szczerze nie miałem instrukcji wogole (z drugiej reki kupiony) wiec lepiej sie zapytać gwardii
[ Dodano: Pon 14 Mar, 2011 23:23 ]
jest t28 ale wyjscie jest na pierwszym kolanku gumowym za turbo
Wadliwe MBC ?
Moderator: Moderator
Ostatnio zmieniony pn 14 mar, 2011 23:23 przez xZealoTx, łącznie zmieniany 1 raz.
Niskie, Szerokie... i jedzie się Bokiem
S14a in Progress (4%)
Honda CB600F Hornet (94bhp) (100%)
S14a in Progress (4%)
Honda CB600F Hornet (94bhp) (100%)
xZealoTx pisze: [ Dodano: Pon 14 Mar, 2011 23:23 ]
jest t28 ale wyjscie jest na pierwszym kolanku gumowym za turbo
tzn? ja wierciłem specjalnie w T28 otwór i wstawiałem kruciec z T25 i na tym wezyku mam trójnik
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
domino, ja natomias nie wierciłem turbawki na wzór z t25 tylko zaraz na pierwszym gumowym kolanku zrobiłem otwór i tam wsadziłem takie patenciarski "kruciec", połączyłem w WG i śmiga, tam własnie zamontuje ten trójnik
BloodS, dzięki stary za pomoc, teraz to nawet ja, nie powinienem się pomylić
BloodS, dzięki stary za pomoc, teraz to nawet ja, nie powinienem się pomylić
Niskie, Szerokie... i jedzie się Bokiem
S14a in Progress (4%)
Honda CB600F Hornet (94bhp) (100%)
S14a in Progress (4%)
Honda CB600F Hornet (94bhp) (100%)
no rysunek wykonał perfekcyjny!! picasso - super
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Bez śmiania się proszę, siedzę na starym kompie i photoshop mi tu nie ruszy
Nie ma za co, nie może się nie udać. Liczymy na Ciebie xZealoTx, !
I pamiętaj o tym kierunkowym trójniczku, dokładnie tak zamontuj jak strzałka jest narysowana czyli strzałka wskazuje na gruche (actuator)
Inaczej za ch*** Ci to nie będzie działać.
Nie ma za co, nie może się nie udać. Liczymy na Ciebie xZealoTx, !
I pamiętaj o tym kierunkowym trójniczku, dokładnie tak zamontuj jak strzałka jest narysowana czyli strzałka wskazuje na gruche (actuator)
Inaczej za ch*** Ci to nie będzie działać.
Ostatnio zmieniony pn 14 mar, 2011 23:56 przez BloodS, łącznie zmieniany 1 raz.
BloodS pisze:Bez śmiania się proszę, siedzę na starym kompie i photoshop mi tu nie ruszy
Nie ma za co, nie może się nie udać. Liczymy na Ciebie xZealoTx, !
no wierzymy w Ciebie
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
śmiejecie sie teraz ze mnie ! ... zawsze jak sie robi coś pierwszy raz to jest trudne... np. jazda na rowerze, czy... nie ważne
Niskie, Szerokie... i jedzie się Bokiem
S14a in Progress (4%)
Honda CB600F Hornet (94bhp) (100%)
S14a in Progress (4%)
Honda CB600F Hornet (94bhp) (100%)
swoja droga w t28 nie trzeba nic wiercic a nadcisnienie bierzemy z kolektora ssacego
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Ale musisz ciągnąć długi przewód ciśnienia, łatwiej jest zaraz za turbiną się wpiąć.
Nie trzeba, wystarczy dac trojnik na wezyku solenoidu regulatora paliwa ktory jest przykrecony zaraz pod PT.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Większość ma to odłączone a ja u siebie zauważyłem że jak jest długi przewód to boost jest mniej stabilny.
Wiekszosc tam robi tez petle wiec i tak jest gdzie sie wpiac
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Ja bym kupował propera, nie lubię tych zaworów z trójniczkami, za dużo przewodów...