Właśnie z tym wisko jest coś nie tak.
Jak chodzi sobie na wolnych, to wiatrak kręci się szybko, przygazuje mu parę razy do 5000 to na wolnych zaczyna chodzić wolniej, mogę go wtedy zatrzymać ręką, ale po 30 sekunach chodzenia na jałowym zaczyna przyspieszać.
Jakby był zablokowany i po wkręceniu na obroty puszcza i potem znowu się blokuje.
Wskazówka jest na środku.
Jakoś w tygodniu przyjdzie mi zegaz tamparatury, to będę wiedział dokładnie o co chodzi, bo na tym na desce ciężko coś powiedzieć
Jeszcze jest cos takiego, że jak na postoju go zagrzewam, to jak wstazówka jest jeszcze przed środkiem i przytrzymam ga na 3000 przez 20 sekund, to zaczyna spadać temperatura.
Jakby wentylator chłodził nie dogrzany silnik.
Jak wejdzie na środek, to już nie spada przy gazowaniu.
Wywale to wisko i Spala zamontuje, będzie tak jak ma być, bez kombinowania i silnik trochę się odciąży
Otwarty BOV
Moderator: Moderator
- BarTeX5575
- Stały gość
- Posty: 285
- Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Ostatnio zmieniony pn 14 lut, 2011 00:47 przez BarTeX5575, łącznie zmieniany 1 raz.