holset hx35w a zwykły kolektor
Moderator: Moderator
witam tak jak napisałem chcę zamontować holseta hx35w ale on ma twin scroll -a, ja mam zwykły kolektor i zastanawiam się czy to nie będzie przeszkadzało ?
-
- Stały gość
- Posty: 243
- Rejestracja: śr 03 sty, 2007 09:39
- Lokalizacja: SRC
Nie będzie . Możesz jeszcze ''zaostrzyć'' muszle na wlocie.
a nie będzie przez to turbo dużo później wstawało ?
Witam co do turbo twin scroll to ja na twoim miejscu zrobił bym kolektor tak żeby dawało to efekt a mianowicie
Najlepiej zrobić tak kolektor wydechowy by z 1 i 4 cylindra szły gazy wydechowe do jednego otworu w turbo a z 2 i 3 cylindra do następnego otworu w turbo
Wtedy będzie efekt taki jak ma być i turbo będzie lepiej wstawać
To jest moje zdanie
Pozdrawiam
Najlepiej zrobić tak kolektor wydechowy by z 1 i 4 cylindra szły gazy wydechowe do jednego otworu w turbo a z 2 i 3 cylindra do następnego otworu w turbo
Wtedy będzie efekt taki jak ma być i turbo będzie lepiej wstawać
To jest moje zdanie
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn 07 lis, 2011 22:13 przez JARGUT, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stały gość
- Posty: 243
- Rejestracja: śr 03 sty, 2007 09:39
- Lokalizacja: SRC
no chyba nie, twin scroll działa na 1+4 i 2+3
a do jakiego to silnika?
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
No do 4 cylindrowego
Masz 1 i 4 czylinder skierowany do jednego wlotu w turbo i 2 i 3 cylinder do drugiego wlotu w muszle ciepłą
Masz 1 i 4 czylinder skierowany do jednego wlotu w turbo i 2 i 3 cylinder do drugiego wlotu w muszle ciepłą
Ostatnio zmieniony pn 07 lis, 2011 21:45 przez JARGUT, łącznie zmieniany 1 raz.
Ka24de
a jak sprawa wyglada w 6 cylindrowym?JARGUT pisze:No do 4 cylindrowego
Masz 1 i 4 czylinder skierowany do jednego wlotu w turbo i 2 i 3 cylinder do drugiego wlotu w muszle ciepłą
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
Baneoff nie wiem dokładnie jak pracują cylindry w 6 cylindrowych naprzykład rb 25 czy rb26
Ale powinny pracować tak 1+6 2+5 3+4
więc kolektor powinien kierowac strumien z cylindra (1+6+4) = jeden wpust w turbo a drógi to (2+5+3) w tedy to powinno przyniesc efekt twin scroll bedzie odpowiedno wypełniany przez gazy wydechowe ( spaliny )
W BMW 6 cylindrowym są zastosowane turbawki twin scroll tylko że są dwie i jedna na 3 cylindry i druga też na klejne 3
cos podobnego jak w rb 26 dett
Ale powinny pracować tak 1+6 2+5 3+4
więc kolektor powinien kierowac strumien z cylindra (1+6+4) = jeden wpust w turbo a drógi to (2+5+3) w tedy to powinno przyniesc efekt twin scroll bedzie odpowiedno wypełniany przez gazy wydechowe ( spaliny )
W BMW 6 cylindrowym są zastosowane turbawki twin scroll tylko że są dwie i jedna na 3 cylindry i druga też na klejne 3
cos podobnego jak w rb 26 dett
a jakie jest wytlumaczenie dlaczego akurat te ze soba?
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
Cylindry te które pracują ze sobą muszą być razem a 2 pozostałe rozdzielasz
czyli tak przykład 1+6 +3 lub 4do wyboru musi być tak rozdzielone aby w jednej komorze turbo było tyle samo spalin co i w 2 komorze
Sam nie wiem bo jeszcze mozna by to było połaczyc w ten sposób
1+2+3 w jedna komore turbo i 4+5+6 w 2 komore
moze zle myśle ja wybrał bym pierwszy sposób
czyli tak przykład 1+6 +3 lub 4do wyboru musi być tak rozdzielone aby w jednej komorze turbo było tyle samo spalin co i w 2 komorze
Sam nie wiem bo jeszcze mozna by to było połaczyc w ten sposób
1+2+3 w jedna komore turbo i 4+5+6 w 2 komore
moze zle myśle ja wybrał bym pierwszy sposób
a nic do tego nie ma kolejnosc zaplonow?
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM