Napięcie na pompie paliwa

Wszystko dotyczące użytkowania, dobierania, eksploatacji turbin oraz ew.napraw

Moderator: Moderator

PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Zainspirowany tematem na racing forum pytam jak pociągnąć dobre napoiecie do naszych pomp? Mógłby ktoś w miare ogarnięty poweidzieć gdzie dać gruby kabel? :D Myślę że to bardzo ważna sprawa!
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Nowe przewody o wiekszym przekroju + do aku (przy aku bezpiecznik 15A), masa do budy. Właczanie pompy za pomoca przekaznika sterowanego z starego zasilania pompy.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Czyli równie dobrze mogę doprowadzić poprostu + i - na pompe i włączać przyciskiem w kabinie?

Jaki przekaźnik użyć? gdzie jest oryginalny? Kompletnei nie mam pojęcie o elektryce
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Mozna ale to bez sensu troche jak mozna normalnie kluczykiem jak w orginale.
Przekaznik najzwyklejszy samochodowy 15-20A (moze byc wiecej).

Jutro ci moge wrzucic fotki jak to powinno wygladac i jak ma byc podlaczone, takie male foto story.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Baaaaardzo mi się przydadzą!
Awatar użytkownika
TiGRA
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 1777
Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
Kontakt:

ige, to walnij fotostory do działu Zrób to sam ... :D
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Awatar użytkownika
ziperr
Stały gość
Stały gość
Posty: 242
Rejestracja: ndz 24 lip, 2005 12:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Na odpalonym aucie mam napięcie na pompie ok.11,8, a na aku 14,x. Robić dodatkowe kable?
W sumie już próbowałem to zrobić, ale coś mi nie wyszło :roll:
'Nigdy nie jest źle, ale zawsze może być lepiej' ;]
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Spoko moge zrobic zrob to sam ale troszke pozniej bo teraz nie mam na to czasu :) To jest ogolnie bardzo proste.

ziperr 11.8V pod obciazeniem czy na wolnych? tak czy siak to dosyc spory spadek napiecia jak takie jest na wolnych to pod obciazeniem napewno jeszcze siadzie - im mniejsze napiecie tym mniejsza wydajnosc pompy. U siebie pod obciazeniem mam ok 13.8V.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Awatar użytkownika
BUGALUS
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 757
Rejestracja: czw 24 maja, 2007 20:58
Lokalizacja: pruszcz gdanski

4 kwadrat i oba do aku
Awatar użytkownika
ziperr
Stały gość
Stały gość
Posty: 242
Rejestracja: ndz 24 lip, 2005 12:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

ige - no to będę musiał powalczyć ;)
Chociaż przy moich zdolnościach pomiarowych to równie dobrze mogło być więcej, ale lepiej sie zabezpieczyć :)
'Nigdy nie jest źle, ale zawsze może być lepiej' ;]
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

to chociaz jakiś schemacik i słowne wytłumaczenie. Jaki przekaxnik i co tma jeszcze.
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

no poprostu puszczacie grubsze nowe kable z aku do pompy paliwa.
+ puszczamy przez przekaznnik, albo dajemy nowy,wykorzystujac do niego sygnał sterowania przez stary przekaznik-znajduje sie on w skrzynce bezpiecznikow zaraz obok aku,albo wykorzystujemy ten stary.
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

I wszystko jasne. oryginalnego + z pompy daje na aktywowanie przekaznika a nowego + dla pompy ciągne zaku? nie kumam tylko po co dawać - do przekaznika. przecież - podłącza sie do obudowy pompy. i jeszcze skąd przekaznik wie zgSilismy silnik?
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Bo nie będzie już napięcia sterującego cewką (napięcie sterujące pochodzi z dotychczasowego przewodu sterującego pompą paliwa).
Teraz ECU aktywuje przekaźnik, który powoduje pojawienie się napięcia na pompie bezpośrednio z aku. Krótki przewód = mały spadek.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbo”