Turbo T28 471104-1 montaz :> nie ma lipy :D
Moderator: Moderator
ja właśnie jestem na etapie podłączania węży w oplocie do t28 w ca
i mam pytanie po wykręceniu takiego małego "kolanka" z bloku które zasila olejem turbinę zobaczyłem że jest w nim zwężka tzn dziurka zmniejsza się do ok 2mm średnicy może mniej
po co to mam to rozwiercić żeby smarowanie było lepsze czy to tak ma zostać
prosze o szybką odpowiedź bo jutro chciałbym wszystko poskładać...
i mam pytanie po wykręceniu takiego małego "kolanka" z bloku które zasila olejem turbinę zobaczyłem że jest w nim zwężka tzn dziurka zmniejsza się do ok 2mm średnicy może mniej
po co to mam to rozwiercić żeby smarowanie było lepsze czy to tak ma zostać
prosze o szybką odpowiedź bo jutro chciałbym wszystko poskładać...
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
Tak ma byc.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
ja dzisiaj zamontowałem t28 w ca i napisze tak dla potomnych co musiałem przerabiać :
-wąż olejowy w oplocie miał inną końcówke
-spływ oleju trzeba było grzać palnikiem i podginać
-jeden otwór w down pipe trzeba było rozpiłowywać
-węże od turbo do intercoolera nie pasowały ( trzeba było kombinować obracać rury itp)
-osłony cieplne na kolektorze i na turbinie trzeba było ciąć albo w ogóle wywalić
- wężyk od westgate trzeba było podłączyć za muszle zimną ( wiercenie gwintowanie itp)
jak coś mi sie przypomni to dopisze
-wąż olejowy w oplocie miał inną końcówke
-spływ oleju trzeba było grzać palnikiem i podginać
-jeden otwór w down pipe trzeba było rozpiłowywać
-węże od turbo do intercoolera nie pasowały ( trzeba było kombinować obracać rury itp)
-osłony cieplne na kolektorze i na turbinie trzeba było ciąć albo w ogóle wywalić
- wężyk od westgate trzeba było podłączyć za muszle zimną ( wiercenie gwintowanie itp)
jak coś mi sie przypomni to dopisze
Ostatnio zmieniony sob 10 wrz, 2011 17:13 przez SEBA200SX, łącznie zmieniany 1 raz.
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
seba a jaki icek ? seryjny czy proper FMIC masz ?
ja osobiscie na seryjnym ICku nie mam zamiarau nawet nic dlubac z turbina, jakos w tym sensu nie widze bo za maly jest
Ad turbo elbow ca no wlasnie trzeba rozpilowac oczko, ale tak sie zastanawiam skoro turbo t28 to moze od razu kupic elbow od sr20det i sie obejdzie bez pilowania oczka tylko ciekawe czy poza tym reszta wymiarow taka sama jak w elbow ca
ja osobiscie na seryjnym ICku nie mam zamiarau nawet nic dlubac z turbina, jakos w tym sensu nie widze bo za maly jest
Ad turbo elbow ca no wlasnie trzeba rozpilowac oczko, ale tak sie zastanawiam skoro turbo t28 to moze od razu kupic elbow od sr20det i sie obejdzie bez pilowania oczka tylko ciekawe czy poza tym reszta wymiarow taka sama jak w elbow ca
rur od ic nie trzeba ruszac jak przekrecisz muszle zimną na rdzeniu, wtedy tez czasem znikaja problemy z aktuatorem i ciegnem
na razie seria ...seba a jaki icek ? seryjny czy proper FMIC masz ?
ja na dniach wywalę kata (ostatni tłumik przelot jest) potem zamontuje stożek z dolotem MBC i tak pod 0,7 bara dmuchnę powinno być koło 200KM na razie styka...
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
-
- Coś już wiem
- Posty: 122
- Rejestracja: sob 01 lis, 2008 21:55
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
czyli mały króciec w tej części...?SEBA200SX pisze: - wężyk od westgate trzeba było podłączyć za muszle zimną ( wiercenie gwintowanie itp)
Tak. Tylko dobrze przymierz żeby Ci wężyk dobrze wychodził i nie nagrzewał się od niczego.
Ja pociągnąłem do westgeta wężyk ten co idzie z tyłu kolektora ssącego i dochodzi do tego zaworka zamocowanego na kielichu przy turbinie. Ale nie miałem jeszcze za dużo czasu żeby to potestować.
Ja pociągnąłem do westgeta wężyk ten co idzie z tyłu kolektora ssącego i dochodzi do tego zaworka zamocowanego na kielichu przy turbinie. Ale nie miałem jeszcze za dużo czasu żeby to potestować.
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Podłączyłes wg pod wyjście pod regulator ciśnienienia. Bardzo zły pomysł. Regulator musi mieć podcisnienie tylko dla siebie brane z tyłu kol. ssacego mozliwie krótkim wezykiem. Wg powinno podlaczac sie przed ickiem dbając o to żeby pojemność węży była jak najmniejsza. Będzie wtedy lepiej chodzić.
Wydawało mi się to nie głupim pomysłem, bo przecież WG jest szczelny i ciśnienie w całym układzie jest takie same. Jednak skoro mówisz, że to zły pomysł to może jednak coś w tym jest... Jak pisałem nei miałem za bardzo czasu potestować co i jak.
im krótsze i lepszej jakości przewody podciśnieniowe tym mniejszy peak na WG.
Po prostu szybciej się napełnia. Wiec z kolektora to zły pomysł.
Po prostu szybciej się napełnia. Wiec z kolektora to zły pomysł.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
niedokonca moge sie z tym zgodzic,przy dobrym mbc properfekta nie odczuwalem roznic czy podcisnienie bylo wziete z kolektora czy z okolic turbiny.erison pisze:im krótsze i lepszej jakości przewody podciśnieniowe tym mniejszy peak na WG.
Po prostu szybciej się napełnia. Wiec z kolektora to zły pomysł.
Ostatnio zmieniony śr 30 lis, 2011 10:31 przez borimichal, łącznie zmieniany 1 raz.
Niestety tak to według fizyki jest a to że dobry MBC to inna sprawa.