A miałeś duże turbo w rękach ze wiesz jaka jest klapka w nich ?PiotrekŁDZ pisze:No trochę pojechałem faktycznie... Poprostu chodziło mi o to żeby zaznaczyć że turbinę trzeba dobrac do swojego setupu.
Scooter tak, ale jesli wirniki sa duże i tubo jest nastawione na duże doładowania a WG jest wewnętrzny to po prostu nie da się zrobić na tyle dużej klapki WG żeby przy maks obrotach turbo pompowało niższe ciśnienie... Co innego jak mamy duży, zew. WG wtedy możemy większość spalin puścić bypasem i ustawić sobei brak doładowania.
Turbiny robione do motorsportu mają duże klapki , dla przykładu BorgWarner średniej półki mocowej ma juz otwór 42mm a są i większe tak więc jest to turbo dostosowane do upuszczania spaliny przy 0,8-1 barze na lajcie.
Pozatym 2871r nie jest do duzych doładowań , ona nie lubi jak jej sie laduje ponad 1,6 już.
Nie zmienia to jednak faktu iż u mnie też był problem przeładowywania i nie został tak w 100% zdiagnozowany why...