Rozwiercanie WG

Wszystko dotyczące użytkowania, dobierania, eksploatacji turbin oraz ew.napraw

Moderator: Moderator

Miko
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 14
Rejestracja: pt 27 lis, 2009 20:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Cześć

Mam Boost creep wiec chce rozwiercić seryjny otwór WG w gorącej stronie turbo i dorobic poźniej do tego odpowiednio wiekszy tależyk.

Gdzie mi to zrobią?
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Nic tym nie zyskasz. Spróbuj zdjąć cięgno WG - zobaczysz że otwór jest wystarczający.
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Miko
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 14
Rejestracja: pt 27 lis, 2009 20:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

no ale przeciez nie bede tak jeździł? poza tym nie "nawieje " turbiny
Ostatnio zmieniony śr 15 wrz, 2010 18:37 przez Miko, łącznie zmieniany 1 raz.
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

może scremerpipe jest rozwiazaniem ?
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Miko pisze:no ale przeciez nie bede tak jeździł? poza tym nie "nawieje " turbiny
To tylko po to żebyś sobie uświadomił że rozwiercanie nie ma sensu...

Jakie masz objawy, przy jakim doładowaniu, na jakiej turbinie?
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Miko
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 14
Rejestracja: pt 27 lis, 2009 20:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

IhI RHB5 powinno być 0,6 ale gdy depcze do oporu jest 0,9
Miko
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 14
Rejestracja: pt 27 lis, 2009 20:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

PiotrekŁDZ pisze:może scremerpipe jest rozwiazaniem ?

odpada, auto i tak łeb urywa
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Miko pisze:IhI RHB5 powinno być 0,6 ale gdy depcze do oporu jest 0,9
Może w dupę daje sprężyna WG albo cięgno się przycina ...
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbo”