Witam mam takie pytanie co myślicie o takim zestawieniu jak silnik ca18det i właśnie ta turbinka gt30/76
wymiary jej są następujące :
0.86A/R 0.76
Wiem ze wstaje p<font class="red">u</font>zniej niż t28 ale nie traci na mocy przy wyższych obrotach pompuje do końca
Chciał bym poznać opinie
Ale nie gnojcie mnie odrazu bo ja tylko pytam bo widziałem już pare takich projektów ale nigdy nie było okazji poznać prawdziwego efektu i pojezdzić takim setapem w ca18det
Turbo gt30/76 na flansze t25
Moderator: Moderator
Armata na wróbla. GT2871R to raczej jest maks dla CA, chyba, że robisz 400+ konny samochód. I nówka też będzie Ci trzymała boost do końca, a wstawać będzie znacznie niżej.
Dzięki to w takim razie zabieram sie za szukanie gt 28 może jakąś nówke zakupie a i mam pytanie czy seryjne wtryski dadza rade z regulatorem paliwa i wydajniejszą pompą czy trzeba będzie je wymienić
???
???
to zalezy ile chcesz dmuchac
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Chciał bym wpompowac jakieś 0.9 może 1 bar a potem zobaczymy to narazie są przymiarki bo zaczynam zbierać graty itak zastanawiam sie razem z waszą pomocą co wybrac co lepsze
Dzieki za doradztwo wam jak i wszystkim forumowiczom
Dzieki za doradztwo wam jak i wszystkim forumowiczom
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
GT3076 bardzo ładnie siądzie do CA z charakterystyką kompresora - cały czas idzie po linii maksymalnej wydajności - problem w tym że to już kawałek lochy, w 1.8 bez sensu bo przy max. doładowaniu na poziomie 1.2 turbo ledwie ziewać będzie (30lbs/min)
Lepsza jest GT3071 jeśli już się upierasz na za duże turbo, optymalna to RS lub 2871 - zależy kto co lubi.
Z egzotycznych ciekawa jest GT32 (łożyska ślizgowe, chłodzenie tylko olejem) - też dobrze kompresor leży...
Lepsza jest GT3071 jeśli już się upierasz na za duże turbo, optymalna to RS lub 2871 - zależy kto co lubi.
Z egzotycznych ciekawa jest GT32 (łożyska ślizgowe, chłodzenie tylko olejem) - też dobrze kompresor leży...
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
To co Ty Panie roball byś wybrał jak byś był na moim miejscu ??
Bo ja jeszcze mam dylemat jestem w Irlandii i troche tutaj kontaktów połapałem kilka razy byłem na driftach Irlandzkich i mają tu goscie niezłe maszyny
mam do kupienia skyline za 2tyś euro
ale nie wiem czy nie wolał bym s14 z sr
Mam pare fotek z niedawnego dritingu jak dorwe więcej czasu to coś powklejam
Kurde zboczyłem ztematu sorki
Bo ja jeszcze mam dylemat jestem w Irlandii i troche tutaj kontaktów połapałem kilka razy byłem na driftach Irlandzkich i mają tu goscie niezłe maszyny
mam do kupienia skyline za 2tyś euro
ale nie wiem czy nie wolał bym s14 z sr
Mam pare fotek z niedawnego dritingu jak dorwe więcej czasu to coś powklejam
Kurde zboczyłem ztematu sorki
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Jesli chcesz zobaczyc jak pracuje 2781r w CA to chłopak w bielsku ma taki setup w toyotce AE,co prawda fura sie dopiero stroi,ale za jakis czas powinna juz smigac.
Bedziesz w polsce to nie masz do nas tak daleko.
Latałem w parach z tym CA(jak jeszce był w s13`stce) i ja(S13 +SR) mogłem spokojnie latać na dwojce mu na to lag nie pozwalał-ciasny był placyk.
Nie wazne jakie bedziesz miał turbo wazne zeby fura była dobrze wystrojona.
Jezdziłem troche CA z T28BB na wyzyszych biegach prz doładowanie rzędu 1.3>1.4 bara urywało głowe.Aczkolwiek nie dało sie na tym doładowaniu jezdzic na nizszych biegach wlasnie przez brak stojenia
Bedziesz w polsce to nie masz do nas tak daleko.
Latałem w parach z tym CA(jak jeszce był w s13`stce) i ja(S13 +SR) mogłem spokojnie latać na dwojce mu na to lag nie pozwalał-ciasny był placyk.
Nie wazne jakie bedziesz miał turbo wazne zeby fura była dobrze wystrojona.
Jezdziłem troche CA z T28BB na wyzyszych biegach prz doładowanie rzędu 1.3>1.4 bara urywało głowe.Aczkolwiek nie dało sie na tym doładowaniu jezdzic na nizszych biegach wlasnie przez brak stojenia
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Zależy do czego ma to być auto...JARGUT pisze:To co Ty Panie roball byś wybrał jak byś był na moim miejscu ??
Bo ja jeszcze mam dylemat jestem w Irlandii i troche tutaj kontaktów połapałem kilka razy byłem na driftach Irlandzkich i mają tu goscie niezłe maszyny
mam do kupienia skyline za 2tyś euro
ale nie wiem czy nie wolał bym s14 z sr
Mam pare fotek z niedawnego dritingu jak dorwe więcej czasu to coś powklejam
Kurde zboczyłem ztematu sorki
Jeżeli SR z mocą plus minus 300KM do jazdy na co dzień i okazjonalnych wypadów na tor, to gt2871R będzie w sam raz, jeżeli tylko na drogę to można pomyśleć o RS (szybciej będzie się wkręcać).
Ze skyem są dodatkowe problemy jeżeli chcesz tym gonić po Polsce, warto przekalkulować...
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...