Mam pewien problem, a wiec, ca18det z 3" wydechem, duzy IC, regulator paliwa, bov. Zegar boost podlaczony pod wezyk ktory idzie do BOV,
sprawa jest taka po zamontowaniu zegara boost na luzie pokazuje podcisnienie w granicach -0,7 , gdy jade i dam mu w palnik to boost rosnie do 0.9 i czasami do 1bara i przy tym doladowaniu zauwazylem ze komputer odcina mi paliwo przy tak duzym doladowaniu i mam mega kopniecie w plecy. Czym moze byc spowodowane takie doladowanie ?? MBC nie mam zamontowanego a z tego co wiem to t25 powinno ladowac 0,6 ? I mialem tak wczesniej, caly czas.
T25 za duzy boost
Moderator: Moderator
może Ci się blokować wastegate, lub ktoś wcześniej przy nim majstrował i np założył inną sprężynę
Większy, przelotowy wydech potrafi powodować takie peaki doładowania.
Zdrowe T25 dmucha około 0.8 bara więc to już i tak jest granica bliska boost cuta.
Zdrowe T25 dmucha około 0.8 bara więc to już i tak jest granica bliska boost cuta.
Ostatnio zmieniony pt 23 wrz, 2011 19:52 przez BloodS, łącznie zmieniany 1 raz.
mam to samo... max 1 bar(szczegoly w moim temacie), ktos zaproponowal wyczyscic przeplywke ale to nic nie pomoglo...
do chwili obecnej nie wiem dlaczego tak sie dzieje
pzdr
do chwili obecnej nie wiem dlaczego tak sie dzieje
pzdr
... no mazna po wierzchy wysmarowac i tak sie wezre... GOSCIU mial racje jestem niedoro-zwojem...
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam
ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam
ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
jak dla mnie wypinaj wg podłącz w obieg pod wskaźnik doładowania np albo inny ciśnieniomierz wepni się do jakiegoś kompresora w rowerowym zeby Ci ustawili zadanąwartość i zobacz czy sie otworzy przy 0.6 - 0.8 bara jak tak to git jak nie to bedze jego wina jesli np otworzy sie dopiero przy 0.9 mógł się zapiec jakoś np
taka moja teoriana ten problem czy sie sprawdzi nie wiem
taka moja teoriana ten problem czy sie sprawdzi nie wiem