Strona 4 z 4

: sob 19 lis, 2011 15:56
autor: SEBA200SX
byłem niedawno na spocie s13 w gda i kolega gh powiedział mi że mam źle podpięty mbc i od tego mam skoki doładowania... podłączyłem tak jak mówił i rzeczywiście turbo ładnie wstaje i trzyma do końca ale niestety tylko 0.5 bara niezależnie od tego czy wkręcam czy odkręcam pokrętło do regulacji :( o co kaman :?: mbc mam taki
Obrazek

a podłączyłem tak

Obrazek

: ndz 20 lis, 2011 19:37
autor: SEBA200SX
ma ktoś jakieś pomysły co to może być? źle podłączyłem czy mbc do wymiany... albo WG :?:

: pn 21 lis, 2011 18:29
autor: IceMan
ten trójnik to po co tam jest ?
mbc to takie zwykłe ze sprężynką i kuleczką w środku ?

: pn 21 lis, 2011 18:40
autor: SEBA200SX
skoro jest w zestawie to wypadło by go zamontować chyba...

: pn 21 lis, 2011 18:50
autor: kaszub

: pn 21 lis, 2011 18:59
autor: SEBA200SX
wcześniej miałem podłączone tak jak na tym obrazku właśnie i przy ustawieniu ciśnienia raz było 0.6 a raz 0.9 a ciśnienie spadało o 0,2 przy 5 tyś/obr

na spocie kolega gh pokazał jak ma taki sam mbc u siebie podpięty (u niego wszystko działa) i ja teraz podłączyłem tak samo i ciśnienie już nie opada tylko nie moge regulować...

zara sie wk*rwie i kupie properfekt... bo ciągle mam z tym ciśnieniem problemy i nie moge bawić sie autem bo albo ciśnienie za małe albo za duże i strach jeździć :x

: pn 21 lis, 2011 23:24
autor: PiotrekŁDZ
To będzie dobry zakup!

: wt 22 lis, 2011 10:43
autor: IceMan
podłącz bez tego trójnika i zobacz co będzie
bo to podłączenie z trójnikiem jest o kant pupy, bo turbo będzie później wstawać, WG jest ciągle pod ciśnieniem
z dolotu do wlotu mbc, wylot mbc do WG i kręć śrubką, im mocniej wkręcona śrubka, tym wyższe ciśnienie
regulacja mbc jest dość upierdliwa, bo czasami pół obrotu robi bardzo dużą różnicę w ciśnieniu ,a na początku wydawać się może że kręcenie śrubką nic nie daje, aż do pewnego momentu gdzie zaczyna się dziać

: czw 26 kwie, 2012 13:46
autor: patryk200
Wiem ze trochę temat już ma ale nie będę zakładał nowego bo chodzi mi cały czas o to samo. A zatem mam mbc i bov od properfekt i podłączałem tak ze westgate-mbc-turbo, tylko jest mały problem ląduje więcej ale dopiero przy 5tys wstaje pełnym ogniem turbina. Do 5tys ląduje stale 0.5b a dopiero po 5 daje 1b i nie wiem czy to wina zle zamontowanego mbc czy co słyszałem od gościa ze mbc powinno byc podpięte pod ssacy ale nie wiem dlatego pytam. Wiem ze było dużo tłumaczeń jak to ma być podłączone ale nikt nie miał chyba takiego problemu co ja. A i jeszcze moja turbawka to TD04

: pn 31 sie, 2015 23:16
autor: dredman
Ja odebralem auto po remoncie..

docieram i dzis czas na boost... Patrze na zegar a tu boost mi lecu do 0,8 i nie chce sprawdzac dalej heh... I w zwiazku z tym zastanawiam sie czy zwiesila sie kiedys komus kulka w MBC properfekt tym z ceramiczna kulka ? u mnie reglacja nic nie zmienia czy wkrecony bardziej czy wykrecony prawie max.. nadal za duzo boostu daje
przy wykreconynm powinien byc stock t28 a tu 0.8 Bar
Fakt ten MBC zaczal jakos mega lekko sie wkrecac/wykrecac wiec trzeba go chyba rozebrac...

Jedyne co mysle to jeszcze ze asy moze podlaczyli odwrotnie kable, slow brak czasem

: wt 01 wrz, 2015 07:53
autor: szaman
dredman, popatrz sobie dokladnie czy ci sie sruba wkreca czy tylko pokretlem krecisz, jak jest kontra dociagnieta to pokretlem nie poregulujesz, a sie bedzie obracac ;)

mozesz testowo wywalic mbc i zobacz czy bedzie seryne doladowanie,
a zakres regulacji w mbc idzie tak, ze na poczatku nic nei wplywa, a pozniej juz pol obrotu robi duuzo roznice,