Witam...mam takie pytanie do wtajemniczonych wiadomo, że turbiny w Skyline miały inną dupę niż te w 200SX...i tu moje pytanie, czy dupa z T28 podejdzie do turbiny z R33 GTS-T spec2 i będzie wszystko pracowało jak trzeba? Z góry dziękuję za odpowiedz.
Pzdr. Adrian
turbo R33 gts-t spec2 a T28
Moderator: Moderator
-
- Coś już wiem
- Posty: 122
- Rejestracja: sob 01 lis, 2008 21:55
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
jak probowalem z turbo od gtr'a to kombinowalem z muszla z t25 i po delikatnej przerobce podeszlo.
z tego co pamietam to nie podchodzi tak latwo, muszla z t28 ma chyba mniejszy otwor i niebardzo pasuje, ogolnie jesli pytasz czy jest p&p to napewno nie
Probowalem kiedys zalozyc zeliwo z rb25 na t28 i nie pasowalo
Probowalem kiedys zalozyc zeliwo z rb25 na t28 i nie pasowalo
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Można zrobić hybrydę - roztoczyć muszlę do odpowiedniej średnicy, ale nigdy nie wiadomo jaka wyjdzie geometria, muszla może się zatykać albo mieć za duży luz - w konkretnych modelach kształt wirnika i muszli są opracowane jako komplet.
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...