Witam.
W instalowaniu mbc w s13 nie mialem problemow ale kiedy kupilem s14 to troche sie pod maska pozmienialo.
Wezyki od ic ida do jakiegos urzadzonka jakos na to mowili na forum, ktore pewnie odczytuje i kontroluje doladowanie a potem od tego do WG'a.
Gdzie wpiac mbc?
Przydal by sie jakis schemat jesli mozna.
dodam jeszcze ze jakbylem na hamowni to miedzy 3,8-4,4tys obr mial dola a potem od 4,6 bardzo duzy wzrost az do 7. mysle ze komputerek otwieral niepotrzebnie WG'a miedzy tymi obrotami.
pozdro.
MBC instalacja w s14a
Moderator: Moderator
te użądzonko do którego idą te wężyki to EBC (elektroniczny kontroler ciśnienia)
MBC wpinasz w miejsce EBC (chyba że się myle, niech ktoś poprawi)
ale z drugiej strony może dopiero turbinka zaczęła się budzić do życia między 3,8-4,4 tyś. obr.
może być że kwestia dostrojenia kompa wystarczy.
MBC wpinasz w miejsce EBC (chyba że się myle, niech ktoś poprawi)
ale z drugiej strony może dopiero turbinka zaczęła się budzić do życia między 3,8-4,4 tyś. obr.
może być że kwestia dostrojenia kompa wystarczy.
dym z opon leczy astme ;D
nie bo do 3,8 slychac bylo turbinke ladnie przyspieszal miedzy 3,8-4,4tys nie bylo takiego "kopniecia" a wrecz wolniej sie wkrecal a od 4,5 kop w chu...
ale jak odlacze ebc to nie wywali jakis check i nie poknoci ustawien kompa?
mysle ze ma jakis zly odczyc nie wiem moze map sensor?
ze zmnjiejsza doladowanie pomiedzy tymi obrotami, albo poprostu nie dostaje tyle paliwka i trzeba wystroic z tym ze to seria.
ale jak odlacze ebc to nie wywali jakis check i nie poknoci ustawien kompa?
mysle ze ma jakis zly odczyc nie wiem moze map sensor?
ze zmnjiejsza doladowanie pomiedzy tymi obrotami, albo poprostu nie dostaje tyle paliwka i trzeba wystroic z tym ze to seria.
Ostatnio zmieniony sob 13 sie, 2011 15:37 przez ziomalqs, łącznie zmieniany 1 raz.
- celi
- Coś już wiem
- Posty: 149
- Rejestracja: pt 22 lip, 2005 09:45
- Lokalizacja: Kurzętnik (warmia-mazury)
Instalowaliśmy z Chesterem na dniach MBC i zakładane było zamiast seryjnego EBC nie wyskoczył żaden błąd itp. wszystko pasowało od razu.
Tylko pamietaj że zanim zmienisz na MBC wyposaż samochód w wskaźnik ciśnienia doładowania.
Tylko pamietaj że zanim zmienisz na MBC wyposaż samochód w wskaźnik ciśnienia doładowania.
Nissan 200sx s14a Racing
Zeby nie zakladac nowego tematu napisze tutaj.
a z zainstalowaniem bova sa tu jakies trudnosci o ktorych powinienem wiedziec?
czy on czasem nie ma jakiegos seryjnego bova ktory wyrzuca nadmiar cisnienia do dolotu? trzeba to odlaczyc czy zignorowac to i walnac bbsqv normalnie w rure?
a z zainstalowaniem bova sa tu jakies trudnosci o ktorych powinienem wiedziec?
czy on czasem nie ma jakiegos seryjnego bova ktory wyrzuca nadmiar cisnienia do dolotu? trzeba to odlaczyc czy zignorowac to i walnac bbsqv normalnie w rure?
Ostatnio zmieniony pn 22 sie, 2011 19:34 przez ziomalqs, łącznie zmieniany 1 raz.
- celi
- Coś już wiem
- Posty: 149
- Rejestracja: pt 22 lip, 2005 09:45
- Lokalizacja: Kurzętnik (warmia-mazury)
Najłatwiej założyć bova zamiast seryjnego DV ja mam tak zrobione, zakładałem sam, nie ma żadnych problemów ze zmianą. Poszukaj było dużo tematów jak założyć bova zamaiast DV
Tylko pamiętaj że samochód będzie Ci delikatnie przygasał i czasami strzeli Ci z wydechu po założeniu bova.
Tylko pamiętaj że samochód będzie Ci delikatnie przygasał i czasami strzeli Ci z wydechu po założeniu bova.
Nissan 200sx s14a Racing
wszystko jasne!
a teraz wroce jeszcze do mbc
to gdzie wpiac takiego http://allegro.pl/mbc-manual-boost-cont ... 53356.html
ja rozumiem to tak wytwalam caly ebc, pomiedzy wezykiem od IC a WG wpinam mbc i jest git.
wezyk od dolotu zatykam albo pozostawiam jak jest oraz wezyk od przepustnicy(?) tez zatykam albo to bedzie niezle wpiecie na zegar boostu?
wole spytac
a tu kolejne pytanie od poczatkujacego, co to jest?? cos z biegiem jalowym?
a teraz wroce jeszcze do mbc
to gdzie wpiac takiego http://allegro.pl/mbc-manual-boost-cont ... 53356.html
ja rozumiem to tak wytwalam caly ebc, pomiedzy wezykiem od IC a WG wpinam mbc i jest git.
wezyk od dolotu zatykam albo pozostawiam jak jest oraz wezyk od przepustnicy(?) tez zatykam albo to bedzie niezle wpiecie na zegar boostu?
wole spytac
a tu kolejne pytanie od poczatkujacego, co to jest?? cos z biegiem jalowym?
Ostatnio zmieniony pn 22 sie, 2011 19:20 przez ziomalqs, łącznie zmieniany 6 razy.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
filtr weglowy-mozesz to wyrzucic a wszystkie przewody pozaslepiac
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
zadna wazna-ochrona srodowiska czy cos takiego
teoretycznie wychwytuje opary benzyny z zbiornika.
Jak juz pisałem,najlepiej wyrzucic i pozaslepiac wezyki
teoretycznie wychwytuje opary benzyny z zbiornika.
Jak juz pisałem,najlepiej wyrzucic i pozaslepiac wezyki
Ostatnio zmieniony wt 23 sie, 2011 20:50 przez borimichal, łącznie zmieniany 1 raz.
jak zatankuje do pelna i postawie auto na pare minut zeby np zaplacic to z tego wezyka co idzie w podluznice tak daje zapach benzyny do srodka ze az glowa boli - jest na to jakies rozwiazanie?
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Tak, założyć z powrotem ten filtr węglowy
Te opary muszą mieć gdzieś ujście i zatykanie tych rurek to nie jestem pewien czy jest takie dobre i słuszne. Ten filtr przecież w niczym nie przeszkadza, oprócz tego że zabiera miejsce
Te opary muszą mieć gdzieś ujście i zatykanie tych rurek to nie jestem pewien czy jest takie dobre i słuszne. Ten filtr przecież w niczym nie przeszkadza, oprócz tego że zabiera miejsce
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
panowie!
musze wrocic do termatu ;p
otóż tak:
wywalilem DV, wstawilem w jego miejsce SQV i ten wezyk podcisnienia co szedl do DV wpialem do BOVa i wszystko git:
teraz pare pytan:
1. czy pod ten wezyk podcisnienia co idzie do BOVa mozna by walnac trojnik i zegar boostu? czy raczej tylko zasysa powietrze?
2. po zamontowaniu bova+ wyrzuceniu odmy i zaslepieniu wylotu odmy z turbiny, przy podgazowce slychac ze stozka jakbym mial tam drugiego bova to normalne?;p calkiem fajny dzwiek...
teraz pare pytan co do MBC:
wywalilem calego tego EBC, wezyk z przepustnicy zaslepilem, wpialem tam trojnik i MBC wszystko pieknie a jak pojechalem sie przejechac to szedl jakby chcial a nie mogl w pewnych obrotach za to cisnienie na zegarze nie spadalo czy cos... dodam ze MBC byl na minimum czyli seria. po wstawieniu spowrotem EBC wszystko bylo git co zrobilem nie tak?
moja instalacja wedlug zdj. wygladala tak:
przewod od IC do trojnika ze strzalka, z trojnika strzalka do WG a w 3 gniazdo trojnika MBC a od MBC wezyk odprowadzajacy nadmiar powietrza.
musze wrocic do termatu ;p
otóż tak:
wywalilem DV, wstawilem w jego miejsce SQV i ten wezyk podcisnienia co szedl do DV wpialem do BOVa i wszystko git:
teraz pare pytan:
1. czy pod ten wezyk podcisnienia co idzie do BOVa mozna by walnac trojnik i zegar boostu? czy raczej tylko zasysa powietrze?
2. po zamontowaniu bova+ wyrzuceniu odmy i zaslepieniu wylotu odmy z turbiny, przy podgazowce slychac ze stozka jakbym mial tam drugiego bova to normalne?;p calkiem fajny dzwiek...
teraz pare pytan co do MBC:
wywalilem calego tego EBC, wezyk z przepustnicy zaslepilem, wpialem tam trojnik i MBC wszystko pieknie a jak pojechalem sie przejechac to szedl jakby chcial a nie mogl w pewnych obrotach za to cisnienie na zegarze nie spadalo czy cos... dodam ze MBC byl na minimum czyli seria. po wstawieniu spowrotem EBC wszystko bylo git co zrobilem nie tak?
moja instalacja wedlug zdj. wygladala tak:
przewod od IC do trojnika ze strzalka, z trojnika strzalka do WG a w 3 gniazdo trojnika MBC a od MBC wezyk odprowadzajacy nadmiar powietrza.
Ostatnio zmieniony sob 17 wrz, 2011 19:01 przez ziomalqs, łącznie zmieniany 1 raz.
1. tak
2. normalne
2. normalne
Jeszcze Cię Wskrzeszę !!!