Turbo gt30/76 na flansze t25

Wszystko dotyczące użytkowania, dobierania, eksploatacji turbin oraz ew.napraw

Moderator: Moderator

JARGUT
Stały gość
Stały gość
Posty: 307
Rejestracja: ndz 13 wrz, 2009 20:59
Lokalizacja: Bochnia małopolska

Witam mam takie pytanie co myślicie o takim zestawieniu jak silnik ca18det i właśnie ta turbinka gt30/76
wymiary jej są następujące :
0.86A/R 0.76
Wiem ze wstaje p<font class="red">u</font>zniej niż t28 ale nie traci na mocy przy wyższych obrotach pompuje do końca
Chciał bym poznać opinie
Ale nie gnojcie mnie odrazu bo ja tylko pytam bo widziałem już pare takich projektów ale nigdy nie było okazji poznać prawdziwego efektu i pojezdzić takim setapem w ca18det
Awatar użytkownika
thoreg
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 104
Rejestracja: pn 23 mar, 2009 00:34
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Armata na wróbla. GT2871R to raczej jest maks dla CA, chyba, że robisz 400+ konny samochód. I nówka też będzie Ci trzymała boost do końca, a wstawać będzie znacznie niżej.
JARGUT
Stały gość
Stały gość
Posty: 307
Rejestracja: ndz 13 wrz, 2009 20:59
Lokalizacja: Bochnia małopolska

Dzięki to w takim razie zabieram sie za szukanie gt 28 może jakąś nówke zakupie a i mam pytanie czy seryjne wtryski dadza rade z regulatorem paliwa i wydajniejszą pompą czy trzeba będzie je wymienić
???
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

to zalezy ile chcesz dmuchac
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
JARGUT
Stały gość
Stały gość
Posty: 307
Rejestracja: ndz 13 wrz, 2009 20:59
Lokalizacja: Bochnia małopolska

Chciał bym wpompowac jakieś 0.9 może 1 bar a potem zobaczymy to narazie są przymiarki bo zaczynam zbierać graty itak zastanawiam sie razem z waszą pomocą co wybrac co lepsze
Dzieki za doradztwo wam jak i wszystkim forumowiczom
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

GT3076 bardzo ładnie siądzie do CA z charakterystyką kompresora - cały czas idzie po linii maksymalnej wydajności - problem w tym że to już kawałek lochy, w 1.8 bez sensu bo przy max. doładowaniu na poziomie 1.2 turbo ledwie ziewać będzie (30lbs/min)

Lepsza jest GT3071 jeśli już się upierasz na za duże turbo, optymalna to RS lub 2871 - zależy kto co lubi.

Z egzotycznych ciekawa jest GT32 (łożyska ślizgowe, chłodzenie tylko olejem) - też dobrze kompresor leży...
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
JARGUT
Stały gość
Stały gość
Posty: 307
Rejestracja: ndz 13 wrz, 2009 20:59
Lokalizacja: Bochnia małopolska

To co Ty Panie roball byś wybrał jak byś był na moim miejscu ??
Bo ja jeszcze mam dylemat jestem w Irlandii i troche tutaj kontaktów połapałem kilka razy byłem na driftach Irlandzkich i mają tu goscie niezłe maszyny
mam do kupienia skyline za 2tyś euro
ale nie wiem czy nie wolał bym s14 z sr
Mam pare fotek z niedawnego dritingu jak dorwe więcej czasu to coś powklejam
Kurde zboczyłem ztematu sorki
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

Jesli chcesz zobaczyc jak pracuje 2781r w CA to chłopak w bielsku ma taki setup w toyotce AE,co prawda fura sie dopiero stroi,ale za jakis czas powinna juz smigac.
Bedziesz w polsce to nie masz do nas tak daleko.

Latałem w parach z tym CA(jak jeszce był w s13`stce) i ja(S13 +SR) mogłem spokojnie latać na dwojce mu na to lag nie pozwalał-ciasny był placyk.

Nie wazne jakie bedziesz miał turbo wazne zeby fura była dobrze wystrojona.
Jezdziłem troche CA z T28BB na wyzyszych biegach prz doładowanie rzędu 1.3>1.4 bara urywało głowe.Aczkolwiek nie dało sie na tym doładowaniu jezdzic na nizszych biegach wlasnie przez brak stojenia
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

JARGUT pisze:To co Ty Panie roball byś wybrał jak byś był na moim miejscu ??
Bo ja jeszcze mam dylemat jestem w Irlandii i troche tutaj kontaktów połapałem kilka razy byłem na driftach Irlandzkich i mają tu goscie niezłe maszyny
mam do kupienia skyline za 2tyś euro
ale nie wiem czy nie wolał bym s14 z sr
Mam pare fotek z niedawnego dritingu jak dorwe więcej czasu to coś powklejam
Kurde zboczyłem ztematu sorki
Zależy do czego ma to być auto...
Jeżeli SR z mocą plus minus 300KM do jazdy na co dzień i okazjonalnych wypadów na tor, to gt2871R będzie w sam raz, jeżeli tylko na drogę to można pomyśleć o RS (szybciej będzie się wkręcać).

Ze skyem są dodatkowe problemy jeżeli chcesz tym gonić po Polsce, warto przekalkulować...
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbo”