Wadliwe MBC ?

Wszystko dotyczące użytkowania, dobierania, eksploatacji turbin oraz ew.napraw

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
xZealoTx
Stały gość
Stały gość
Posty: 464
Rejestracja: śr 16 lip, 2008 21:40
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

szczerze nie miałem instrukcji wogole (z drugiej reki kupiony) wiec lepiej sie zapytać gwardii :)

[ Dodano: Pon 14 Mar, 2011 23:23 ]
jest t28 ale wyjscie jest na pierwszym kolanku gumowym za turbo
Ostatnio zmieniony pn 14 mar, 2011 23:23 przez xZealoTx, łącznie zmieniany 1 raz.
Niskie, Szerokie... i jedzie się Bokiem
S14a in Progress (4%)
Honda CB600F Hornet (94bhp) (100%)
Awatar użytkownika
domino
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 2824
Rejestracja: ndz 31 sie, 2008 09:34
Lokalizacja: złotów

xZealoTx pisze: [ Dodano: Pon 14 Mar, 2011 23:23 ]
jest t28 ale wyjscie jest na pierwszym kolanku gumowym za turbo

tzn? ja wierciłem specjalnie w T28 otwór i wstawiałem kruciec z T25 i na tym wezyku mam trójnik
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Awatar użytkownika
BloodS
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 575
Rejestracja: sob 23 lut, 2008 19:51
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Także tak to powinno wyglądać u Ciebie, ten długi przewód po lewej najlepiej podłączyć do dolotu za przepływką, a przed turbiną. Wtedy nie będziesz oszukiwał kompa.
Załączniki
12014727.jpg
Awatar użytkownika
xZealoTx
Stały gość
Stały gość
Posty: 464
Rejestracja: śr 16 lip, 2008 21:40
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

domino, ja natomias nie wierciłem turbawki na wzór z t25 tylko zaraz na pierwszym gumowym kolanku zrobiłem otwór i tam wsadziłem takie patenciarski "kruciec", połączyłem w WG i śmiga, tam własnie zamontuje ten trójnik

BloodS, dzięki stary za pomoc, teraz to nawet ja, nie powinienem się pomylić :) :mrgreen:
Niskie, Szerokie... i jedzie się Bokiem
S14a in Progress (4%)
Honda CB600F Hornet (94bhp) (100%)
Awatar użytkownika
domino
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 2824
Rejestracja: ndz 31 sie, 2008 09:34
Lokalizacja: złotów

no rysunek wykonał perfekcyjny!! picasso - super
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Awatar użytkownika
BloodS
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 575
Rejestracja: sob 23 lut, 2008 19:51
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Bez śmiania się proszę, siedzę na starym kompie i photoshop mi tu nie ruszy :mrgreen:
Nie ma za co, nie może się nie udać. Liczymy na Ciebie xZealoTx, !

I pamiętaj o tym kierunkowym trójniczku, dokładnie tak zamontuj jak strzałka jest narysowana czyli strzałka wskazuje na gruche (actuator)
Inaczej za ch*** Ci to nie będzie działać.
Ostatnio zmieniony pn 14 mar, 2011 23:56 przez BloodS, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
domino
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 2824
Rejestracja: ndz 31 sie, 2008 09:34
Lokalizacja: złotów

BloodS pisze:Bez śmiania się proszę, siedzę na starym kompie i photoshop mi tu nie ruszy :mrgreen:
Nie ma za co, nie może się nie udać. Liczymy na Ciebie xZealoTx, !

no wierzymy w Ciebie
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Awatar użytkownika
xZealoTx
Stały gość
Stały gość
Posty: 464
Rejestracja: śr 16 lip, 2008 21:40
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

śmiejecie sie teraz ze mnie ! :( ... zawsze jak sie robi coś pierwszy raz to jest trudne... np. jazda na rowerze, czy... nie ważne :D
Niskie, Szerokie... i jedzie się Bokiem
S14a in Progress (4%)
Honda CB600F Hornet (94bhp) (100%)
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

swoja droga w t28 nie trzeba nic wiercic a nadcisnienie bierzemy z kolektora ssacego
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Awatar użytkownika
BloodS
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 575
Rejestracja: sob 23 lut, 2008 19:51
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Ale musisz ciągnąć długi przewód ciśnienia, łatwiej jest zaraz za turbiną się wpiąć.
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Nie trzeba, wystarczy dac trojnik na wezyku solenoidu regulatora paliwa ktory jest przykrecony zaraz pod PT.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Większość ma to odłączone a ja u siebie zauważyłem że jak jest długi przewód to boost jest mniej stabilny.
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Wiekszosc tam robi tez petle wiec i tak jest gdzie sie wpiac :D
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Awatar użytkownika
RobertWA
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 15
Rejestracja: pn 18 paź, 2010 21:42
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

A jak ocenicie ten MBC ? Mi się wydaję jakiś kaszanowy, lepiej kupić taki czy properfekt ?
Awatar użytkownika
BloodS
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 575
Rejestracja: sob 23 lut, 2008 19:51
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Ja bym kupował propera, nie lubię tych zaworów z trójniczkami, za dużo przewodów...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbo”