Strona 3 z 4

: wt 15 mar, 2011 15:18
autor: xZealoTx
mbc działa tylko sprzegło siada :D

: wt 15 mar, 2011 23:32
autor: domino
xZealoTx, nie rozwalaj mnie juz z tripa 3 osoby wyleciały bo cos sie stalo nie chce tego slyszec ze coos sie dzieje w twojej nysie...

: wt 15 mar, 2011 23:38
autor: PiotrekŁDZ
Wszysktim ostatnio sprzęgła siadają! za dużo mocy chopacy :wink:

: śr 16 mar, 2011 09:57
autor: xZealoTx
domino, sprzegieło sie sypało juz wczesniej..... ale dopiero na jak sie da mocno w deche, to sie poślizgnie. mam zamiar spokojnie jeździć zeby tripa zaliczyć... wiec spoko looz :)
obniżyłem boosta na już działającm mbc i sprzęglo nie bedzie tyrane :)

Dam RADY !! 8) 8)

: śr 16 mar, 2011 21:00
autor: BUGALUS
ja mam taki sam i podłączyłem bez tego trójnika same pokręciołko

: sob 08 paź, 2011 14:46
autor: SEBA200SX
ej chłopaki mam problem :cry:

mam t28 reszta seria , założyłem dzisiaj wskaźnik boost i duży stożek przejechałem sie i peak był ok 0.35bara więc raczej ok .... potem założyłem MBC takie
http://aukcjewp.wp.pl/zawor-mbc-manual- ... 34953.html (wiem wiem bieda )

odkręciłem pokrętło o dwa obroty przejechałem sie a turbo pompuje jak okszalałe :!: do 1.1 bara miałem peak ( a chce do 0,6 ustawić narazie)

skręciłem bardziej dalej to samo ...skręciłem go na maxa i kufa dalej dmucha jak poje*ane :!: :!: :!: co to :?:

wszystko podłączyłem dobrze sprawdzałem 10 razy... może ta strzałka jest źle naklejona i to od to od tego :?:

: sob 08 paź, 2011 15:04
autor: Fabisz
SEBA200SX pisze:ej chłopaki mam problem :cry:

mam t28 reszta seria , założyłem dzisiaj wskaźnik boost i duży stożek przejechałem sie i peak był ok 0.35bara więc raczej ok .... potem założyłem MBC takie
http://aukcjewp.wp.pl/zawor-mbc-manual- ... 34953.html (wiem wiem bieda )

odkręciłem pokrętło o dwa obroty przejechałem sie a turbo pompuje jak okszalałe :!: do 1.1 bara miałem peak ( a chce do 0,6 ustawić narazie)

skręciłem bardziej dalej to samo ...skręciłem go na maxa i kufa dalej dmucha jak poje*ane :!: :!: :!: co to :?:

wszystko podłączyłem dobrze sprawdzałem 10 razy... może ta strzałka jest źle naklejona i to od to od tego :?:


Mam ten sam MBC i u mnie wszystko hula jak należy może źle podłączyłeś przewody do samego zaworu ? podłączanie

: sob 08 paź, 2011 15:16
autor: SEBA200SX
Fabisz pisze:Mam ten sam MBC i u mnie wszystko hula jak należy może źle podłączyłeś przewody do samego zaworu ? podłączanie
w tym mbc jest tylko jeden wężyk który sie podpina... drugi to wydech wiec nie mogłem źle podłączyć....a co sie stanie jak ten zaworek zwrotny jest źle podłączony? dmucha ile popadnie czy w ogóle? bo może mam żle nakleike ze strzałką na nim naklejoną...

: sob 08 paź, 2011 15:32
autor: Fabisz
Pytam, wszystko się może zdarzyć podczas podłączania czegokolwiek, więc jeśli masz to dobrze wpięte to może być sam zawór walnięty, zobacz czy jak go skręcisz jesteś w stanie ustami przedmuchać go jeśli tak to może uszczelka poszła tj od początku byłą walnięta

: sob 08 paź, 2011 15:38
autor: SEBA200SX
o właśnie dobry sposób zara ide sprawdzić....

: sob 08 paź, 2011 16:42
autor: SEBA200SX
no to tak sprawdziłem czy przy zamkniętym trzyma ciśnienie i wszystko ok ale jak sprawdziłem ten zaworek zwrotny to okazało sie że przepuszcza przy odkręconym pokrętle ciśnienie w drugą strone niż to na naklejce :!: :shock: co za gówna produkują...

przejechałem sie o dmucha ok 0.4bara odkręciłem o 1 obr i 0.5 znowu o 1 obr i dalej 0.5 ... musze to jeszcze rozkminic bo kręce i nie chce dalej wzrastać...

: sob 08 paź, 2011 19:07
autor: ige
Po pierwsze szkoda ze kupiles to mbc bo jest troche gowniane. Po drugie krec bardzo malo tzn. jak juz masz 0,5bara to nie robisz obrotu o 1 tylko np. pol obrotu - wsiadasz, testujesz i tak az do uzyskania danej wartosci. Nie wiem jaka czulosc ma to MBC ale w mbc propera tak wlasnie jest ze wystraczy DELIKATNA korekta i cisnienie sie zmienia. Wlasciwie regulacja cisnienia obejmuje wlasnie bardzo maly zakres a reszta to albo minimum albo max.

: wt 11 paź, 2011 16:53
autor: SEBA200SX
już mnie h*j strzela z tym mbc...

po pierwsze boost zaczyna rosnąć (wg wskaźnika ) przy ok 4 tyś/obr (jest wtedy 0.5bara) o przy 5.5 tyś/obr zaczyna spadać ( do 0.4bara) :shock: :!: przecież ponoć t28 trzyma super do końca obrotów... po drugie nie moge też ustawić ciśnienia większe niż 0.5 bara...ale raz go pogoniłem i na peaku było prawie 7 bara...a potem ciągle tylko 0.5 :(

sprawdzałem dmuchając w mbc i kręcąc nim czy jest szczelny itp i wszystko ok ...psiknąłem też wd40 do środka ale nic nie dało

co to ma być :?: walnięty WG czy te gówniane MBC? trze było kupić od razu properfekt ale kto wiedział...

: śr 12 paź, 2011 07:34
autor: szaman
bierzez zwykla pompke samochodowa albo cos podobnego wpinasz sie z przewodem do aktuatora wastegate i powoli podnosisz cisnienie i widzisz przy ilu sie otwiera,

to samo z mbc - mozesz w ten sposob wstepnie sprawdzic cisnienia otwarcia,

potem laczysz to wszystko i sprawdzasz czy wastgate sie otworzy przy podpieciu poprzez mbc i przy jakim cisnieniu

ps. mi przy takich testach wezy sterujacych aktuatorem i dv wyszlo ze dv puszczala powietrze i boost wlasnie opadal przy wyzszych obrotach, wiec u ciebie tez jest opcja malej nieszczelnosci w tym obszarze ;)

: śr 12 paź, 2011 17:13
autor: SEBA200SX
a u was na wskaźniku boost wskazówka wzrasta powoli ale jak osiągnie dane ciśnienie to już stoi sztywno :?: czy może troche falować u góry ? (żebym wiedział jak powinno być prawidłowo)