Jako że nikt mądry w temacie nie jest a pytałem o to , to u mnie to bedzie wyglądało tak:
Pierwsza przymiarka do zaczętego kolektora.
Rurki celowo zmniejszone aby turbo wstawało najwcześniej kosztem mocy maks.Auto jest do codziennego wożenia dupska.
Uploaded with ImageShack.us
Turbo twin scroll z evo 8 TD05-16G 9,8t Twin Scroll , moc do 350KM,boost 1 bar przy ok.2800 obr/min u mnie będzie 0,8 bara
Turbo z evo 8 w S13, sie robi.
Moderator: Moderator
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Też coś podobnego w swojej S13 zrobię ale w oparciu o turbinę z EVO X.
Turbinki z EVO 6-9 wstają tak samo jak T28 z S14 a nawet ciut lepiej przy czym maks moc to ok 355KM więc ciut więcej jak na T28
Ps. Daj znać jak CI się to zachowuje no i jakiej średnicy rurek użyłeś na kolekotr ??
Turbinki z EVO 6-9 wstają tak samo jak T28 z S14 a nawet ciut lepiej przy czym maks moc to ok 355KM więc ciut więcej jak na T28
Ps. Daj znać jak CI się to zachowuje no i jakiej średnicy rurek użyłeś na kolekotr ??
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA