Strona 2 z 4

: pn 14 mar, 2011 23:20
autor: xZealoTx
szczerze nie miałem instrukcji wogole (z drugiej reki kupiony) wiec lepiej sie zapytać gwardii :)

[ Dodano: Pon 14 Mar, 2011 23:23 ]
jest t28 ale wyjscie jest na pierwszym kolanku gumowym za turbo

: pn 14 mar, 2011 23:40
autor: domino
xZealoTx pisze: [ Dodano: Pon 14 Mar, 2011 23:23 ]
jest t28 ale wyjscie jest na pierwszym kolanku gumowym za turbo

tzn? ja wierciłem specjalnie w T28 otwór i wstawiałem kruciec z T25 i na tym wezyku mam trójnik

: pn 14 mar, 2011 23:40
autor: BloodS
Także tak to powinno wyglądać u Ciebie, ten długi przewód po lewej najlepiej podłączyć do dolotu za przepływką, a przed turbiną. Wtedy nie będziesz oszukiwał kompa.

: pn 14 mar, 2011 23:48
autor: xZealoTx
domino, ja natomias nie wierciłem turbawki na wzór z t25 tylko zaraz na pierwszym gumowym kolanku zrobiłem otwór i tam wsadziłem takie patenciarski "kruciec", połączyłem w WG i śmiga, tam własnie zamontuje ten trójnik

BloodS, dzięki stary za pomoc, teraz to nawet ja, nie powinienem się pomylić :) :mrgreen:

: pn 14 mar, 2011 23:50
autor: domino
no rysunek wykonał perfekcyjny!! picasso - super

: pn 14 mar, 2011 23:53
autor: BloodS
Bez śmiania się proszę, siedzę na starym kompie i photoshop mi tu nie ruszy :mrgreen:
Nie ma za co, nie może się nie udać. Liczymy na Ciebie xZealoTx, !

I pamiętaj o tym kierunkowym trójniczku, dokładnie tak zamontuj jak strzałka jest narysowana czyli strzałka wskazuje na gruche (actuator)
Inaczej za ch*** Ci to nie będzie działać.

: pn 14 mar, 2011 23:53
autor: domino
BloodS pisze:Bez śmiania się proszę, siedzę na starym kompie i photoshop mi tu nie ruszy :mrgreen:
Nie ma za co, nie może się nie udać. Liczymy na Ciebie xZealoTx, !

no wierzymy w Ciebie

: pn 14 mar, 2011 23:59
autor: xZealoTx
śmiejecie sie teraz ze mnie ! :( ... zawsze jak sie robi coś pierwszy raz to jest trudne... np. jazda na rowerze, czy... nie ważne :D

: wt 15 mar, 2011 00:06
autor: ige
swoja droga w t28 nie trzeba nic wiercic a nadcisnienie bierzemy z kolektora ssacego

: wt 15 mar, 2011 00:10
autor: BloodS
Ale musisz ciągnąć długi przewód ciśnienia, łatwiej jest zaraz za turbiną się wpiąć.

: wt 15 mar, 2011 00:14
autor: ige
Nie trzeba, wystarczy dac trojnik na wezyku solenoidu regulatora paliwa ktory jest przykrecony zaraz pod PT.

: wt 15 mar, 2011 09:44
autor: PiotrekŁDZ
Większość ma to odłączone a ja u siebie zauważyłem że jak jest długi przewód to boost jest mniej stabilny.

: wt 15 mar, 2011 10:20
autor: ige
Wiekszosc tam robi tez petle wiec i tak jest gdzie sie wpiac :D

: wt 15 mar, 2011 11:12
autor: RobertWA
A jak ocenicie ten MBC ? Mi się wydaję jakiś kaszanowy, lepiej kupić taki czy properfekt ?

: wt 15 mar, 2011 12:06
autor: BloodS
Ja bym kupował propera, nie lubię tych zaworów z trójniczkami, za dużo przewodów...