Czy to na pewno turbo

Wszystko dotyczące użytkowania, dobierania, eksploatacji turbin oraz ew.napraw

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
MiniMi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 521
Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 19:45
Lokalizacja: Tychy/stryszawa
Kontakt:

Wiem, że nikt nie odpowie na 100% ale mam pytanie czy takie kopcenie może być spowodowane czymś innym niż turbo??
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sbR5PsV0JKc[/youtube]

Problem wystąpił po wymianie uszczelek przy kolektorze wcześniej doładowanie było 0,5 po wymianie 0,7 zachciało mi się ścigać z gościem i po tym auto tak kopci jak na filmiku.. Czasami na wolnych obrotach tak puści że za mną nic nie widać :evil: a czasami nic...
teraz doładowanie znowu 0,5 podciśnienie prawie 0,7.

Turbo to t25 i ma luz poprzeczny dość duży i wzdłużny...
Pieniądze można zainwestować, albo przepierdzielić. Można też zainwestować w nissana- czyli przepierdzielić.
rtuber
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1204
Rejestracja: śr 20 lut, 2008 12:49
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Jak nie turbo, to może pierścienie.
Ostatnio zmieniony czw 12 maja, 2011 20:36 przez rtuber, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Jeszcze Cię Wskrzeszę !!!
Awatar użytkownika
MiniMi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 521
Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 19:45
Lokalizacja: Tychy/stryszawa
Kontakt:

tylko że płynu chłodzącego mi nie ubywa jak kiedyś wlałem to jest do teraz tyle samo...
Pieniądze można zainwestować, albo przepierdzielić. Można też zainwestować w nissana- czyli przepierdzielić.
Awatar użytkownika
TiGRA
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 1777
Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
Kontakt:

jak nie turbo to pierścienie... chociaż jak masz luzy to dalej bym nie szukał... :(
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Awatar użytkownika
BUGALUS
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 757
Rejestracja: czw 24 maja, 2007 20:58
Lokalizacja: pruszcz gdanski

heee ale mnie tym filmikiem ubawiłeś moja T25 po regeneracji w moto remo też tak kopciła zobacz czy masz w dolocie olej
Awatar użytkownika
MiniMi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 521
Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 19:45
Lokalizacja: Tychy/stryszawa
Kontakt:

coś tam jest....
Już jestem przygotowany na kupno t28 tylko chciałem być mniej więcej pewny :roll:
Pieniądze można zainwestować, albo przepierdzielić. Można też zainwestować w nissana- czyli przepierdzielić.
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Wykręć lambdę, jak jest wilgotna to na 100% uszczelniacze turbiny...
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
MiniMi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 521
Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 19:45
Lokalizacja: Tychy/stryszawa
Kontakt:

dobra dzisiaj sprawdzę po pracy :wink:
Pieniądze można zainwestować, albo przepierdzielić. Można też zainwestować w nissana- czyli przepierdzielić.
Awatar użytkownika
MiniMi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 521
Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 19:45
Lokalizacja: Tychy/stryszawa
Kontakt:

no i sprawdziłem odpaliłem pochodził wykręciłem lambde i jest wilgotna z oleju..... czyli co zmieniać turbo??
Pieniądze można zainwestować, albo przepierdzielić. Można też zainwestować w nissana- czyli przepierdzielić.
Awatar użytkownika
Dasiek
Redaktor
Redaktor
Posty: 957
Rejestracja: czw 19 mar, 2009 21:38
Lokalizacja: Kraków

Tak. Ultra dramatu jeszcze nie ma. Widziałem gorsze przypadki :mrgreen:
Kontroluj stan oleju (bardzo często) i wymień turbo :)
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Podłącze się do tematu bo sam juz nie wiem co u mnie kopci. Wydawało mi się że turbina, ale czy turbo może kopcić tylko przy pałownaiu? U mnie wygląda to tak że zaraz po odpaleniu puszcza sobie chmurkę, podczas normalnej jazdy do 3 tys nic się nie dziaje a potem czym turbo bardziej pompuje tym bardziej kopci az robi lokomotywe:(. Słychać też dźwięk pracującej turbiny-takei jakby wkręcanie się "łożysk" na obroty czego wcześniej nie było. Dolot o dziwo suchy. Kopcenie zaczęło się po przepałownaiu na 1.5 bara. Tłoki zmieniłem(popękały), ale okazało się że po naprawie nadal kopci, ale już inaczej i mniej.
Do tej pory widziałem ze jak tiurbo się zesrało to kopci tez na wolnych tak jak u kolegi wyżej.

Do tego jeszcze bybs mi zasugerowął żę uszczelniacze zaworowe potrafią się zesrać od nadmiaru oleju a niestety ten u mnie wystepowął w ilości znacznej gdyż rurka od bagnetu nei doszła do końca pompy oileju i była z 1cm wyżej niż powinna a ja lałem oliwe jak ten głupi żeby był stan:/
Awatar użytkownika
MiniMi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 521
Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 19:45
Lokalizacja: Tychy/stryszawa
Kontakt:

u mnie jest tak, że na wolnych kopci, a kumpel jechał dzisiaj za mną i mówi że na wyższych obr nie widać żeby kopcił...
Pieniądze można zainwestować, albo przepierdzielić. Można też zainwestować w nissana- czyli przepierdzielić.
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Na wyższych obrotach jest wyższa temp. i więcej spalin - olej się lepiej dopala i jest mniejsze stężenie, stąd brak dymu - na wolnych kapie sobie w muszlę, spala się i dym z niego to duża część objętości spalin - dlatego widać ;).

A nie jest czasem tak że jak go pociągniesz przez obroty to nie widać, a leci bąk jak odpuścisz gaz?

@PiotrekŁDZ
W dolot nie zawsze leci - zależy który uszczelniacz walnie, bardziej przejebane ma ten od strony gorącej więc częściej olej idzie w wydech.
Zrób ten sam manewr co MiniMi - wykręć lambdę, jak będzie mokra to sam wiesz ;)

Inne opcje to pierścienie lub uszczelniacz któregoś zaworu.
Ostatnio zmieniony ndz 15 maja, 2011 20:12 przez roball, łącznie zmieniany 1 raz.
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
MiniMi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 521
Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 19:45
Lokalizacja: Tychy/stryszawa
Kontakt:

roball pisze: A nie jest czasem tak że jak go pociągniesz przez obroty to nie widać, a leci bąk jak odpuścisz gaz?

no tak jest jak mówisz...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JrhR2jqZzpM[/youtube]

na tym widać dobrze kiedy puszcza kiedy nie...
Ostatnio zmieniony ndz 15 maja, 2011 20:54 przez MiniMi, łącznie zmieniany 1 raz.
Pieniądze można zainwestować, albo przepierdzielić. Można też zainwestować w nissana- czyli przepierdzielić.
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Na filmie puszcza w momencie ruszania - olej paruje w wydechu, a jak wrzucisz bieg i dodasz gazu to wyrzuca opary na zewnątrz.

Mi chodzi o sytuację kiedy trzymasz stałe, wysokie obroty i puścisz gaz - jeżeli w tym momencie poleci bąk to mogą być pierścienie.
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbo”