GT2860RS w SR20DET problem z doładowaniem

Wszystko dotyczące użytkowania, dobierania, eksploatacji turbin oraz ew.napraw

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

PiotrekŁDZ pisze:No trochę pojechałem faktycznie... Poprostu chodziło mi o to żeby zaznaczyć że turbinę trzeba dobrac do swojego setupu.

Scooter tak, ale jesli wirniki sa duże i tubo jest nastawione na duże doładowania a WG jest wewnętrzny to po prostu nie da się zrobić na tyle dużej klapki WG żeby przy maks obrotach turbo pompowało niższe ciśnienie... Co innego jak mamy duży, zew. WG wtedy możemy większość spalin puścić bypasem i ustawić sobei brak doładowania.
A miałeś duże turbo w rękach ze wiesz jaka jest klapka w nich ? :D
Turbiny robione do motorsportu mają duże klapki , dla przykładu BorgWarner średniej półki mocowej ma juz otwór 42mm a są i większe tak więc jest to turbo dostosowane do upuszczania spaliny przy 0,8-1 barze na lajcie.

Pozatym 2871r nie jest do duzych doładowań , ona nie lubi jak jej sie laduje ponad 1,6 już.

Nie zmienia to jednak faktu iż u mnie też był problem przeładowywania i nie został tak w 100% zdiagnozowany why...
Awatar użytkownika
Litwinow
Stały gość
Stały gość
Posty: 434
Rejestracja: wt 02 paź, 2007 22:30
Lokalizacja: Warszawa

No to coś czuje, że będę królikiem doświadczalnym i się dowiecie, czy warto rozwiercać WG w turbinie za 4k :D hehe
Ostatnio zmieniony wt 24 sty, 2012 21:45 przez Litwinow, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
edek
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 92
Rejestracja: śr 01 paź, 2008 12:34
Lokalizacja: słupca

U mnie jak spadł zabezpieczenie zegera i klapka była luźna w gt2960rs był brak boostu.Wydech 2.75cala.
Awatar użytkownika
Litwinow
Stały gość
Stały gość
Posty: 434
Rejestracja: wt 02 paź, 2007 22:30
Lokalizacja: Warszawa

Problem rozwiązany. Chłopaki z TomaRacing w Piasecznie ogarnęli temat.

Aktuator był OK - otwierał się od ok. 0,6 Bara.
Zebrali materiał z otworu WG.
Seryjny SR, MAF z Z32, wtryski 850cc + GT2860RS (część gorąca A/R: 0.64)
Efekt widoczny poniżej (1,25Bar):

Obrazek

Początkowe hipotezy się potwierdziły:
1. Zły odlew muszli wydechowej -> spaliny nie mogą trafić do wyjścia WG
2. Zły odlew muszli wydechowej -> otwór WG jest za mały

Temat do zamknięcia i niech służy innym.
Ostatnio zmieniony śr 25 sty, 2012 02:11 przez Litwinow, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Wynik bardzo zacny :P Wtryski seria ? :o
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Awatar użytkownika
Litwinow
Stały gość
Stały gość
Posty: 434
Rejestracja: wt 02 paź, 2007 22:30
Lokalizacja: Warszawa

A zapomniałem. Wtryski Blitz'a 850cc.
Takie akurat się trafiły to brałem. 550cc też by starczyły.
Obrazek
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

ładnie! moje gratulacje!

Skoro muszla miała wade fabryczną to czy nie lepiej napisać do garreta o wymiane?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbo”