Wadliwe MBC ?
Moderator: Moderator
mbc działa tylko sprzegło siada
Niskie, Szerokie... i jedzie się Bokiem
S14a in Progress (4%)
Honda CB600F Hornet (94bhp) (100%)
S14a in Progress (4%)
Honda CB600F Hornet (94bhp) (100%)
xZealoTx, nie rozwalaj mnie juz z tripa 3 osoby wyleciały bo cos sie stalo nie chce tego slyszec ze coos sie dzieje w twojej nysie...
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Wszysktim ostatnio sprzęgła siadają! za dużo mocy chopacy
domino, sprzegieło sie sypało juz wczesniej..... ale dopiero na jak sie da mocno w deche, to sie poślizgnie. mam zamiar spokojnie jeździć zeby tripa zaliczyć... wiec spoko looz
obniżyłem boosta na już działającm mbc i sprzęglo nie bedzie tyrane
Dam RADY !!
obniżyłem boosta na już działającm mbc i sprzęglo nie bedzie tyrane
Dam RADY !!
Ostatnio zmieniony śr 16 mar, 2011 09:57 przez xZealoTx, łącznie zmieniany 1 raz.
Niskie, Szerokie... i jedzie się Bokiem
S14a in Progress (4%)
Honda CB600F Hornet (94bhp) (100%)
S14a in Progress (4%)
Honda CB600F Hornet (94bhp) (100%)
ej chłopaki mam problem
mam t28 reszta seria , założyłem dzisiaj wskaźnik boost i duży stożek przejechałem sie i peak był ok 0.35bara więc raczej ok .... potem założyłem MBC takie
http://aukcjewp.wp.pl/zawor-mbc-manual- ... 34953.html (wiem wiem bieda )
odkręciłem pokrętło o dwa obroty przejechałem sie a turbo pompuje jak okszalałe do 1.1 bara miałem peak ( a chce do 0,6 ustawić narazie)
skręciłem bardziej dalej to samo ...skręciłem go na maxa i kufa dalej dmucha jak poje*ane co to
wszystko podłączyłem dobrze sprawdzałem 10 razy... może ta strzałka jest źle naklejona i to od to od tego
mam t28 reszta seria , założyłem dzisiaj wskaźnik boost i duży stożek przejechałem sie i peak był ok 0.35bara więc raczej ok .... potem założyłem MBC takie
http://aukcjewp.wp.pl/zawor-mbc-manual- ... 34953.html (wiem wiem bieda )
odkręciłem pokrętło o dwa obroty przejechałem sie a turbo pompuje jak okszalałe do 1.1 bara miałem peak ( a chce do 0,6 ustawić narazie)
skręciłem bardziej dalej to samo ...skręciłem go na maxa i kufa dalej dmucha jak poje*ane co to
wszystko podłączyłem dobrze sprawdzałem 10 razy... może ta strzałka jest źle naklejona i to od to od tego
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
SEBA200SX pisze:ej chłopaki mam problem
mam t28 reszta seria , założyłem dzisiaj wskaźnik boost i duży stożek przejechałem sie i peak był ok 0.35bara więc raczej ok .... potem założyłem MBC takie
http://aukcjewp.wp.pl/zawor-mbc-manual- ... 34953.html (wiem wiem bieda )
odkręciłem pokrętło o dwa obroty przejechałem sie a turbo pompuje jak okszalałe do 1.1 bara miałem peak ( a chce do 0,6 ustawić narazie)
skręciłem bardziej dalej to samo ...skręciłem go na maxa i kufa dalej dmucha jak poje*ane co to
wszystko podłączyłem dobrze sprawdzałem 10 razy... może ta strzałka jest źle naklejona i to od to od tego
Mam ten sam MBC i u mnie wszystko hula jak należy może źle podłączyłeś przewody do samego zaworu ? podłączanie
w tym mbc jest tylko jeden wężyk który sie podpina... drugi to wydech wiec nie mogłem źle podłączyć....a co sie stanie jak ten zaworek zwrotny jest źle podłączony? dmucha ile popadnie czy w ogóle? bo może mam żle nakleike ze strzałką na nim naklejoną...Fabisz pisze:Mam ten sam MBC i u mnie wszystko hula jak należy może źle podłączyłeś przewody do samego zaworu ? podłączanie
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
Pytam, wszystko się może zdarzyć podczas podłączania czegokolwiek, więc jeśli masz to dobrze wpięte to może być sam zawór walnięty, zobacz czy jak go skręcisz jesteś w stanie ustami przedmuchać go jeśli tak to może uszczelka poszła tj od początku byłą walnięta
o właśnie dobry sposób zara ide sprawdzić....
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
no to tak sprawdziłem czy przy zamkniętym trzyma ciśnienie i wszystko ok ale jak sprawdziłem ten zaworek zwrotny to okazało sie że przepuszcza przy odkręconym pokrętle ciśnienie w drugą strone niż to na naklejce co za gówna produkują...
przejechałem sie o dmucha ok 0.4bara odkręciłem o 1 obr i 0.5 znowu o 1 obr i dalej 0.5 ... musze to jeszcze rozkminic bo kręce i nie chce dalej wzrastać...
przejechałem sie o dmucha ok 0.4bara odkręciłem o 1 obr i 0.5 znowu o 1 obr i dalej 0.5 ... musze to jeszcze rozkminic bo kręce i nie chce dalej wzrastać...
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
Po pierwsze szkoda ze kupiles to mbc bo jest troche gowniane. Po drugie krec bardzo malo tzn. jak juz masz 0,5bara to nie robisz obrotu o 1 tylko np. pol obrotu - wsiadasz, testujesz i tak az do uzyskania danej wartosci. Nie wiem jaka czulosc ma to MBC ale w mbc propera tak wlasnie jest ze wystraczy DELIKATNA korekta i cisnienie sie zmienia. Wlasciwie regulacja cisnienia obejmuje wlasnie bardzo maly zakres a reszta to albo minimum albo max.
Ostatnio zmieniony sob 08 paź, 2011 19:08 przez ige, łącznie zmieniany 1 raz.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
już mnie h*j strzela z tym mbc...
po pierwsze boost zaczyna rosnąć (wg wskaźnika ) przy ok 4 tyś/obr (jest wtedy 0.5bara) o przy 5.5 tyś/obr zaczyna spadać ( do 0.4bara) przecież ponoć t28 trzyma super do końca obrotów... po drugie nie moge też ustawić ciśnienia większe niż 0.5 bara...ale raz go pogoniłem i na peaku było prawie 7 bara...a potem ciągle tylko 0.5
sprawdzałem dmuchając w mbc i kręcąc nim czy jest szczelny itp i wszystko ok ...psiknąłem też wd40 do środka ale nic nie dało
co to ma być walnięty WG czy te gówniane MBC? trze było kupić od razu properfekt ale kto wiedział...
po pierwsze boost zaczyna rosnąć (wg wskaźnika ) przy ok 4 tyś/obr (jest wtedy 0.5bara) o przy 5.5 tyś/obr zaczyna spadać ( do 0.4bara) przecież ponoć t28 trzyma super do końca obrotów... po drugie nie moge też ustawić ciśnienia większe niż 0.5 bara...ale raz go pogoniłem i na peaku było prawie 7 bara...a potem ciągle tylko 0.5
sprawdzałem dmuchając w mbc i kręcąc nim czy jest szczelny itp i wszystko ok ...psiknąłem też wd40 do środka ale nic nie dało
co to ma być walnięty WG czy te gówniane MBC? trze było kupić od razu properfekt ale kto wiedział...
Ostatnio zmieniony wt 11 paź, 2011 16:55 przez SEBA200SX, łącznie zmieniany 1 raz.
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
bierzez zwykla pompke samochodowa albo cos podobnego wpinasz sie z przewodem do aktuatora wastegate i powoli podnosisz cisnienie i widzisz przy ilu sie otwiera,
to samo z mbc - mozesz w ten sposob wstepnie sprawdzic cisnienia otwarcia,
potem laczysz to wszystko i sprawdzasz czy wastgate sie otworzy przy podpieciu poprzez mbc i przy jakim cisnieniu
ps. mi przy takich testach wezy sterujacych aktuatorem i dv wyszlo ze dv puszczala powietrze i boost wlasnie opadal przy wyzszych obrotach, wiec u ciebie tez jest opcja malej nieszczelnosci w tym obszarze
to samo z mbc - mozesz w ten sposob wstepnie sprawdzic cisnienia otwarcia,
potem laczysz to wszystko i sprawdzasz czy wastgate sie otworzy przy podpieciu poprzez mbc i przy jakim cisnieniu
ps. mi przy takich testach wezy sterujacych aktuatorem i dv wyszlo ze dv puszczala powietrze i boost wlasnie opadal przy wyzszych obrotach, wiec u ciebie tez jest opcja malej nieszczelnosci w tym obszarze
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
a u was na wskaźniku boost wskazówka wzrasta powoli ale jak osiągnie dane ciśnienie to już stoi sztywno czy może troche falować u góry ? (żebym wiedział jak powinno być prawidłowo)
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."