Jednej rzeczy brakuje ze do 270km mozna uzyc t25 zregenerowanej hybryodwo i to duzo taniej wyjdzie niz zakup t28 i szybciej niz sprzedac np t25 poszukac t28 i kupic.
http://www.turbodynamics.co.uk/shop/952 ... -2531.html
http://www.turbotechnics.com/turbo/hybrid.htm
Uprgade i regeneracja T25/T28 i innych
Moderator: Moderator
rozwinie ktoś tematganjab pisze:mozna uzyc t25 zregenerowanej hybryodwo i to duzo taniej wyjdzie niz zakup t28
jakie koszty
gdzie i z czym to sie je
ile hp można wycisnąć
(szukałem na temat turbin hybryd ale nie ma za dużo na forum)
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
Koszt 1600zł przy zakupie gotowej hybrydySEBA200SX pisze:rozwinie ktoś tematganjab pisze:mozna uzyc t25 zregenerowanej hybryodwo i to duzo taniej wyjdzie niz zakup t28
jakie koszty
gdzie i z czym to sie je
ile hp można wycisnąć
(szukałem na temat turbin hybryd ale nie ma za dużo na forum)
przy regeneracji swojej suszarki 1100-1200zł
W skład zxestawu wchodzą: nowy wałek, nowe koło kompresora, muszla ssąca T3/rozwiercana muszla T3/muszla T4
ślizgi, uszczelniacze itp
wykonac można u każdego turbiniarza, ale nie wszystkim chce się w to bawić
http://www.emp-turbo.pl/ u Ernesta , zdecydowanie da się taką suszarkę zamówić, nota bene 1-na na stanie czejka na gotówkę wlot do muszli ssącej i indrucer z tego co pamiętam zamówiłem 52mm , śrtednicy exdrucera nie pamiętam
sama turbina mocy nie daje, ale jej wydajność spokojnie 340km
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
a zamówić taki zestaw do przerobienia T25 w hybrydePajak2444 pisze:wykonac można u każdego turbiniarza,
trzeba w www.emp-turbo.pl? czy każdy dobry zakład od turbin będzie miał części do załatwienia?
(niestety stronka w przygotowaniu dlatego tu pytam)
bo jak koszt 1200zł to okazja jak cholera ...używka t28 od 1400zł a tu mamy praktycznie nówke turbo co dmuchnie więcej niż t28 ? czemu wszyscy tak nie robią gdzie haczyk
Ostatnio zmieniony czw 24 lut, 2011 18:59 przez SEBA200SX, łącznie zmieniany 2 razy.
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
haczyk jest w tym ze wiekszosc turbo po regeneracji w nissanie zalicza zgon w przyspieszonym tempie
wedlug mnie regenerowanie starego trupa t25 to mowiac krotko <font class="red">nie znam ortografii brzydkiego słowa określającego męskie przyrodzenie</font> pomysl, dziwie sie wogole ze zamiast wyciagac wnioski z setek wysranych turbin po regeneracji ktos wogole proponuje takie rozwiazania
wedlug mnie regenerowanie starego trupa t25 to mowiac krotko <font class="red">nie znam ortografii brzydkiego słowa określającego męskie przyrodzenie</font> pomysl, dziwie sie wogole ze zamiast wyciagac wnioski z setek wysranych turbin po regeneracji ktos wogole proponuje takie rozwiazania
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Wszystko zależy gdzie się regenerowało suszarke.
Problemem jest tylko zakład.
Cały układ wirujacy jest nowy, więc niema prawa nie dzialać.
Problemem jest tylko zakład.
Cały układ wirujacy jest nowy, więc niema prawa nie dzialać.
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
Zgadzam się z tym całkowicie, ja mam T25 po regeneracji, zrobilem bo sam nie wiedziałem czy mi wszystko odpali, więc chciałem najprosciej jak sie da. Jeżdże już rok czasu, fakt że kilometrów dużo nie zrobiłem bo jakieś 1000-1500 ale fura do zabawy więc i spalanie koło 20 i nic nie kopci. A kumpel kupił T28 po regeneracji nie zrobił 100 km i olej w wydech.. ale o tym już książki pisali.. Sorki za OFFaPajak2444 pisze:Wszystko zależy gdzie się regenerowało suszarke.
Problemem jest tylko zakład.
Cały układ wirujacy jest nowy, więc niema prawa nie dzialać.
A jakbym o tym słyszał rok temu to na bank bym spróbował.
Ostatnio zmieniony czw 24 lut, 2011 23:13 przez skolimus, łącznie zmieniany 1 raz.
coś takiego jak zestaw w teorii możnaby zamówić, ale nikt nie weżmie odpowiedzialności za poskładanie turbiny na obcych częściach,
kupując gotowca masz gwarancję.
ja od EMP mam 2 suszarki\
1 narazie przelatala może z 15 minut, 2 ga ma ok 7000km za sobą, ale na doładowaniu 0,5 bara
dolot suchy
wydech suchy
luzów brak
łożyska 360-ki
kupując gotowca masz gwarancję.
ja od EMP mam 2 suszarki\
1 narazie przelatala może z 15 minut, 2 ga ma ok 7000km za sobą, ale na doładowaniu 0,5 bara
dolot suchy
wydech suchy
luzów brak
łożyska 360-ki
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
0,5 bara sie nie liczy
więcej silnik nie podoła( kompresja 11:1)Binio_ pisze:0,5 bara sie nie liczy
ale fakt jest , że turbo budzi się przy 4000 ( szalony brat do 1,6 wrzucił T3/T4) i przy odcince ono dalej ledwo ziewa.
na lato plan przezucenia tej lochy do M20B25/7 i tam pełny bar
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 18
- Rejestracja: wt 01 mar, 2011 21:41
- Lokalizacja: WROCŁAW
- Kontakt:
same części niestety niewiele Ci dadzą ............trzeba wiedzieć jak dobrze naprawić turbosprężarkę ..........tutaj jest haczykSEBA200SX pisze:a zamówić taki zestaw do przerobienia T25 w hybryde
trzeba w www.emp-turbo.pl? czy każdy dobry zakład od turbin będzie miał części do załatwienia?
(niestety stronka w przygotowaniu dlatego tu pytam)
bo jak koszt 1200zł to okazja jak cholera ...używka t28 od 1400zł a tu mamy praktycznie nówke turbo co dmuchnie więcej niż t28 ? czemu wszyscy tak nie robią gdzie haczyk
myślę ,że kolega wylewa swoje żale z powodu ,że naprawiał suszarki w jakiś garażach .......ale to powszechna opinia na Polskim rynku ,najpierw żeby było tanio,a później płakanie na forum .........ige pisze:haczyk jest w tym ze wiekszosc turbo po regeneracji w nissanie zalicza zgon w przyspieszonym tempie
wedlug mnie regenerowanie starego trupa t25 to mowiac krotko PIP pomysl, dziwie sie wogole ze zamiast wyciagac wnioski z setek wysranych turbin po regeneracji ktos wogole proponuje takie rozwiazania
a tak naprawdę Wojtek to nawet nie turbosprężarki składane na moich częściachPajak2444 pisze:ja od EMP mam 2 suszarki\
1 narazie przelatala może z 15 minut, 2 ga ma ok 7000km za sobą, ale na doładowaniu 0,5 bara
dolot suchy
wydech suchy
luzów brak
łożyska 360-ki
Ostatnio zmieniony wt 01 mar, 2011 22:11 przez ERNI, łącznie zmieniany 1 raz.
no to zle myslisz
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 18
- Rejestracja: wt 01 mar, 2011 21:41
- Lokalizacja: WROCŁAW
- Kontakt:
widzę co piszesz ...........po co siejesz zamęt skoro nie masz pojęcia o naprawach turbosprężarek ? skoro człowiek coś wyprodukował to drugi może to naprawić jeśli wie jak to zrobić ........ige pisze:no to zle myslisz
Sluchaj nie zamet tylko kazdy ma prawo do swojego zdania. Ja nigdy zadnej sprezarki nie regenerowalem bo nie mialem takiej potrzeby ale tez nigdy bym nie regenerowal po przejsciach moich znajomych i po tym co mozna przeczytac niejednokrotnie o robocie niby renomowanych firm ktore sie tym trudnia. Wystraczy poszukac tylko na tym forum pod haslem regeneracja a wyniknie z tego ze jednak zdecydowana wiekszosc chyba nie wie jak to zrobic. Jesli Ty to potrafisz zrobic dobrze i dac na to gwarancje to bardzo mnie to cieszy.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Widze kolego Erni ze zajmujesz sie turbosprezarkami i ich regeneracja.
Na ile dasz gwarancje na zregenerowana T25?
Tylko pozniej bez wymawiania sie ze olej slabej jakosci,ze zle zamontowana itp.
Nowe potrafily przezyc kilkanascie lat.
Na ile dasz gwarancje na zregenerowana T25?
Tylko pozniej bez wymawiania sie ze olej slabej jakosci,ze zle zamontowana itp.
Nowe potrafily przezyc kilkanascie lat.