Witam nie wiem jak wytłumaczyć problem wiec powiem tak, ustawiam mój mbc na np 0,7 bara a mam t28 w ca18det i jesli dojdzie do 0,7 bara otwiera sie westgate i gwałtwonie spada cisnienie do około 0,35 - 0,4 bara a ze t28 łądnie dmucha jazda zaczyna byc szarpana . Jesli nie dojdzie do cisnienia 0.7 bara doładownaie utrzymuje się pieknie . Teraz pytanie brzmi czy tak powinno być czy jednak moj mbc jest zepsuty. Wydaje mi się to trochę idiotyczne bo powienien on utrzymywac stałe cisnienie na poziomie 0,7 bara a jak dla mnie zostaje otwarty westgate i chyba mbc sie zawiesza a actuator walczy na seryjnym ustawieniu .
http://allegro.pl/manual-boost-controll ... 58083.html boost wyglada jak ten w linku oczwiscie nie jest to dokładnie taki sam wpinany jest poprostu przed westgate. MBC nie posiada widocznego ujscia atmosferycznego .
Wadliwe MBC ?
Moderator: Moderator
- m0rr1s
- Postojebca
- Posty: 1079
- Rejestracja: wt 15 sty, 2008 20:25
- Lokalizacja: od o. Rydzyka
- Kontakt:
to załóż trójnik na wężyk do WG, w "wolny" wężyk wepnij dopiero mbc tak, żeby drugi jego koniec był atmosferyczny... przelotowe mbc opóźniają jedynie otwarcie WG.
tego sposobu co Ci podałem w praktyce jeszcze nie testowałem, ale na 99 % powinien spowodować trwałą regulację ciśnienia bez spadków. ot taka teoria na którą kiedyś wpadłem i nie zdążyłem przetestować
pamiętaj, że wężyk "atmosferyczny" możesz podpiąć do dolotu między przepływkę a turbinę
tego sposobu co Ci podałem w praktyce jeszcze nie testowałem, ale na 99 % powinien spowodować trwałą regulację ciśnienia bez spadków. ot taka teoria na którą kiedyś wpadłem i nie zdążyłem przetestować
pamiętaj, że wężyk "atmosferyczny" możesz podpiąć do dolotu między przepływkę a turbinę
Nissan will get you through times with no money better than money will get you through times with no Nissan.
załóż na odwrót MBC, u Chudy_wlkp pomogło. Niby zwykły zawór a kierunkowy się okazał.
N/A-LPG KILLER
Japan Auto
Japan Auto
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Wydaje mi sie za masz poprostu lipne mbc. To chyba nie jest model na spręzynce więc jedyne co robi, to tak jak napisal morris, opóźnia otwarcie wg(zmiejsza świtało wężyka od ciśnienia na wg). Cisnienie na wg i tak dojdzie tlyko później. Jak byś miał mbc na sprężynce to by ci trzymało zadane ciśnienie bo sprężynka więcej nie puści. Ja mam t28 na seryjnym akuratorze i mbc properfekt II i wszystko ładnie hula. Gdzie masz podłączone ciśnienie do tego mbc?
To mbc to o kant pupy można rozbić, jedyne mbc które się nadaje to takie ze sprężynką.
Dziwne jest tylko to że Ci szarpie auto.
Dziwne jest tylko to że Ci szarpie auto.
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Może mu pikuje boost i faktycznie na boostcuty wchodzi?
to raczej nie sa boost cuty ze wzgeldu na to jesli podkrece do jednego bara to do momentu reakcji mbc przy 1 bar swietnie łąduje i nic nie szarpie. Chyba czas na inne mbc . ale sprawdze jeszcze jak sie auto zachowuje bez mbc .
Odświeżam Temat
Panowie mam taką sprawę, mam taki MBC i chce go zamontować z tym ze oprócz zaworu mam jeszcze takie coś co podałem na zdjeciu
czy moze mi ktoś łopatologicznie nie tłumacząc za bardzo powiedziec jak to zamontować zeby normalnie działało ????
jutro zabieram sie do roboty
[ Dodano: Pon 14 Mar, 2011 22:50 ]
czy moze o to chodzi
Panowie mam taką sprawę, mam taki MBC i chce go zamontować z tym ze oprócz zaworu mam jeszcze takie coś co podałem na zdjeciu
czy moze mi ktoś łopatologicznie nie tłumacząc za bardzo powiedziec jak to zamontować zeby normalnie działało ????
jutro zabieram sie do roboty
[ Dodano: Pon 14 Mar, 2011 22:50 ]
czy moze o to chodzi
Niskie, Szerokie... i jedzie się Bokiem
S14a in Progress (4%)
Honda CB600F Hornet (94bhp) (100%)
S14a in Progress (4%)
Honda CB600F Hornet (94bhp) (100%)
No ale na zdjęciu, które sam dodałeś masz podane jak to zamontować. Bardziej łopatologicznie się już chyba nie da.
To na zdjęciu jest trójnikiem z zaworem kulkowym. Trzeba pamiętać, że to zawór kierunkowy zaznaczony strzałką przepływu więc trzeba podłączyć tak jak jest na zdjęciu pokazane.
Zawór z pokrętłem - dolne wejście podłączasz do trójnika od góry, a górne najlepiej wpuścić z powrotem w obieg powietrza.
To na zdjęciu jest trójnikiem z zaworem kulkowym. Trzeba pamiętać, że to zawór kierunkowy zaznaczony strzałką przepływu więc trzeba podłączyć tak jak jest na zdjęciu pokazane.
Zawór z pokrętłem - dolne wejście podłączasz do trójnika od góry, a górne najlepiej wpuścić z powrotem w obieg powietrza.
jeszcze takie cos znalazłem
[ Dodano: Pon 14 Mar, 2011 23:09 ]
BloodS, jak jest u ciebie ???? tak jak ten z niebieskimi wezami czy z czarnymi ?
[ Dodano: Pon 14 Mar, 2011 23:09 ]
BloodS, jak jest u ciebie ???? tak jak ten z niebieskimi wezami czy z czarnymi ?
Ostatnio zmieniony pn 14 mar, 2011 23:10 przez xZealoTx, łącznie zmieniany 1 raz.
Niskie, Szerokie... i jedzie się Bokiem
S14a in Progress (4%)
Honda CB600F Hornet (94bhp) (100%)
S14a in Progress (4%)
Honda CB600F Hornet (94bhp) (100%)
a jakie MBC Ty masz -takie jak na pierwszym rysunku??
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
tak ten z paintem
Niskie, Szerokie... i jedzie się Bokiem
S14a in Progress (4%)
Honda CB600F Hornet (94bhp) (100%)
S14a in Progress (4%)
Honda CB600F Hornet (94bhp) (100%)
Tu masz po polsku, na prawdę stary nie ma tam żadnej filozofii...
Powiedz mi jeszcze jakie masz turbo, bo T28 często nie ma wyjścia na muszli zimnej.