do usuniecia
Moderator: Moderator
jw
Ostatnio zmieniony pt 16 lis, 2012 22:15 przez kaszub, łącznie zmieniany 1 raz.
... no mazna po wierzchy wysmarowac i tak sie wezre... GOSCIU mial racje jestem niedoro-zwojem...
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam
ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam
ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
Hmmm... co do odcinki przy 1bar to można się kłócić, mi odcina przy 1.15-1.20 bara na t28. Co do max boosta na t25 to jest więcej jak 1.2 bara, kali może potwierdzić bo kiedyś skręcił mbc na t25 i wypluło mu 1.5bara. Za to co do podciśnienia, to ja też mam między -0,5-0,6 a przy hamowaniu silnikiem max -0,78. A jeśli chodzi o żywotność turbo i ewentualne inne jej działanie, sprawdził bym najpierw co to jest za suszarka, jeśli nie jest to ori turbo to bez mbc może całkowicie inaczej pracować, z tego powodu np może ładować więcej jak seria.
From 0 to bitch in 2,5 seconds
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
to ja mam inna propozycje, do aktuatora podepnij pompke/kompresor z manometrem i sprawdz przy jakim cisnieniu zaczyna reagowac,
najlepiej pompke nozna badz reczna z dokladnym manometrem zeby nie przebic cisnieninia na strzal tylko powoli je podnosic
najlepiej pompke nozna badz reczna z dokladnym manometrem zeby nie przebic cisnieninia na strzal tylko powoli je podnosic
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Warto tu wyjasnic pewna kwestie.180SX pisze:Hmmm... co do odcinki przy 1bar to można się kłócić, mi odcina przy 1.15-1.20 bara na t28. Co do max boosta na t25 to jest więcej jak 1.2 bara, kali może potwierdzić bo kiedyś skręcił mbc na t25 i wypluło mu 1.5bara. Za to co do podciśnienia, to ja też mam między -0,5-0,6 a przy hamowaniu silnikiem max -0,78. A jeśli chodzi o żywotność turbo i ewentualne inne jej działanie, sprawdził bym najpierw co to jest za suszarka, jeśli nie jest to ori turbo to bez mbc może całkowicie inaczej pracować, z tego powodu np może ładować więcej jak seria.
W CA18DET komputer nie wie na jakim doladowaniu jedziecie poniewaz nie ma map sensora. Boostcut jest wyznaczany z funkcji sygnalu z przeplywomierza ktory mierzy ilosc powietrza i czujnika otwarcia przepustnicy. Komp sprawdza napiecie pod katem boostcut w okolicach 5tys rpm i teraz nie wiem dla jakiego napiecia wychodzi boostcut w seryjnym kompie ale sa to okolice zamkniecia MAF(5V). Im chlodniej tym wieksza gestosc powietrza co za tym idzie mniejsze doladowanie potrzebne zeby zamknac przeplywke np. w zimie beda boostcuty a w lecie nie.
Radze tobie nie robic takich prob ("mi odcina przy 1.15-1.20 bara na t28") na seryjnym kompie bo szybko zakonczy sie do dla twojego silnika bardzo zle
Max boost T25 to tez akurat zalezy od kilku kwesti ale nie ma sie co nad tym rozwodzic poniewaz te sprezarki nie nadaja sie do uzywania powyzej 1bara.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
TP limit jest sprawdzany w całym zakresie obrotów nie tylko w okolicach 5tys.
Im niżej osiągany boost tym większa szansa na boostcut'a - obciążenie dzieli się na pojedyncze obroty, dlatego przy niższych obrotach ecu przytnie mimo niższego napięcia na maf, a nie tylko maf jest brane pod uwagę - w dokumentacji nistune jest opisane jak ecu oblicza TP
Nie zmienia to faktu że zabawa z blokowaniem T25 ma sens w celach poznawczych, wyłącznie jeżeli nowa turbina już czeka na zamontowanie
Im niżej osiągany boost tym większa szansa na boostcut'a - obciążenie dzieli się na pojedyncze obroty, dlatego przy niższych obrotach ecu przytnie mimo niższego napięcia na maf, a nie tylko maf jest brane pod uwagę - w dokumentacji nistune jest opisane jak ecu oblicza TP
Nie zmienia to faktu że zabawa z blokowaniem T25 ma sens w celach poznawczych, wyłącznie jeżeli nowa turbina już czeka na zamontowanie
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
Dlatego napisalem , wyczyść przepływke bo może okazać sie iż źle mierzy...
Roball jest tak jak mowisz o TP tez juz wspomnialem wczesniej
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Pamiętam jak jakieś 3 miechy po kupnie S13 zrobiłem sobie prezjażdzkę po mojej wsi i się okazało, że ucinało mi seryjne doładowani. Nie wiedziałem co to jest, a to były boostcut.
A boostcut były dlatego, że był to bardzo chłodny marcowy dzień i już seryjne doładowanie powodowało takie cyrki. Wtedy myślałem, że mi coś silnik zaczyna się psuć (ale wtedy człowiek głupi i niedoświadczony był )
A boostcut były dlatego, że był to bardzo chłodny marcowy dzień i już seryjne doładowanie powodowało takie cyrki. Wtedy myślałem, że mi coś silnik zaczyna się psuć (ale wtedy człowiek głupi i niedoświadczony był )
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
E tam , jak bylismy na torze to przez całą sobote słyszalem jak mi panew pada a w niedziele to już sie nie przejmowalem zadnymi dzwiekami i nic sie nie stałokamilp1908 pisze:ale wtedy człowiek głupi i niedoświadczony był )
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
No wiem wiem, już z daleka było słychąc wyjące AG, bo niskie ciśnienie oleju było
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
Akurat "sprawdzenie" tego przy ilu mi odcina to był przypadek, jakoś 2-3 tyg po kupnie samo, nie wiem dla czego i teraz też się tak czasami dzieje, skręciło się mbc i przy wyprzedzaniu przyjebałem zębami w kierownicę, teraz mam na tt ustawione 0.9 na odcięcie na tolerancji +0,05 i od 0,9 mam dyskotekę a na 0,95 odcina i kiedy mi się mbc skręca to widzę i reguluję na nowo, trzeba się uczyć na błędach.
From 0 to bitch in 2,5 seconds
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
jw
Ostatnio zmieniony pt 16 lis, 2012 22:16 przez kaszub, łącznie zmieniany 1 raz.
... no mazna po wierzchy wysmarowac i tak sie wezre... GOSCIU mial racje jestem niedoro-zwojem...
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam
ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam
ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
efekt powinien byc taki,ze znikna boost cuty,fura powinna lepiej smigac.
Bedziesz coraz czesciej i z wieksza ochota wykorzystywał pelna moc i turbo wypluje wirniki
Bedziesz coraz czesciej i z wieksza ochota wykorzystywał pelna moc i turbo wypluje wirniki
jw
Ostatnio zmieniony pt 16 lis, 2012 22:16 przez kaszub, łącznie zmieniany 2 razy.
... no mazna po wierzchy wysmarowac i tak sie wezre... GOSCIU mial racje jestem niedoro-zwojem...
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam
ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam
ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
daje 3 tygodnie tej turbinie