Napięcie na pompie paliwa
Moderator: Moderator
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Zainspirowany tematem na racing forum pytam jak pociągnąć dobre napoiecie do naszych pomp? Mógłby ktoś w miare ogarnięty poweidzieć gdzie dać gruby kabel? Myślę że to bardzo ważna sprawa!
Nowe przewody o wiekszym przekroju + do aku (przy aku bezpiecznik 15A), masa do budy. Właczanie pompy za pomoca przekaznika sterowanego z starego zasilania pompy.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Czyli równie dobrze mogę doprowadzić poprostu + i - na pompe i włączać przyciskiem w kabinie?
Jaki przekaźnik użyć? gdzie jest oryginalny? Kompletnei nie mam pojęcie o elektryce
Jaki przekaźnik użyć? gdzie jest oryginalny? Kompletnei nie mam pojęcie o elektryce
Mozna ale to bez sensu troche jak mozna normalnie kluczykiem jak w orginale.
Przekaznik najzwyklejszy samochodowy 15-20A (moze byc wiecej).
Jutro ci moge wrzucic fotki jak to powinno wygladac i jak ma byc podlaczone, takie male foto story.
Przekaznik najzwyklejszy samochodowy 15-20A (moze byc wiecej).
Jutro ci moge wrzucic fotki jak to powinno wygladac i jak ma byc podlaczone, takie male foto story.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Baaaaardzo mi się przydadzą!
- TiGRA
- -#Administrator
- Posty: 1777
- Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
- Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
- Kontakt:
ige, to walnij fotostory do działu Zrób to sam ...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Na odpalonym aucie mam napięcie na pompie ok.11,8, a na aku 14,x. Robić dodatkowe kable?
W sumie już próbowałem to zrobić, ale coś mi nie wyszło
W sumie już próbowałem to zrobić, ale coś mi nie wyszło
'Nigdy nie jest źle, ale zawsze może być lepiej' ;]
Spoko moge zrobic zrob to sam ale troszke pozniej bo teraz nie mam na to czasu To jest ogolnie bardzo proste.
ziperr 11.8V pod obciazeniem czy na wolnych? tak czy siak to dosyc spory spadek napiecia jak takie jest na wolnych to pod obciazeniem napewno jeszcze siadzie - im mniejsze napiecie tym mniejsza wydajnosc pompy. U siebie pod obciazeniem mam ok 13.8V.
ziperr 11.8V pod obciazeniem czy na wolnych? tak czy siak to dosyc spory spadek napiecia jak takie jest na wolnych to pod obciazeniem napewno jeszcze siadzie - im mniejsze napiecie tym mniejsza wydajnosc pompy. U siebie pod obciazeniem mam ok 13.8V.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
ige - no to będę musiał powalczyć
Chociaż przy moich zdolnościach pomiarowych to równie dobrze mogło być więcej, ale lepiej sie zabezpieczyć
Chociaż przy moich zdolnościach pomiarowych to równie dobrze mogło być więcej, ale lepiej sie zabezpieczyć
'Nigdy nie jest źle, ale zawsze może być lepiej' ;]
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
to chociaz jakiś schemacik i słowne wytłumaczenie. Jaki przekaxnik i co tma jeszcze.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
no poprostu puszczacie grubsze nowe kable z aku do pompy paliwa.
+ puszczamy przez przekaznnik, albo dajemy nowy,wykorzystujac do niego sygnał sterowania przez stary przekaznik-znajduje sie on w skrzynce bezpiecznikow zaraz obok aku,albo wykorzystujemy ten stary.
+ puszczamy przez przekaznnik, albo dajemy nowy,wykorzystujac do niego sygnał sterowania przez stary przekaznik-znajduje sie on w skrzynce bezpiecznikow zaraz obok aku,albo wykorzystujemy ten stary.
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
I wszystko jasne. oryginalnego + z pompy daje na aktywowanie przekaznika a nowego + dla pompy ciągne zaku? nie kumam tylko po co dawać - do przekaznika. przecież - podłącza sie do obudowy pompy. i jeszcze skąd przekaznik wie zgSilismy silnik?
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Bo nie będzie już napięcia sterującego cewką (napięcie sterujące pochodzi z dotychczasowego przewodu sterującego pompą paliwa).
Teraz ECU aktywuje przekaźnik, który powoduje pojawienie się napięcia na pompie bezpośrednio z aku. Krótki przewód = mały spadek.
Teraz ECU aktywuje przekaźnik, który powoduje pojawienie się napięcia na pompie bezpośrednio z aku. Krótki przewód = mały spadek.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować