Regeneracja T28

Wszystko dotyczące użytkowania, dobierania, eksploatacji turbin oraz ew.napraw

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Turbo na BB się nie regeneruje. Można je naprawić kupując nowy cały wkład a stare zostawiamy musze czyli właściwie jakbyśmy kupili nowe turbo. Garret nie daje nawet gwarancji na spreżarki z seri GT na kólkach.
Ostatnio zmieniony pt 09 gru, 2011 19:12 przez ige, łącznie zmieniany 1 raz.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Awatar użytkownika
BarTeX5575
Stały gość
Stały gość
Posty: 285
Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Zmieniałeś bebechy na seryjne, czy z tym jednym łożyskiem 360 stopni, co ma ponoć wytrzymać większe doładowanie?
Powoli powoli, bo się rozp.....li
skolimus
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: wt 12 maja, 2009 18:16
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Raczej na seryjne, ale jak masz namiar na to łożysko to pokaż jak ono wygląda to Ci powiem czy przypadkiem takiego nie było w zestawie :)
Awatar użytkownika
BarTeX5575
Stały gość
Stały gość
Posty: 285
Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Tutaj masz 2 zdjęcia zestawów.
Pierwszy seria, drugi ten ulepszony 360 stopni.
Załączniki
Seria.jpg
Thrust Bearing 360.jpg
Powoli powoli, bo się rozp.....li
pepe
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 5
Rejestracja: czw 24 cze, 2010 23:15

jaka jest różnica między pierwszym zestawem a drugim i jakie zalety płyną z zastosowania ''Thrust Bearing 360''
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Pewni takie że sprzedający więcej zarabia...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbo”