it can be done.
Arturo, może ty masz brykę podrasowaną i dzięki tamu takie kosmiczne czasy wykręcasz...
Fila.
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 614
Rejestracja: wt 29 lip, 2003 15:56
Lokalizacja: nikad
Kontakt:

Ja juz mówiłem ze turbo włacza mi sie na wstecznym jak mocno gaz wcisne :D :D :D W zime sprawdzałem jak w zaspie stałem i wyjechac nie mogłem i sie wqrwiłem na maxa. Zaczołem go deptac do dechy .... i słyszałem jak turbinka mi sie włacza :D :D :D ale odpusciłem bo jak by mi nagle przyczepnosc złapał to bym kilka autek na parkingu uszkodził i pojechałem na egzamin autobusem ....

Btw. oddałem dzisiaj samochód do warsztatu bede montował teraz t28 :D :D :D :D :D
Awatar użytkownika
mellow
Stały gość
Stały gość
Posty: 402
Rejestracja: ndz 21 wrz, 2003 17:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Fila. pisze:Btw. oddałem dzisiaj samochód do warsztatu bede montował teraz t28 :D :D :D :D :D
WOW! Super ! PLZ. napisz juz po fakcie jak sie to odbylo ( jak pasowal kolektor i down-pipe etc,... ) i kto ci to robil !! Ja tez zamierzam w przyslym roku zmienic dmuchawke !!
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
Fila.
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 614
Rejestracja: wt 29 lip, 2003 15:56
Lokalizacja: nikad
Kontakt:

Mellow bede to robił w warsztacie na jutrzenki 81 jest temat w Awaria o nazwie warsztaty. Zablokowany jest zeby tam nie pisac ( a nie umiem tego przykleic...) i tam masz dokładny adres i tel do kolesia ( nazywa sie Jacek) i zajmuje sie tylko autkami sportowymi....
Narazie zobacze ile kasy mi policzy za doprowadzenie mojego silnika do normalnosci i jak mi kasy wystarczy ładuje T28 odrazu nie chce mi sie chrzanic z oddawaniem autka 2 raz. :D
Wszystko pasuje do siebie T28 jest takie samo jak T25 tylko odrobinke wieksze i Jacek juz ma doswiadczenie z wkładaniem turbin T28 do silników ca18det
Awatar użytkownika
mellow
Stały gość
Stały gość
Posty: 402
Rejestracja: ndz 21 wrz, 2003 17:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Dzieki !! Jak cos to tez do niego bede uderzal !!
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Jeśli chodzi o to po angielsku to 100% prawdy
polecam poczytać na stronce o regulatorze mieszanki (ale chip)
T28 pasuje prawie bezproblemowo - znowu polecam stronkę - tam jest napisane jak to zrobic krok po kroku
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Anonymous

a w silnik od s14 mozna spoko dmuchnac 1,8 bara i nie wymieniac wtryskow, wlasciwie nie trzeba robic rzadnych modernizacji silnikowych spokojnie do 350ps
Jezeli chodzi o skrzynie to japonce smigaja za 600ps 200sx i o dziwo skrzynia daje rade.
Auto ma potencjal duzo wiekszy niz 2.0T z subaru i mitsubishi :)
s14

btw. a experymentowal ktos, z wiekszym turbo w s14 ?
Anonymous

ja bede zmienial napewno, jak juz kupie nissana, bede mial na sprzedaz stara turbine t28
Awatar użytkownika
mellow
Stały gość
Stały gość
Posty: 402
Rejestracja: ndz 21 wrz, 2003 17:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

milo :D cena rozumiem do negocjiacji :wink:

Shifty dobrze ze zdecydowales sie na Nissana. Zycze ci aby pan R.Polak mial w tobie wielkiego konkurenta w Turbo+ :D
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
Anonymous

nie sadze ze uda mi sie zejsc ponizej 11 ale licze na niskie 13 i wysokie 12s
Awatar użytkownika
mellow
Stały gość
Stały gość
Posty: 402
Rejestracja: ndz 21 wrz, 2003 17:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

shifty pisze:nie sadze ze uda mi sie zejsc ponizej 11 ale licze na niskie 13 i wysokie 12s
oj tam to auto ma potencjial :D :wink: :wink: :wink:
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbo”